סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 13 שנים. 21 בפברואר 2011 בשעה 9:21

פרק שלישי

שלומית הייתה קשורה בידיים ורגלים פשוקות לגלגל גדול שהיה מותקן על הקיר, רצועת עור הצמידה את צווארה לגלגל ורצועה נוספת הייתה כרוכה מתחת לשדיה.

האנדרואיד קרב אליה, נגע בה, ביד הוא החזיק שוט פשוט למראה שהביא מביתה, שוט זנבות עשוי עור שחוק מרוב שימוש. הגלגל החל להסתובב ושלומית עצמה עיניים כדי להקל על הבחילה שתבוא. צניפה נשמעה והשוט פגע בגופה, פגיעה ועוד פגיעה, האנדרואיד פגע בה כל מספר שניות, בדיוק מירבי ובאותה העוצמה, כל פעם באזור אחר בגופה, מותיר סימנים אדומים שהלכו וגברו.

שלומית ניסתה להתאפק, ניסתה לשמור את הצעקות בפיה אבל ההצלפה שכוונה לפניה כל כך כאבה שהיא לא יכלה להתאפק יותר, דמעות התחילו לרדת לה, דמעות של פחד וחוסר אונים, היא צעקה והמשיכה לצעוק כל עוד הגלגל הסתובב, כל עוד ההצלפות נמשכו.

כשסוף סוף הגלגל עצר והאנדרואיד נעמד מולה, היא שמטה את ראשה, מוכת טשטוש וסחרחורת, היד שלו חדרה לכוס שלה, בודקת, הכוס היה יבש וזה הכאיב לה, חשבתי שאת נהנית לקבל הצלפות- אמר לה האנדרואיד- אבל הכוס שלך יבש מדי לטעמי, צריך לטפל בו קצת, מה את אומרת?
כמה דקות לאחר מכן מצאה עצמה שלומית קשורה על בטנה לשולחן צר מאלומיניום, כשישבנה מורם מעלה ורגליה פשוקות, ראשה היה מקובע במתקן מיוחד שלא אפשר לה להזיזו.

האנדרואיד קרב לעבר הכוס הפעור של שלומית פאקינג משין, בעל דילדו עבה וארוך במיוחד, באופן בלתי רצוני נרטב הכוס שלה מיד כשהרגישה במגע הדילדו שחדר אט אט פנימה, ממלא אותה. דילדו נוסף, צר יותר אך ארוך באותה המידה חובר לפאקינג משין והוחדר לתוך התחת שלה, התחת שהיה יבש, כאב ושרף ושלומית יללה יללות חרישיות.

ממולה על הקיר הייתה מראה, בתנוחה שבה הייתה קשורה הצליחה שלומית לראות את עצמה ואת האנדרואיד עומד לצידה, מה שהיא ראתה הפחיד אותה מאוד. האנדרואיד הביא לצידה שידה קטנה, עליה הייתה קופסא שחורה עם מספר נורות קטנות שדלקו, חלקם היו ירוקים וחלקם אדומים. האנדרואיד הרים מכשיר קטן בידו שהיה מחובר בכבל חשמלי דק לקופסא והצמיד אותו למצח שלה.

שלומית שמעה והרגישה נקישה חזקה, המצח שלה בער וטיפת דם החלה לזול לעבר צד עינה הימני, הצד השמאלי של המצח שלה עבר את אותו התהליך. בקושי רב הצליחה שלומית להישיר מבט ולהסתכל במראה, שני כבלים חשמליים יצאו ממצחה והיו מחוברים ישירות לקופסא. האנדרואיד קרב את המכשיר הקטן אל עבר אחורי ראשה, זו הפעם הראשונה ששלומית התחננה בחייה, היא הפסיקה לשלוט בעצמה והתחננה בפניו שיהרוג אותה, שיפסיק, שהיא לא רוצה..............תחנונים שלא עזרו ועוד שני כבלי חשמל דקים חדרו לתוך ראשה וחוברו לקופסא השחורה.


המשך יבוא
פאני היל

Whip​(שולט) - וכל זה, עוד לפני שהוא שאל אותה שאלה אחת על המחתרת?? :)
עשרות סוכני שב"כ מתחברים בזה הרגע לבלוג שלך ללמוד את תורת העינויים..."ממממ...זה יכול לעבוד טוב גם על מחמוד...ממממ....אבל מה נעשה עם הדילדו השני? אה, נשים שמן, נכניס גם, לא נורא" :)
ואת הסיפור אהבתי...מחכה במתח כבר לראות מה תעשה הקופסה השחורה...בובה על חוט (חשמל)?
לפני 13 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - האנדרואיד לא ישאל אותה שאלות, המטרה שלו הייתה לתפוס אותה ולהשמיד אותה ובדרך להנות מהעינויים שלה.

ואין לך פרוטקצייה :) תצטרך להתאזר במתח חשמלי עד לפרק הבא כמו כולם.

פאני

לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - אחלה אנדרואיד...אני בעדו...בקצב בזה עוד נאהב את הרשע... ;)
אין פרוטקציה?? :( איזה באסה....
לא נורא, אקח לי כדור 220 וולט ואחכה בסבלנות בודהיסטית רגועה....הממממממממ.....
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י