סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתקדמים מפה?

אז ככה..
תחליטו מה שתחליטו, תעשו מה שתעשו, תלכו לאן שתלכו, בסוף, החיים מדוייקים.
לפני חודש. 27 באוגוסט 2024 בשעה 11:24

היא שואלת אותי כל פעם אחרי שאני אומר או כותב לה "פאק, כמה שאני רוצה אותך/כמה שאני מתגעגע אלייך/כמה שאני אוהב אותך", היא כמעט תמיד שואלת - "כמה"? 😈

 

איך עונים על זה? כמה רגשות, מחשבות, תאוות, סטיות, פנטזיות אפשר להכניס בתשובה אחת. 

אני רוצה להיות מקורי, אני רוצה להיות שונה מכל מי שהיא אי פעם פגשה או תפגוש, אני רוצה לגרום לה להרגיש רעידות בגוף, צמרמורות בנפש ורטיבות בין הרגליים, והכל במקביל ובעונה אחת... 

כי ככה אני רוצה אותה, ככה אני מתגעגע אליה, ככה אני אוהב אותה - כל הרגשות בעולם, כל הפנטזיות בעולם, כל הרצונות בעולם מתקיימים בי בעת ובעונה אחת כשהיא בראש שלי. 

ולא כקלישאה, לא כמחמאה, לא כדברי מתק, אלא כעובדה, כמציאות, היא ככככככככככללללל הזמן בראש שלי. 

אבל אני מכיר את הילדה שלי, אז אענה על זה ככה - 

היא לובשת את החולצה האדומה שלה והחצאית השחורה, יושבת בכסא עבודה שלה עם פייסל ביד אחת, אקסל על השולחן, המחשב פתוח על המערכות מול העיניים ואוזניה באוזן. עוד יום של עבודה. 

מדברים בבוקר, אני שומע קצת שבירות בקול שלה, אני מרגיש קצת תשישות, עייפות והתרוקנות של מצברי הכוחות שלה. 

יודע שהיא לא אכלה, לא שתתה כמו שצריך, ובכל שיחה שנכנסת הדרך לשבירת הכלים מתקצרת. 

אז מזמין לה אוכל ומים בטעמים, שיהיה לה זמין, נכנס לאוטו, עובר דרך חנות פרחים וקונה את הזר הכי ענק שנכנס לי לאוטו, בתחנת דלק סיגריות ושישית מים, בסופר שמתקרב אליה חלב, סלטים, מעדנים, מאנצ', ואז דרך מסעדה מביא לה המבורגר, שרימפס, סלט, אני כבר אחשוב על ארוחת צהריים מזינה. 

מגיע לדלת, דופק, הכלב שלה כבר מזהה אותי ממרחק, ככה היא יודעת שזה אני... 

היא מתרגשת, פותחת, מחייכת, נבוכה. 

אני מגיש לה את השקיות עם הדברים ולוקח את הילד החורג שלי לטיול, לתת לו גם תשומת לב, לאמן אותו, לבלות איתו ולעייף אותו כי די, לא יכול לחכות יותר, אני חייב לזיין את אמא שלו. 

אנחנו חוזרים מהטיול, אני מגלגל 4 פייסלים בזמן שהיא עובדת, איזה מחרמן זה לשמוע ולראות אותה עובדת, היא סקסית תמיד, היא סופר סקסית כשהיא כל כך מקצוענית.  

הכלב מרוח על הרצפה, אני מכין פיילה עם מים וסבון, נכנס מתחת לשולחן ושם את הפיילה ליידי. 

טובל לה את הרגליים במים החמימים עם הסבון, ומשפשף לה את הרגליים, חזק, עמוק.. היא אוהבת...רואים עליה. 

אחרי ניקיון יסודי של כפות הרגליים של הילדה שלי אני לוקח ספוג, טובל במים ומעביר אותו מהירך שלה, קצת מתחת לקו המכנסיים, שלא יתרטבו, עד כף הרגל...ככה על רגל שמאל, ואז על ימין. 

מנגב לה את הרגליים עם מגבת, 

לוקח את רגל ימין, שם על הכתף שלי ומתחיל ללקק לה את הבהונות. במקביל מעביר את האצבעות שלי ברפרוף על רגל שמאל. למעלה, לירך, למתחת למכנסיים, מלטף לה את הפריפריה של הכוס שלה. 

כשאני מרגיש שהיא רטובה מספיק אני מוריד את רגל ימין ומהכתף שלי ושם את שמאל, ובהתאמה מלטף את רגל ימין שלה, עם האצבעות, עם הציפורניים, למעלה, מתחת למכנסיים שלה. 

פאק כמה שהילדה שלי טעימה, פשוט מעדן 👅 

מתיישב על הבירכיים, מזיז את המכנסיים שמאלה, פותח לי גישה לשונית לכוס שלה.. 

