סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני חודשיים. 26 ביולי 2024 בשעה 23:41

איך עושים את זה? 

איך אפשר להישאר שפוי כשיש לך בנות??? 🫨🤯

פשוט - אי אפשר. 🤷‍♂️

הילדה הביולוגית שלי בת 3, טפו טפו טפו יש לי עוד זמן עד שהיא תשאיר אותי ער בלילות מסיבות שלא תלויות בה. 

אבל הילדה הפראית שלי בת 32, והיא עכשיו בדייט (היא ככל הנראה לא תסכים ממש להגדרה של דייט, אבל אין לי מילה קצרה ל - הלכה לעשות קצת כיף בשישי בלילה). 

גם הנבל (והוא נבל מתוקף הנוכחות שלו כרגע, כבן אדם דווקא שמעתי עליו דברים טובים) לקח אותה לבר שהייתי מבלה בו כל כך הרבה כנער וכגבר צעיר...הנבל לקח אותה לדייט בעיר שלי!!!! חצוף... 

התחלנו מנהג חדש, היא שולחת לי מיקום כשהיא יוצאת, אני אוהב את זה. אני אוהב לדעת איפה היא..ואני רוצה, שאם חס וחלילה היא תצטרך אותי, תספיק רק הודעה או שיחה קצרה של "בוא" וזהו, יש לי מיקום, אני טס אליה.

מבין למה הורים רוצים להיות מסוגלים לעקוב אחרי הילדים שלהם. 

זה לא נוגד את החופש שלה, זה לא במקום, זה לא אומר לשניה שאני לא סומך עליה. היא יודעת כמה אני איתה, כמה אני רוצה שהיא תהנה, תחגוג, תשתולל. 

היא יודעת (ואני מקפיד להגיד לה כשהיא עושה בחירות מושכלות, וחמסה חמסה חמסה היא עושה המון בחירות שלדעתי נכונות לה, אני מקפיד להגיד לה שאני גאה בה, היא עומדת איתנה מול שיטפון של פיתויים והצעות), היא יודעת שדאדי שלה גאה בה כל כך. 

היא יודעת שאני שומר עליה, היא יודעת שאני דואג לה, היא יודעת שאני מקנא לה (אבל מקנא בחלק החיובי של הדבר, לפחות משתדל, אני מקנא כי אני רוצה להיות שם איתה, אני רוצה לשתות איתה, לעשות איתה שורה (או איזה סם שהם לא לקחו/יקחו הלילה, כי אם כישורי המעקב שלי טובים, הם כרגע בדרך אליו...), אני רוצה לרקוד איתה לתוך הלילה..

אבל היא יודעת שאני שמח ממש שיש לה את החברה לעשות את הדברים שהיא אוהבת (כן, גם סקס היא אוהבת...). 

אז מודה שקצת מתחרפן...אולי קצת הרבה, אבל איזה אבא לא היה? 

אבל היא תמיד תהיה הילדה שלי, היא תמיד תחזור אליי.  כמו דאדי שאוהב ממש, כל מה שאני צריך לעשות זה לחכות... 

 

אחכה לך חיים שלמים ואז עוד קצת, את פאקינג שווה את זה!!! ❤️‍🔥 אבל זה קשוח לחכות לך בזמן שיודע שגבר כרגע נוגע בך (וזה הכלוב אז אהיה עדין ואשאר ב "נוגע בך" 😇).

 

החיים מדוייקים, הלילה הם לקחו אותך לדייט ליד הבית של דאדי שלך...מעניין אילו מחשבות עברו לך בראש....

מסקרן אילו מחשבות עוברים לך בראש עכשיו כשהאצבעות שלו נוגעות במקומות שלי, שהלשון שלו מלקקת את הילדה שלי, שהגוף שלו נוגע בגוף שלי!!!

תהני ילדה שלי, באמת באמת תעשי חיים בהכי נקי שיש, כל כך מגיע לך!! 😈🦄🌈💖

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י