סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 12 שנים. 16 באפריל 2012 בשעה 12:46

אסירה- חלק תשיעי

לואי הנהנה בראשה לעבר סופי, שהעיפה בי מבט מהיר ויצאה מהחדר.
המשכתי לשטוף את גופי, כשכל הזמן המבט שלי על לואי. ניסיתי לתהות מה יקרה עכשיו, כבר מזמן הבנתי לקראת מה אני הולכת. לא כל כך ידעתי מה אני מרגישה, ברגע זה לא הרגשתי פחד, לא בהלה, לא לחץ. פשוט הייתי שם, מתחת למים, נטולת רגשות משמעותיים. בעצם הייתי סקרנית, כן זו המילה שמתארת מה שהרגשתי- סקרנות.

לואי, שכנראה פקעה סבלנותה, התקרבה אל המקלחון וסגרה את הברז. "תתנגבי ובואי אחרי" , אמרה בטון חרישי אך מצווה. שלחתי יד למגבת ולאחר שהייתי יבשה הלכתי בעקבותיה. יצאנו מחדר ההכנה ונכנסנו לחדר אחר. החדר דמה לחדרי שלמעלה באחוזה. מיטה גדולה ומפוארת, מטבחון מצוייד ועוד. השוני היחיד היה הקיר שמול הכניסה לחדר. הקיר היה מאובזר באביזרים שנראו כאילו נלקחו מימי הביניים, כאילו נלקחו ממרתפי האינקוויזיצייה.

"אל תדאגי יקירתי", את צריכה להגיע למסיבה צחת עור", "אני לא יכולה להצליף בך בשוטים המרהיבים הללו, אני לא יכולה להשתמש במצבטים ובמחסומי הפה האהובים עלי", לואי עיוותה את פניה בכעס, "לפחות אני אהנה להסתכל יותר מאוחר, למרות שזו לא אותה ההנאה- אם הייתי מכאיבה לך בעצמי."

לואי הורידה בזריזות את מכנסי העור, הפשילה את תחתוניה ואת הגרביונים עד הקרסוליים והתיישבה בקצה המיטה. "רדי על ארבע ובואי אלי, זו תהיה הפעם הראשונה והאחרונה שתטעמי כוס." הסתכלתי מהופנטת על רגליה הפתוחות של לואי, על אברי המין שלה שהיו גלויים לפניי. ירדתי על ברכיי וזחלתי לעברה. התחלתי להרגיש חרמנות מוכרת זוחלת לה לאורך גופי, מרטיבה את שפתיי התחתונות בנוזל שקוף וחם.

המראה של לואי היה מגרה, פתאום כל שרציתי היה להיות שם בין רגליה, להריח ולטעום. שלחתי לשון מהססת לעבר השפתיים הפעורות שלה, טעמתי מעט בחשש. הטעם והריח המשכרים שלה גרמו לי להתנפל בלהט. מצצתי ונשכתי, מעכתי ומשכתי עם שפתיי, עם לשוני, דחפתי את אפי פנימה. שלחתי אצבעות ודחפתי עמוק כמו שחלק מהלקוחות שלי עשו לי. כשנגעתי בבלוטה, שם עמוק בפנים, השמיעה לואי אנחה ועוד אחת. היא תפסה בראשי ודחפה אותו עוד יותר כלפיה, פתאום היא נרעדה כולה, צועקת, הפה שלי התמלא במיץ שלה, בלעתי אותו בטירוף, ליקקתי כל פינה וגמרתי גם כן בצעקה.


המשך יבוא

פאני


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י