סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 12 שנים. 12 במרץ 2012 בשעה 16:05

אסירה- חלק שלישי

הזין של הלקוח היה גדול ועבה, לא הצלחתי להסיר את עיניי ממנו.
ישבתי על הברכיים מול הלקוח, מקווה שיעדיף לזיין אותי בתחת או בכוס.
אך לא, הוא החזיק ביד אחת את הסנטר שלי וביד השנייה משך בשערי, מתוך הרגל פתחתי פה גדול, עד כמה שיכולתי, שנאתי את זה, שנאתי למצוץ ולקבל זין עמוק בגרון.

בדרך כלל לא הייתה בעיה, כי לרוב הלקוחות היה זין קטן או בינוני שיכולתי להסתדר איתו, אך במקרה של זין גדול או עבה במיוחד הייתי סובלת, מספר פעמים קרה שהקאתי על הזין של הלקוח.

הזין של הלקוח החל לחדור פנימה, נכנס ויצא, הוא הצמיד את ראשי אליו, עד כדי כך שהרגשתי את הזין עמוק בפנים, בגרון שלי, והשפתיים נוגעות בבטנו. התחלתי להרגיש את הלחץ, הפחד שנלווה לתחושת החנק.
ניסיתי להתגבר על התחושה, רוק מילא את פי והחל לנזול לאורך הסנטר, התחלתי להשמיע קולות חנק ברורים. בדרך כלל בשלב הזה הלקוחות היו מוציאים את הזין ונותנים לי לנשום. אך הזין היה עדיין תקוע בפנים, עמוק, פחד לא מוכר החל להזדחל לו בתוכי, אימה של ממש, הרגשתי שאני לא יכולה יותר, כל הגוף שלי התעוות ונלחם כעת מרוב חוסר חמצן.

היד שלו עדיין הייתה שם, דוחפת את ראשי עוד ועוד כלפי ביטנו שנרטבה מהריר שלי. באופן אינסטנקטיבי שלחתי ידיים קדימה, לעבר רגליו ודחפתי במקביל את ראשי לאחור.

מתוך החשיכה שירדה עלי, שמעתי אותו צועק צעקות אימה וטעם נורא של דם ובשר מילא את פי.

כשהתעוררתי, סופי, תום ולואי היו בחדר והלקוח נעלם.

תטפלי בה, אמר תום ויצא ביחד עם לואי מהחדר.

סופי הסתכלה עלי, עזרה לי לקום מהרצפה ולקחה אותי לאמבט, שם היא רחצה אותי בעדינות, ציחצחה את שיניי והשכיבה אותי במיטה, את תהיי זקוקה למנוחה הזו היא אמרה בקול שקט, אינה מעיזה להסתכל בעיני.
נשארתי לבד שכובה במיטה, השינה ממני והלאה, עד היום הייתי חביבת האחוזה, לא קרה שקיבלתי עונש קשה, או שכעסו עלי, כעת ידעתי שדברים יישתנו, הלקוחות היו הראשונים במעלה עבור תום ואני פגעתי באחד מהם.

המשך יבוא
פאני

Whip​(שולט) - עכשיו מתחיל להיות מעניין... :)
לפני 12 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה :) ההתחלה הייתה הקדמה להכרת הדמויות והתפאורה.

פאני
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י