סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני 7 חודשים. 19 בפברואר 2024 בשעה 9:43

לקח זמן להירדם, היו דקירות בבטן, הייתה את הסצנה של הנוסע השמיני שמתוך הבטן אוכל את עצמו החוצה חייזר...רק שהוא לא יצא, וזה לא היה חייזר, אלה היו המחשבות שלי, הדמיונות שלי שאכלו אותי מבפנים.. 

אבל נרדמתי, אזור 21:00 כזה, הלכתי לישון עם הבת הקטנה שלי, שליטפה אותי ושיחקה בפנים שלי עד שנרדמה, כמה אושר, כמה צחוק, כמה אהבה אפשר להרגיש לייצור כל כך קטן...

התעוררתי ב 07:20, מתארגן זריז, יוצא עם הכלבה, נכנס לאוטו ומסתכל בטלפון...פאקינג 21 הודעות ממנה...ואז שיחת טלפון כל הדרך לעבודה, קצת יותר מחצי שעה של הקול שלה, של המילים שלה, של הרגשות שלה והסיפורים שלה...אני יכול להקשיב לה רצוף לאורך 7 או 8 נצח לפחות!!! (לא זוכר תחת השפעת איזה סם זה היה אבל יש לה סיפור שהיא יושבת עם האקס שלה ומדברת רצוף במשך שעות...אני רוצה כזה!!! יש לה סיפור מאתמול שהיא רוכבת על הבחור שבא אליה תוך כדי שהזין שלו בתוכה והיא משפשפת את הדגדגן עד שגומרת...אני רוצה כזה גם!!)

 

בכל מקרה, אני באמת שמח שהיה לה את הלילה הזה אתמול, הדקירות בבטן הן לא משהו רע, ההפך, זה הצד השני של מטבע האהבה, ומה שזה מסמל זה שהמטבע הזה אמיתי, זה לא זיוף מעולה, זה לא כמעט, זו אהבה אמיתית, ואני רוצה להרגיש כל חלק ממנה!!! 

וכבר כמעט שנה היא שולחת לי כל בוקר, איך שהיא קמה תמונות בוקר טוב...היום היא שכחה לשלוח את השניה, כעונש היא שולחת תמונה/סרטון כל חצי שעה (והראש שלה מלוכלך ממש, מבחינתי שתשלח תמונה של הפנים היפות שלה כל פעם, היא רוצה להשתולל...).. 

את התמונה של 11:00 היא פספסה...נתתי לה התראה ב 11:07 שיש לה עד 11:10, אם לא אני לא כותב שעה...היא שלחה סרטון מחרמן ומדליק שהיא יודעת שיגמור אותי ב 11:11...

קשה לי לא לכתוב לה, ממש קשה לי, אבל מילה זו מילה, יש לי קטע כזה, אני עושה מה שאני אומר ואני אומר מה שאני עושה...למילים יש משמעות! 

 

החיים מדוייקים, אני מודה כל בוקר שהיא בחיים שלי, אני נפעם מההבנה שאני אוהב אותה יותר בכל יום שעובר כל לילה לפני שאני נרדם ופוגש אותה מתחת לעץ שלנו. 

וכן, גם אתמול בערב, הלכתי לישון עם דקירות בבטן אבל הדקירות האלה הרחיבו, העצימו, הגדילו את רמת האהבה שאני מרגיש כלפיה...

 

תודה לך על האפשרות לראות אותך עוברת את החיים האלה ועל הזכות להיות חלק כל כך משמעותי בחיים שלך.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י