סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני 7 חודשים. 20 בפברואר 2024 בשעה 18:26

אני בטוח במקום שלי אצלה, איתה, בתוכה. אין לי שמץ של ספק באהבה שלה כלפיי, בנאמנות שלה כלפיי, בביטחון שהיא מרגישה איתי, ברמת הפתיחות והכנות הגבוהה ביותר שיכולה להיות בין שני אנשים, במסירות שלה. אין לי שמץ של ספק שהיא שלי, והיא יודעת, מרגישה וחיה את זה שהיא שלי. 

אבל בגלל שאני לא יכול לתת לה את כל החבילה היא עדיין מגששת, בודקת, סקרנית, חוקרת, לומדת...פה ובמקומות אחרים...(אם הייתי יכול לתת לה את כל החבילה, לחיות איתה, להתחתן איתה, הייתי מגשש, בודק, חוקר יחד איתה).

וכשאתה סקרן ובודק אתה לפעמים גם מוצא.. 

אז היא עוד לא מצאה, אבל יש המון פוטנציאל ברקע...היא עוד לא מצאה אבל היא האדם הכי סקרן שאני מכיר, היא עוד לא מצאה אבל היא פרפר, היא עוד לא מצאה אבל היא אחת הנשים היפות שהכרתי בחיי, רק זה מספיק בשביל שכל גבר (ולא משנה אם שולט, נשלט, מתהפך, אחר) יזיל עליה ריר בכמויות, נוסיף לזה את האופי שלה והתכונות שיש בה והאדמה תרעד מכמות האנשים שירוצו אחריה... היא עוד לא מצאה אבל לא חסר אנשים אינטילגנטים (בטח פה), חכמים, שיודעים מה הם עושים, שיחה פה, שיחה שם, טלגרם, תקופה של חיזורים, התעניינות, שפה משותפת, סקרנות, רמז פה רמז שם והחיים לא רק מדוייקים, הם גם מפתיעים ממש... 

וטינדר, פייסבוק, אינסטגרם, כל אלה שטויות, ילדים...פה יש מסוכנים (לא כמשהו רע, אלא כאלה שאוהבים שליטה, רוצים לשלוט בה, רוצים שהיא תהיה שלהם...)

והיא לא יכולה, להיות שייכת לכמה, אז היא תצטרך לבחור..

יש עוד זמן עד לצומת הזו...עד אז עוד נחווה הרבה יחד - נצא, נרקוד, נזדיין, נעשה אהבה, אאכיל אותה, אקלח אותה, אלביש אותה רק בשביל להפשיט אותה שוב, אולי אפילו אקלר אותה (אם היא תרשה לי), אשן איתה לילה שלם ואפרק אותה על הבוקר...ועוד ועוד ועוד (מבטיח לכתוב חלק). 

קראתי איפשהו ששליטה לוקחים, לא מקבלים..אולי זה נכון בתיאוריה של איזה נרקסיסט, אבל תזכרו תמיד שמולכם יש אישה (או גבר) שעד כמה שיאהבו כאב, השפלות, שיקראו להם זונה, כלבה, שרמוטה או כל תיאור אחר, יש להם רגשות, יש להם מטרות, יש להם משפחה, יש להם שאיפות, יש להם פנטזיות, יש להם חלומות, יש להם ערכים ויש להם חופש! את החופש להיות מי שהם, את החופש להחליט מי ישלוט עליהם, אם בכלל..אז איפה פה בדיוק לוקחים את השליטה?

וסטיתי לרגע, חוזר לפינאלה, היא לא כזו, היא לא אוהבת כאב (כאב עדין תוך כדי סקס כן, לא יותר מזה, בדקתי..), היא לא אוהבת שמשפילים, היא לא אוהבת מחטים, היא לא אוהבת גולדן שאוור או שליטה מחוץ לחדר המיטות...היא לא אוהבת אבל היא סקרנית, והיא תנסה הכל (כמוני) לפחות פעם אחת...טוב, כמעט הכל. 

אז אם נגיע לצומת הזו אעדכן, לא יודע מה יקרה אם היא תבחר ללכת שמאלה או ימינה...אולי בכלל בעולם הזה הבחירה היא בין למעלה למטה, או פנימה והחוצה.. 

 

החיים מדוייקים, נראה לאן הם יובילו. 

 

אוהב אותך, את האור של חיי, לא משנה מה תבחרי. 

Legato - אהלן.. היי!
בוקר טוב, אני הפרסונה הנרקסיסטית שציינת קודם לכן בפוסט שלך.
בנוגע לתזה על שליטה לוקחים/מקבלים, נראה לי שבסוף בסוף, אם איפשהו בקצה המנהרה, באיזה חדר ימינה - שמאלה, אולי בהמשך המסדרון - תודה בינך ובין עצמך (אני מקווה) ששליטה, קודם כל לוקחים, ואם לא, זו בדיוק הנקודה בסרט שהייתי שולף את תג העובד בדרמטיות ומתפטר.
שליטה איננה יחסי תן וקח בשוק, היא הווית האדם, היא למהות, כך שהשולט פשוט שולט ולוקח, זה בדנ״א - זה בטבע הקדמוני ביותר! איך יוכיח שהוא ראוי להיות הפרסונה הזו, אחרת?

