סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני חודשיים. 31 ביולי 2024 בשעה 20:24

הייתה לי אפשרות לבוא אליה הלילה...אבל... 

מסיבה מתמטית זה לא היה כל כך הגיוני לנסוע 45 דק' לכל כיוון בשביל להיות איתה שעה. 

מסיבה חברית היה לה דייט הערב, היא עדיין איתו, והוא בחור טוב, מגיע לו שהיא תהיה לגמרי איתו בזמן שהם יחד..אם הייתי בא אליה הייתי מגיע ב 22:10...השעה 23:00 והיא עדיין לא חזרה.. 

מסיבה מינית אני כל כך אוהב לשכב איתה, אני כל כך אוהב לפרק ולהרכיב אותה מחדש שוב ושוב ושוב, אני כל כך אוהב לגעת בה, ללטף אותה, לעשות לה מסאז' ולהקשיב לקולות שיוצאים מהגוף שלה..אבל אני שונא לזיין וללכת...

זה קורע אותי שאני לא יכול לישון איתה אחרי סקס טוב אז בטח ובטח לא מקובל עליי לגמור ולעזוב אותה כמו איזו בובת מין שהשתמשתי בה ועברתי הלאה כשסיימתי.. 

מסיבה אבהית - היא עייפה, היא בדייט, יש עבודה מחר, היא צריכה לנוח, היא צריכה שקט ויש לנו את מחר יחד. 

מסיבה סיפורית - כל תירוץ ללמה אני לא בבית חייב להיות הגיוני ונטול חורים או אי דיוקים, לפעמים צריך לוותר על הזדמנויות לראות אותה בשביל לקבל הזדמנות אמיתית ולאורך יותר שעות בהמשך (כמו שתהיה לנו מחר). 

 

אבל השולט שבי, הדאדי שלה שבי, הגבר שאני לפעמים מפנטז שאני, החרמן המטורלל שבי, התשוקה המטורפת שאני מרגיש כלפיה, כלפי דילרית הרגשות שלי, הילדה הפראית שלי...הם כולם רוצים אותה, עכשיו, אתמול, תמיד!! לרגעים בא לי לבוא, גם אם לקטנה, לפרוץ לה את הדלת, לא להגיד מילה, לקרוע לה את הבגדים ולפרק לה את הצורה לגורמים!!! (מסיבה כלבית זה פשוט לא יכול לקרות 🐶)

אני כל יום, כל היום, מעביר מיליון תרחישים בראש בשביל לבדוק איך אני יכול לסדר כוכבים ולראות אותה, ואז הנה היום צצה לה הזדמנות..

ואז הלבטים אם כן או לא, ואולי היא כן יוצאת לדייט ואולי לא...והיא שלחה לי את התמונות של המשימה שלה היום...והיא הדליקה אותי במילים ובהודעות שלה כמו שרק היא יודעת...

התחרפנתי, כל הרגשות אליה צפו, עלו על גדותיהם...לא הצלחתי לדבר, לא הצלחתי להוציא משפט שלם, גימגמתי, הרגשתי מסטול, ובאופריה.. אז ניתקתי את השיחה איתה רק בשביל להתקשר 2 דקות אחרי ולדבר בטיל על איזו תוכנית מורכבת (מורכבת בתחת שלי, אבל דיברתי מהר ופירטתי כאילו יוצאים למבצע של השב"כ עכשיו) על איך מחר אצא אליה יותר מוקדם ואקבל את השעה שהפסדתי איתה היום.. 

אני מרגיש צמרמורת פיזית בגוף, בעיקר כשהיא מזדיינת עם אחרים (אם את קוראת את זה - אני לגמרי מקבל את זה, את יודעת את זה). הצמרמורת היא בעורף ובכתפיים, יורדת לגב...

יש לי גם צמרמורת פיזית דומה בתסמינים אבל רגשית הפוכה ב 180 מעלות כשהיא שרה, כשהיא באמת שרה הקול שלה מכשף אותי. ובואו, לא הייתי ממהר לרשום אותה לכוכב הבא, היא לא זמרת, אבל פאק איתה, היא דילרית של רגשות!!! 

היא ממלאה אותי ביותר רגש ממה שפיזית אני מצליח להכיל, אין לי יכולת להסביר לכם כמה ההרגשה הזו עילאית, מרגישה לא אנושית אפילו.. 

 

זכיתי בה, זכיתי באוצר הכי קסום וייחודי שיש לעולם הזה להציע...🦄🌈❤️‍🔥💖🧚‍♀️🦸‍♀️

 

אני אוהב אותך ילדה שלי, את שלי לנצח!!! 💜

 

החיים מדוייקים, אשתי בדרך הביתה. הילדה שלי עדיין בדייט, הכל קורה קרה ויקרה כמו שצריך לקרות. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י