ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 12 שנים. 12 באפריל 2012 בשעה 14:18

אסירה - חלק שמיני

בזמן שטיפלה סופי בנערה שלפניה, נדדו מחשבותיה לכל מה שקורה באחוזה. היא הרהרה בבנות שהגיעו מטה למרתף. היו אלו נערות שסר חינן בעיני תום מסיבות שונות, נערות אלו חולקו לשניים. חלקן נכנסו לחדרים שלאורך המסדרון במרתף, חדרים אלו לא היו שונים בהרבה מהחדרים שלמעלה. הם היו מפוארים ומצויידים בכל טוב, ההבדל היה בתוספת הציוד - ציוד מיוחד ששימש לקוחות מיוחדים. לקוחות אלו אהבו לא רק לזיין את הזונות של תום, אלא גם להכאיב להם ולהשפיל אותם.

יום אחד ישבה סופי לכוס קפה ושיחה עם המטפלת של נערות המרתף, הזוועות שהיא סיפרה לה גרמו לה לשמוח שהיא לא המטפלת שלהן.
די תדיר, נטלי, המטפלת של המרתף- נאלצה לקרוא לרופא האחוזה, על מנת שיתפור את הבנות ויתן להן משחות ותרופות למיניהן. נטלי סיפרה לסופי על נערה אחת מסכנה, הלקוח שלה שבר כמעט כל עצם בגופה ומכיוון שלא הייתה שמישה יותר עבור תום- הוא נפטר ממנה, בדיוק כמו שהוא היה נפטר מהבנות שהיו רגישות מדי ולא התאימו לעבודה במרתף. בנות אלו עברו התעללות- השתעשעות של שעה קלה על ידי לואי, כשלאחר מכן תום היה הורג אותן בכל מיני דרכים שונות, הוא נהג לגוון כדי שלא ישעמם לו. פעם הטביע נערה, אחרת הוא חנק במטפחת וכדומה.

מחשבותיה של סופי חזרו אל הנערה ששכבה על ביטנה מולה, ישבנה כלפי מעלה, היא שמעה משאר העובדים שמשהוא מיוחד מתבשל, בטוח שלא משהוא טוב עבור הנערה המסכנה. סופי לקחה בידה את בקבוק החוקן והחדירה במיומנות רבה לישבנה של הנערה. לאחר שכל החומר היה בפנים, היא ציוותה עליה להתאפק עד שתשוחרר מאסוריה. חיש מהר שיחררה סופי את הנערה שנאנקה והתפתלה.

הבטן שלי הייתה נפוחה וכואבת, "סופי", יללתי............. "אני חייבת לשחרר"........... הרגשתי איך זרזיף נוזל לי החוצה מהישבן, קמתי מהמיטה ורצתי לעבר האסלה שבפינת החדר, התיישבתי והתחלתי לשחרר, נאנחת מרוב הקלה. "טיפשה, מטומטמת" עכשיו אני צריכה לעשות לך עוד הפעם חוקן, צעקה עליה סופי. "מייד למיטה" ישבן למעלה. חיפשתי נייר טואלט, אך זה לא היה בנמצא. כך שבלית ברירה קמתי מהמושב והלכתי לעבר המיטה כשצואה מלכלכת את ישבני ורגליי. מרוב מבוכה התחילו לרדת לי דמעות. נשכבתי על המיטה וכבשתי את פניי מטה, מחכה בסבלנות שסופי תסיים את החוקן השני, הפעם התאמצתי להתאפק ורצתי לעבר האסלה רק כשקיבלתי אישור מסופי.

לבסוף, כשהרגשתי שאין לי יותר מה לשחרר, הרשתה לי סופי להכנס למקלחת לשטוף מעלי את כל הזוהמה. היה כל כך כיף לעמוד מתחת למים החמים, להסתבן בסבון הריחני, שיפשפתי את הישבן שלי שוב ושוב עם סבון חדש כל פעם, עד שהרגשתי נקייה לגמרי. הייתה לי הרגשה מאוד מוזרה כששטפתי את ראשי הקירח. פתאום קלטתי שלואי נמצאת בחדר, מתבוננת בי. המבט שלה היה שונה הפעם, מבט שהייתי רואה בעיני הלקוחות שלי, מבט של ריגוש מיני, חרמנות, ההבנה הזו היממה אותי. העובדה שאשה רוצה אותי בצורה כזו, הייתה מוזרה לי.

המשך יבוא

פאני

ed - כלפרק יותר מעניין ומושך תרתי משמע:-}
תודה רבה לך
לפני 12 שנים
שמש צפונית - עוד בבקשה
לפני 12 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה ed, שמש- ההמשך בדרך.

פאני
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י