כל שליטה חייבת להתחיל מאיבוד השליטה.. לא שחרור, לא בכאילו - שליטה.
יחסים בדסמים כן? היררכיים עדיין כן? יעני לא שוויוניים, אלא הדדיים בלבד..
כלומר מישהו שגם הוא וגם הנשלטת יודעים שהם יודעים..
יכול / לא יכול עליי. יכול עליי? אני לא השולט שלך, לא יכול עליי - המשחק נגמר.. כל המבחנים הקלאסים שהייתה רגילה להחיל על דמויות שמלכתחילה עבדה בלרסק, לא חלים עליו..

ואגב השולט הזה שלוקח שליטה (רחמן ליצלן) בנקודה הזו ראוי - לא ראוי; אם ראוי מן הסתם כי יפעל אך ורק להעצמת האשה, ולא להשפילה בשביל הרווח האישי שלו (ופאקינג גם, הרי שיש בו צורך מניע כזה ואם לא, מוטב שלא יעשה כלום.. הוא בכביש המהיר להזיק לה)
הוא ישתמש במתודולוגיות ששני הצדדים הסכימו לגביהם, ולעולם ימתח מעט את החבל, אחרת איך יוכל להניע אותה לפעולה או תובנה? ההשפלה/הכאב הפיזי והמנטלי נועדו כדי לקרב את הנשלטת לילדה שבה, לתת לה לפרוק את כובד האחריות והרעשים הבלתי פוסקים בראש, שיקחו ממנה כל פיסת אחריות, הכל, כי אתה ראוי, זוכר? אחרת לא היינו מגיעים לשורה הזו, כדי להביא אותה לניתוק וסוף סוף שקט! כדי לנשום לרווחה, ולזכות להיות הזבובה על הקיר של עצמה. זו המטרה המדידטיבית והרוחנית! ששואפים לרחף סביבה, באמצעות אותה ההשפלה, שהיא לא ליותר מאמצעי, בארגז הכלים של השולט.
אם יצר האדם טוב/רע מנעוריו.. את זה נשאיר לאקדמיה, לרוסו והובס..

אנלא נרקסיסט, אבל לכל הפחות כמה ממאפייניו מבעבעים בי..
ואם אתה לא כמוני, וכמה מאותם המאפיינים הנרקסיסטים שטבועים בי, לא מתקיימים בך, אז צר לי.. אבל..

ובנושא אחר - אתה כותב טוב, ואני לא יודע מה טיב הקשר ומי נגד מי, אבל ברור לי שאותה האשה ככ זכתה באהבה שלך.. והלב שלך יפה ובמקום הנכון.
הלוואי והכל יסתדר כפי שאתה מדמיין, כפי שאתה רוצה לקבל..
🦋
לפני 7 חודשים
החיים מדוייקים - רציתי לכתוב לך מיד אחרי שקראתי אותך אבל אילוצי החיים נתנו לי זמן רק עכשיו.
מהבלוג שלך, מאיך שאתה מתנסח, מהניסיון שלך ומתוכן הדברים מרגישים שיש אחלה בן אדם בצד השני של המילה הכתובה.
אני מסכים עם מה שכתבת, אבל אני חושב שזה רק צד אחד של המטבע.
אולי בהמשך ניכנס לשיחה עמוקה על הדברים אבל אני הולך להיפגש איתה עוד 10 דקות אז הזמן קצר. (יושב בחוץ, מעשן פייסל, מחכה שהיא תיכנס להתקלח)
האני מאמין שלי הוא שקשר, כל קשר, על אחת כמה וכמה קשר של שולט ונשלטת (תסלח לי שלא אפרט את כל הדמויות בעולם הזה) מבוסס על אמון, כנות, חיבור, כימיה, תקשורת, הערכה הדדית ועוד.
(ועם הרבה הרבה מזל אז גם אהבה, נכון, אם יש אהבה בתמונה אז הקשר הבסדמי מטשטש אבל הוא שם, מגיע ממקום אחר, אולי גבוה יותר, אולי לא, אבל אחר).
בכל מקרה, כל הדברים האלה הם דו צדדים, הבחורה שאיתך צריכה לבחור להרגיש אותם כלפיך. נכון, אפשר לפעול, אפשר לגרום, אפשר להזיז את כלי השחמט ככה שהתוצאה הרצויה תהיה כפי שאתה רוצה. אבל הבחירה
לתת לך את האמון שלה, את הכנות שלה, את הגוף שלה, את המסירות שלה, לתת לך לדעת שאתה ראוי זו הבחירה שלה, בדיוק כמו שזו הבחירה שלך לבחור בה מכולן.

זה לא יצא בדיוק כמו שרציתי כשחשבתי מה אענה לך, אבל היא שלחה לי תמונה מהמקלחת, אני צריך לזוז ;)
לפני 7 חודשים
Legato -
חחחח איזה מלך!
מעריך אותך במקסימום על התגובה.
בהצלחה
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י