סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 13 שנים. 21 במרץ 2011 בשעה 7:21

פרק רביעי-


שלומית לא ידעה ולא הרגישה מה שנעשה בתוך מוחה. מתוך המחברים שחדרו לתוך מצחה ולאחורי ראשה, יצאו סיבים אופטיים דקים במיוחד, כל אחד מהם התיישב באזור אחר של מוחה.

האנדרואיד סבב סביבה כשהוא מחייך לעצמו, הוא נטל שלט רחוק מהשולחן והחל מתכנת אותו. כעת עמד מול שלומית ששמטה את ראשה על השולחן ועצמה עיניים- אני יוצא לשעתיים, תהני לך עד שאחזור- אמר ולחץ על כפתור ההפעלה.

הפאקינג משין החל לעבוד, כשהדילדו של התחת והכוס יוצאים ונכנסים לחילופין, פעם לחור של הכוס ופעם לחור של התחת, מדי פעם ניתז על החורים תרסיס דק של שמן. שלומית נהייתה מגורה מאוד, הסיבים שבראשה גירו בעדינות את אזור ההנאה המינית שלה, היא הרגישה את האורגזמה מגיעה, כל הגוף בער לה מתשוקה בלתי נשלטת, היא רצתה עוד, כל כך רצתה וכשזה הגיע תקף אותה כאב חזק בכל הגוף, כאב חד שעבר תוך רגע אך השאיר אותה מקופלת ונטולת נשימה.

הפקינג משין המשיך לעבוד בלי להפסיק והיא שוב נהייתה מגורה ללא שליטה, כל כך מגורה שכל העור שלה עקצץ, רעד מרוב התרגשות, הכוס שלה נהייה רטוב, השפריץ מרוב נוזלי תאווה, האורגזמה הייתה קרובה, היא ניסתה להלחם בו, לא רצתה שיגיע, אך זה היה חזק ממנה, השליטה על מרכזי ההנאה שלה הייתה מוחלטת וכשהיא התפוצצה מרוב תשוקה- חזר גם הכאב, כאב טוטאלי, מכף רגל ועד ראש, כל תא ותא בגופה הרגיש אותו, הכאב היה קצר אבל ההשפעות שלו היו כל כך חזקות.

לא נתנו לה זמן להתאושש, מתוך הכאב צמח לו הריגוש, שלומית צעקה ובכתה, המחזוריות המשיכה והמשיכה, מדי פעם היא איבדה את הכרתה למספר שניות, אך הסיבים במוחה דאגו להעיר אותה, דאגו לכך שתרגיש ותבין כל מה שקורה, היא לא יכלה להתחמק.

האנדרואיד ישב בישיבה חשובה שדנה במרד נגדם, מדי פעם הוא הציץ במחשב כף היד שלו, מסתכל על שלומית שמנסה להאבק בגלי התשוקה והכאב, מזמן לא ניתקל באשה בשר ודם שגירתה אותו כל כך, גירוי מנטלי וגופני. אך הוא ידע שהמשיכה אליה לא תמנע ממנו להרוג אותה במחי יד, לכשירצה וכשיגיע הזמן, לא היו לא סנטימנטים לאף אחד, רק המטרה הייתה חשובה.

לאחר שעתיים בדיוק הוא חזר אל החדר, הרים את השלט ולחץ על הכפתור, הפאקינג משין הפסיק לעבוד, הסיבים האופטיים חזרו אל המחברים שהתנתקו מראשה של שלומית.

שלומית דממה על השולחן, לא היה לה כוח להרים ראש ולפקוח עיניים, היא שכבה שם מחכה למותה, רצתה למות, דיייייייייי חשבה, תן לי ללכת סאדיסט מגעיל שכמוך המשיכה לחשוב בזמן שהרגישה אותו נוגע בה, מלטף ואז חודר לתוך החורים הפעורים שלה. הוא הגעיל אותה ובחילה עלתה בתוכה, היא הקיאה נוזלי קיבה שנקוו כשלולית מתחת ללחיה, מגע הנוזלים שרף את עורה והריח גרם לה להשתעל.

המשך יבוא
פאני




Whip​(שולט) - מסכנה, איזה עינוי נוראי :)
יפה מאד, מחכה להמשך....מה עוד יכין לה האנדרואיד האיום...במיוחד כשהוא יכול לחבר לעצמו כל מיני אביזרים...פשוט נורא :)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י