סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני חודשיים. 12 באוגוסט 2024 בשעה 6:55

היום אני אצא מוקדם מהעבודה, אסע הביתה, אגלגל פייסל ואצא לשדה ירוק וגדול ליד הבית. 

אלך ברגל לאמצע השדה, אדליק את הפייסל ואצרח את כל הנשמה שלי החוצה, קורים בתוכי כל כך הרבה דברים...

(אם היא הייתה עושה את המשימה שלה כמו שצריך אז מזמן היה לי מנוי והייתי מעלה תמונה שלי צורח בשדה..אבל היא לא מצליחה לגרום למישהו אחר לעשות לי מנוי, זה שהיא לא מנסה זו כבר בעיה שלה 😈😉)

לרצות לצרוח את הנשמה זה לא בהכרח דבר רע, יש לי גם פיזית צמרמורות בעורף שמתפשטת לכתפיים ולגב כשהיא מתחילה (היא אף פעם לא מתמשכת יותר מכמה שניות, אתמול היו לי 3 כאלה...היום, לא מזמן, עוד אחת). 

אז אני צריך להוציא החוצה הכל, מצד אחד ככה, מצד שני אחרת..ובמרכז, המילים שהיא אמרה לי לפני כמה ימים שעדיין מהדהדות לי בראש ובלב. (רק אגיד שהיא אמרה שהיא רוצה אותי לא משנה אם היא תהיה בזוגיות או לא)

אעדכן איך היה. 

וכשתקראי את זה חשוב לי להגיד דברים שאת יודעת - אני יודע שאת אוהבת אותי, אני מרגיש שאת אוהבת אותי והכי חשוב, בכל יום את מראה, אומרת, נותנת לי להרגיש את זה מחדש. 

אבל אין דרך לא להרגיש את הצמרמורות, אין אופציה לא לרצות לצרוח את הנשמה, אז רק צריך להבין ולקבל שזה בסדר מידי פעם לצרוח אותך. 

הכל חלק מהחבילה שהיא את, ולא הייתי משנה אפסילון בחבילה הזו. 

 

החיים מדוייקים, ותכלס תכלס תכלס, אני שמח שהם הביאו לחייך אדם טוב (אם נהיה קטנוניים, אני הבאתי אותו לחייך 😇). למרות שהוא יכול להשקיע טיפה יותר בפרחים...😉🌺💐

 

אוהב אותך ילדה שלי, ומעריך כל מה שאת עושה! (זה ממש מורגש שאת רוצה שיהיה לי נעים 😊😊 ודילרית של רגשות שלי - נעים לי איתך, ממש ממש נעים לי איתך!!!!) 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י