ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנה. 12 בפברואר 2023 בשעה 9:47

אז אתמול הייתי במסיבה ראשונה מאז אוגוסט. היה לי מאוד כיף לראות את כולם ובאמת הפמדום מרגיש לי כמו בית. גם המקום החדש ממש נוח ויש שיפורים שמגיע לפרגן עליהם לאורדורה. קודם כל הרקדן אתמול היה הברקה אמיתית. דבר שני אני ממש נהניתי מהאיזור השמח. 

 

יש שני דברים שאני רוצה לכתוב עליהם. הראשון קרה ממש בהתחלה. הגענו למסיבה ואז התחממתי קצת בריקודים. אחרי כמה זמן אני מסמנת לנשלט שבאתי איתו שיתקרב. אני התכוונתי לרקוד איתו אבל הוא אמר שהוא רוצה מכות. אני בסך הכל בן אדם נחמד שאוהב לשמח אנשים אחרים אז זזנו לסשן. הבאתי את הצעצועים שלי והתחלתי לתת ספאנקים עם הידיים. עכשיו אני אתן איזה הסבר קטן, לאחרונה אני מסתובבת עם מישהו שממש יודע לתת ספאנקים נכון. כנראה שמהפעמים שצפיתי בו ומעוד פעם שהוא הדגים עליי כדי ללמד מישהו שלישי נכנס לי קצת לראש. אחרי כמה זמן הוא שאל אותי אם אני מרביצה יותר חזק או שזה הוא שמלא זמן לא הסתשן אז סף הכאב שלו ירד. זה היה הרגע שהבנתי שאני מסוגלת לסשן נשלטים רק בעזרת הידיים שלי. המשכתי את שאר הסשן רק בעזרת הידיים שלי, זה נחמד לדעת שאני לא חייבת להביא צעצועים כדי לשחק.

 

הדבר השני שאני רוצה לדבר עליו קרה לקראת סוף המסיבה. זה היה אחרי שחטפתי מכות ובאופן כללי הייתי בריחופים. אני ממש לא אוהבת שאנשים זרים נוגעים לי בשיער. למרות מה שכתבתי, אם זה אנשים שאני אוהבת שנוגעים לי בשיער אני נמסה ונכנסת למוד שלולית. ליטרלי צריך להחזיק אותי שאני לא אפול. 

אז אחרי ההקדמה שהקדימה את הסיפור נחזור למסיבה. עמדתי ליד הרחבה עם זוג חברים ובאיזה שלב החברה שלחה יד ללטף לי את השיער. אני כמובן הזהרתי שאני נוזלת כשזה קורה והיא אמרה שהיא תחזיק אותי. זה לא היה מספיק אז נקשרתי רק עם הידיים לצלב שהיה ליד הבר. זה לא היה מכות, פשוט ציפורניים בגב ובקרקפת. זה היה כל כך כיף. היום בבוקר נזכרתי בזה וניסיתי לחשוב מה היה שם. אני חושבת שהדבר הראשון היה שאני סומכת על שניהם ממש. הם יודעים מה הם עושים. זתומרת, אם הם לא יודעים אז הם לא עושים. הדבר השני היה שהייתה פומביות (כל כך אוהבת פומביות אלוהים) אבל הייתי עמוק בחוויה. 

 

קיצר מה אני אומרת לכם? מחפשת מישהי רצינית לטווח קצר.

ירושלמיתבדם{בהודו} -


רפרנס לפשוטי העם שלא הבינו את המשפט האחרון
לפני שנה
דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - מהמממממת היה כיףףףףף לראות אותך אתמול ותודה על הפרגונים ❤ משתדלות שיהיה מושלםםםם. אוהבת אותך 😘
לפני שנה
Gen Dee - נשמע כיף גדול!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י