סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 12 שנים. 31 במרץ 2012 בשעה 8:18

אסירה- חלק חמישי

מחשבה חמקמקה עברה בראשי, מחשבה שרק לאחר מספר שעות כשנחתי במיטתי- נזכרתי בה.

הרגשת החנק החלה לתקוף אותי, נכנסתי לפניקה, כל הגוף שלי השתולל בניסיון להשתחרר מהאחיזה של לואי ותום, כשהזין יצא סוף סוף בקושי הצלחתי לנשום, רציתי לשאוף אוויר אבל לא יכולתי, הרגשתי איך הכל מתערפל לי, כשהתעוררתי עדיין הייתי אחוזה בידיו של לואי, תום עדיין החזיק בשערי ופקד שוב, תפתחי את הפה, חתיכת חרא, את לא מבינה איזה נזק עשית לי. הלקוח הוא שר בממשלה, הרופאים קבעו שגם לאחר שהפצעים יגלידו יישארו לו על הזין צלקות. מה את חושבת שאשתו תגיד? אההההההההההה חתיכת זונה מסריחה. תפתחי את הפה מייד וכדאי שתפנימי שזו רק ההתחלה.

בלית ברירה פתחתי את הפה, בוכה בהיסטריה, שיצליף, שיהרוג אותי, רק שלא יחנוק............. ההרגשה הזו של חוסר אוויר שיגעה אותי............. הזין חדר שוב, כשהפעם הוא חדר בבת אחת פנימה, עמוק, ידו של תום עברה אל אפי, שתי אצבעותיו חסמו אותו, לחצו חזק.

כשהתעוררתי, שכבתי במיטתי. התבוננתי סביב, תום ישב עדיין על הכורסא מול המיטה ולואי עמד ליד הדלת. החזרתי את מבטי אל תום, משירה מבט אל תוך עיניו, יודעת שיותר לא יגיד כלום, מעכשיו יהיו רק מעשים. תום קם ממקומו ויצא מהחדר, לואי יצא אחריו, סוגר את הדלת חרש. ניצלתי את הזמן שהייתי לבד להתאוששות, עמדתי שעה ארוכה מתחת למים החמים, עוצמת עיניים ומתרגעת, הכנתי לעצמי כוס תה חם וחזרתי למיטה, עכשיו ידעתי שכל שנותר לי היה לחכות ולראות מה יקרה. בינתיים מחשבה הציקה לי, משהוא שקרה מקודם ולא הצלחתי להזכר, פתאום זה הבזיק לי, לואי היה צמוד לגבי ולא עמד לו, בעצם כשהמשכתי לחשוב על כך הבנתי שבכלל לא היה שם זין, לואי הייתה אשה, שטוחת חזה, התחלתי לצחוק ולצחוק, לא יכולתי להפסיק, צחוק שהפך לבכי ושוב לצחוק, עד שהתמוטטתי על המיטה ולאט לאט נרדמתי.

כשתעוררתי מצאתי את תום שוב על הספה ואת לואי ליד הדלת, בואי אלי אמר לי תום. קמתי בכבדות וניגשתי אליו, יורדת בצייתנות על הברכיים מולו. את עוברת לצד השני של האחוזה, עד היום החיים שלך היו יפים ונעימים, מהיום תביני שאפשר גם אחרת, קומי ובואי אחרי.

תום ולואי הובילו אותי דרך מסדרונות שלא הכרתי, הם פתחו דלת נעולה, מאחוריה היו מדרגות שנעו כלפי מטה, זה בלבל אותי לגמרי, חשבתי שנלך לצד אחר של האחוזה, לאן הם מובילים אותי? כשעמדתי מהססת הרגשתי את לואי נוגע בגבי, מזכיר לי להתחיל לרדת. למרות שידעתי שלואי היה אשה, לא יכולתי להפסיק לחשוב עליו בתור גבר, כך שנעניתי לו והתחלתי לרדת במדרגות.

ירדנו מספר גרמי מדרגות עד שהגענו לדלת נוספת שגם היא נפתחה בזכות המפתח שבידיו של תום.
הגענו ל"צד האחר של האחוזה" שהיה במרתף.

המשך יבוא

פאני

שמש צפונית - מרתק
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י