סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 12 שנים. 8 באפריל 2012 בשעה 10:43

אסירה- חלק שביעי

הדלת נפתחה וצעקות נשמעו. שני גברים חסונים נכנסו פנימה, מחזיקים בידיו ורגליו של בחור צעיר, שהתפתל בניסיון להשתחרר, תוך כדי שהוא מקלל וצועק חליפות. לואי הלכה בעקבותיהם וסגרה את הדלת מאחוריה. הבחור נקשר חיש מהר, בידיו ורגליו למיטה צרה וקצרה. התבוננתי במחזה מהופנטת, כאילו אני צופה באיזה סרט אימה, כאילו אני לא חלק מהעניין.

לואי הסתובבה לאיטה מסביב לבחור, נוגעת בו בעדינות, מלטפת את גופו. היא קרבה את פניה אל פניו ולחשה לו דבר מה, בתגובה הרים מעט הבחור את ראשו וירק יריקה על אפה. לואי התרוממה וניגבה את פניה במגבת שהוגשה לה על ידי אחד השומרים החסונים. היא התבוננה בשומר והנידה בראשה. השומר הפשיל את מכנסיו עד הברכיים, זיין גדול ועבה השתחרר לו לחופשי, השומר אונן מול פניו של הבחור, עד שהיה מרוצה מהגודל והקושי של הזין.


לואי קרבה אל הבחור שוב ואמרה, מה אתה אומר? הזין הזה מתאים לך יותר מהזין של הלקוח? היה שווה לסרב לזיון? הבחור שעדיין צעק וקילל השתתק והתבונן בזין, ראיתי את פניו המפוחדות, הוא חשק שפתיים והניח ראש על המיטה, עינייו גילו אותי לפתע וננעצו בעיני וכשהזין ננעץ עמוק בתוכו, הוא פלט אנחה ונשך את שפתיו בחוזקה. ראיתי את טיפת הדם שנזלה על המיטה והתחלתי לבכות. בכלל לא ידעתי שיש באחוזה זונות ממין זכר, אסירים כמוני. התחלתי לחשוב על מחר ועל מה שצפוי והפחד התחיל להטריף את דעתי.

לאחר שנבעל על ידי שני השומרים בכוח, בלי שום התחשבות בהרגשתו, נלקח הבחור מן החדר ונשארתי שוב לבדי עם מחשבותי.

לאחר שעות ארוכות שנידמו כנצח, בהן נרדמתי והתעוררתי חליפות מסיוטים, נכנסה לואי לחדר, כשבעקבותיה צועדת סופי. היא פתחה את תאי וציוותה עלי ללכת עם סופי לחדר ההכנות, הסתכלתי על סופי שפניה הסגירו רגשות מעורבים, לא הייתה לה ברירה כפי שלי לא הייתה, שתינו היינו חייבות לציית.
חדר ההכנות היה די קרוב לחדר הגדול שבו הייתי כלואה, סופי ביקשה ממני לא לעשות לה בעיות, היא הסבירה לי שיש בחדר מצלמות מעקב ואם יראו שאני לא משתפת פעולה הם ישלחו שומרים כדי לעזור לה.

בשלב הראשון היא ביקשה ממני לשבת על כסא שנראה כמו כסא במספרה, היא קשרה את ידיי ורגליי למשענות הידיים והרגליים והרימה את ראשי לאחור, עצמתי עיניים, ניסיתי להתנתק אך לא כל כך הצלחתי. כששערי החל להיגזר, דמעות החלו לרדת מעיניי, כשהשער היה קצר, הניחה סופי את המספריים במגירה והוציאה מכונת תספורת חשמלית, היא החלה לעבור על ראשי ולקצר את שערי עד כדי קרחת. המחשבה המיידית שעלתה בראשי והוציאה ממני פרץ צחוק- הייתה- מעניין איזה לקוח ירצה לזיין אותי עם קרחת?

סופי שחררה אותי מהכיסא וציוותה עלי לעלות על מיטה צרה, באופן כזה שרגליי השתלשלו מטה ונגעו ברצפה. היא קשרה אותי שוב בידיי ורגליי למיטה.

המשך יבוא

פאני





donn1​(שולט) - כבר לא יכול לחכות עד הפרק הנוסף,
כתיבה חושנית ומענגת
דון
לפני 12 שנים
ed - את כותבת נהדר
לפני 12 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה דון, תודה ed
חג שמח

פאני
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י