סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 12 שנים. 18 במרץ 2012 בשעה 13:32

הזמן עבר, ניסיתי להשאר ערה, אך כנראה שהתשישות הנפשית והגופנית הכריעה אותי ושקעתי בשינה עמוקה, כל כך עמוקה שלא הרגשתי שאני לא לבד בחדר.

שתי הצלפות חדות ומהירות העירו אותי לתוך עירנות מעורפלת וחוסר התמצאות. לקח לי מספר דקות להתאפס ולהבין היכן אני נמצאת ומה קרה. לא כל כך כאב לי כי ההצלפות היו על השמיכה, בה הייתי מכוסה. אבל התחלתי לרעוד מפחד. על המיטה היו מפוזרות תמונות הזין של הלקוח, כולו חרוש בסימנים אדומים ושותתי דם. תום ישב על הכורסא מול המיטה והתבונן בי, לואי עמד ליד הדלת, שעון על גבי הקיר. תום סימן לי באצבע לבוא אליו.

התחלתי לבכות כשירדתי מהמיטה. נעמדתי כשידיי שלובות על החזה הערום שלי והלכתי לעברו בצעדים איטיים ורועדים. יודעת שאין טעם להתנגד, הרי אני אסירה, אין לאן לברוח, אין דרך לברוח מהעונש שהייתי בטוחה שאקבל. "רדי על הברכיים" נשמעה פקודה. ירדתי על הברכיים מול תום, כשכל גופי מטלטל מרוב בכי.

הרגשתי את לואי נעמד מאחורי. הוא ירד גם כן על ברכיו, נצמד אל גבי כששתי רגליו מצידי רגליי, בעדינות הוא אחז בידיי והוביל אותן לצידי גופי. כעת הוא חיבק אותי חיבוק חזק, ידייו עוטפות אותי, מצמידות אותי אליו. לא אתחנן חשבתי בליבי, לא אתחנן, במילא זה לא יעזור.

הסתכלתי לעבר תום, הזין שלו היה כעת מחוץ למכנס, הוא אונן מעט והעמיד אותו, זין גדול לתפארת, ארוך, ישר וחלק. מהשידה שליד הכורסא הוא הרים מין דילדו קשיח והלביש אותו על הזין. זה יקירתי, הגנה מפני הפה הנושך שלך, היום תלמדי שלא כדאי לך להיות כלבה פראית ונשכנית, "תפתחי את הפה".

בקושי הצלחתי לנשום, גם כך הזין שלו היה גדול ויחד עם הדילדו הזה, הוא הפך למפלצתי. אני לא יכולה מלמלתי, לא יכולה.............. הבבקשה יצאה לה מפי בלי שהתכוונתי, שנאתי את עצמי באותו הרגע.
בבקשה......... הסטירה קטעה את ההתחננות שלי וגרמה לי לפתוח פה. תום תפס את הסנטר שלי וחדר פנימה ללא שהיות. הוא לא מיהר, יצא ונכנס בין שפתיי לאט לאט, לא עמוק מדי, נתן לי להתרגל לתחושה של הדילדו בפה. ואז בתאום מושלם לואי חיזק את האחיזה שלו ותום תפס בשערי וחדר עמוק פנימה, חדר ולא יצא.

המשך יבוא
פאני


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י