סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני חודשיים. 1 באוגוסט 2024 בשעה 9:02

אנחנו יוצאים הערב, וקמנו רעבים, ממש רעבים!! 🫦

אם זה היה תלוי בי הייתי בא אליה עכשיו, יוצא מהעבודה, טס אליה בלי להודיע לפני, היא בבית, עובדת עכשיו.

הכלב שלה היה מריח אותי לפני, מדמיין את החיוך שהיה עולה לה על השפתיים, על הרטיבות שהייתה מתפרצת לה בין הרגליים, על האהבה, התשוקה, הכמיהה אליי שהייתה מתפשטת לה בתוך הגוף לפני שאני אספיק להפשיט אותה מהבגדים שלה..רק מהמחשבה, מהידיעה שאני בא היה לה עור ברווז, צמרמורות בגוף, טיפטופים מהכוס...

אני צריך לשכפל מפתח..לא רוצה שהיא תקום לפתוח לי, רוצה להגיע הכי קרוב אליה בלי שהיא תדע. 

בראש שלי גם הדלת של החצר וגם של הבית פתוחה, אני נכנס, היא באמצע שיחה, העיניים נדלקות, הפה נפתח, הרגליים רועדות כשהיא רואה אותי. 

אני שם לה את האקסל, החלב, המים במקרר, את הזר פרחים באגרטל, את הפרסים שלה אביא לה אח"כ. ניגש אליה, תופס לה בשיער, מושך אותו אחורה ככה שעוד רגע הצוואר המפתה הזה שלה נשבר, מדביק לה נשיקה שהיא לא תשכח בחיים (הרבה זמן לא נישקתי אותה באמת, מסיבות דנטליות בעיקר 😬) ומשחרר אותה להמשיך לעבוד. 

יורד על הרצפה, נכנס מתחת לשולחן העבודה שלה, מוריד לה את המכנסונים, ויהיה זמן לפור פליי אח"כ, לליטוף ברגליים, מסאז' ביריכיים, ליקוק של אצבעות הרגליים...יהיה זמן להכל, יש לי זמן איתה היום..(למרות שמימד הזמן לא קיים איתה, הזמן מתאדה כשאנחנו יחד..) 

אז יהיה זמן להכל, עכשיו אני רעב, עכשיו אני צריך לטעום, איזה לטעום, עכשיו אני צריך לטרוף אותה!!! 

אני צריך להראות לה מי הדאדי שלה, למה אני הדאדי שלה. אני צריך לדחוף את הלשון שלי כל כך עמוק לתוכה, אני צריך שכשהיא תעצום עיניים היא לא תדע להבחין האם זו הלשון שלי בפנים יחד עם האצבעות שלי או שזה הזין הכי גדול שנכנס לתוכה אי פעם. 

אני צריך את המיצים שלה עליי, אני צריך את הטעם שלה על הבלוטות שלי, באופן קבע!!! 

היא תנסה להתחמק, תגיד "לא לא אני עובדת", הכלב שלה ינסה להפריע (יש לנו ויכוח תמידי לי ולו, למי היא שייכת...רוב הסיכויים שנלך על משמורת משותפת, לשנינו יש טיעונים ממש טובים). אבל שתנסה, נמאס לי להיות נחמד..אתפוס אותה באגן, אצמיד אותה עליי (טוב שהכסא עם גלגלים), ארד לה בעדינות כשהיא בשיחה ואטרוף את האמאמאמאמ אמא שלה כשהיא בין השיחות, אשתולל לה בין הרגליים, אצרח לה בתוך הכוס, אמלא אותה בדנ"א שלי ואשאב את שלה... 

אני בא לאכול אותך ילדה שלי, אם לא עכשיו אז ממש עוד מעט. 

 

החיים מדוייקים, מקווה שהעולם מוכן למה שהם תיכננו עבורנו הלילה!! 😈👅💜🌈❤️‍🔥💖🕺💃


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י