עוצר לשניה, מסתכל עליה, היא מחייכת ממש, בשיחה, מסמיקה..אני מעביר את המבט לכוס שלה..אולי אם היה לי מנוי הייתי מעלה פה תמונה שלה (הכוס שלה היא נקבה כמובן), ולא בקטע מיני, בקטע אומנותי, יצירה אלוהית, אין סימטריה כזו, אין קווי מתאר ברורים ויפים כאלה, לא ראיתי אף פעם כוס שבכלל מתחיל להתקרב לשלמות של הכוס שלה. 

היא תתווכח אם תגידו לה שהיא מושלמת, לטענתה (הצודקת) אף אחד לא מושלם. 

אבל אני מוסיף 2 חריגים לכלל - 

1. היא מושלמת בשבילי. 

2. הכוס שלה אבסולוטית, אמפירית, חד משמעית מ ו ש ל מ ת ! ! ! 

אחרי שהצלחתי לצאת מההפינוזה שהכוס שלה גורמת לי אני מוציא לשון, מסתכל עליה, מוציא עוד יותר את הלשון ולאט לאט מתקרב לשפתיים התחתונות שלה תוך כדי מבט רציף לתוך העיניים שלה..היא מסתכלת, עדיין בשיחה..מנסה לשמור על מקצועיות וזה מחרמן אותי יותר...

אני מרגיש רעד ברגע שהלשון שלי נגעה בה, הטעם האלוהי והמוכר, העור העדין והחלק (וגם אם הוא לא, ברור שמעדיף אותה חלקה כמו שהיא, אבל היא יכולה לגדל בפנים את מוגלי מרוב יער ועדיין סעיף 1 תמיד יהיה בתוקף - היא מושלמת בשבילי!!!! 

אני יורד לה, אוכל אותה, מרטיב לה את המכנסיים עם הריר שלי כי יש גבול פיזי כמה אפשר להזיז לה את המכנסיים...אז אני מוריד לה אותם, גם את התחתונים, היא מנסה בהתחלה להתנגד, אבל היא עובדת, מה היא כבר יכולה לעשות? 😈 

אני מנסה להיכנס הכי עמוק לכוס שלה שאי פעם הייתי, מחבק לה את הגב התחתון ודוחף אותה פנימה לכיווני, עוד רגע והלשון שלי נכנסת לביצית בתוכה ומעברת אותה. 

היא מסיימת את השיחה, ואז מרשה לעצמה להוציא את כל הקולות ששמרה בתוכה עד אותו רגע..היא נענגת, מיללת, מתחננת לעוד.. 

עוד שיחה ברקע, היא עונה, אני קם ממתחת לשולחן. עומד לצידה, הזין בזקפה מלאה (הוא נעמד מאוד מהר כשאני יורד לה), עושה לה קצת מסאז' בכתפיים, צוואר, שכמות. ולוקח לה את היד ושם על הזין שלי מעל הבוקסר..היא מבינה את הרמז הדק (בעצם עבה וגדול 😉). 

אחרי כמה סטירות קלות שהיא מקבלת עם הזין שלי, וכשבין שיחה לשיחה היא יורדת לי, אני מועך לה את הפרצוף על הזין שלי, על האשכים שלי ועל כל מה שבניהם. בסוף עוד שיחה היא מכניסה אותו הכי עמוק שהיא אי פעם הכניסה ומוציאה קולות שמעולם לא שמעתי ממנה..אני מרגיש שאני עוד רגע גומר, בזין, בראש, בלב ממנה אז זז כמה צעדים אחורה.. 

מעמיד אותה, מזיז את הכסא (זוכרים שהיא ערומה, כלומר, בלי מכנסיים ותחתונים). 

משעין אותה על שולחן העבודה שלה, הידיים על השולחן, הראש מול המחשב, המדונה על האוזן, היא לא בטוחה מה יקרה עכשיו, שוטר יכנס ויעשה עליה חיפוש מעמיק או שהזין שלי הולך להיכנס אליה עמוק עמוק...אולי שניהם..

והנה נכנסה עוד שיחה..איך שהיא עונה אני תופס לה את האגן, יורק לה על התחת, נוזל למטה, רוק שלי נבלע ברטיבות של עצמה ובדיוק שהיא מנסה לעבור על פרטי התיק אני חודר אליה...

 

 

רגע, את מתקשרת עכשיו במציאות, ואם אצא מהבלוג הכל יימחק..ואין לי זמן לשמור את הטקסט לפני שתנתקי, אז אעצור כאן ואחזור אלייך, אני אוהב לדבר איתך.. 

 

 

וככה ילדה שלי, ככה אני מתגעגע אלייך, ככה אני רוצה אותך, ככה אני אוהב אותך וזה אפילו לא מתקרב לגרד את מה שאני באמת מרגיש. 

 

החיים מדויקים (שיהיו בריאים מה הם עשו בימים האחרונים)..אבל למרות הכל הם שוב הראו לי כמה באמת מאגרי כוח אינסופיים יש לילדה שלי. ואנחנו נדאג להמשיך למלא אותם שוב ושוב ושוב ושוב. 

 

אוהב אותך ילדונת,

🦄💜❤️‍🔥🌈🧚‍♀️🫦😻💐


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י