סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 10 שנים. 26 באוקטובר 2013 בשעה 6:26

דני מיהר לעבר הדלת לפני שמשהו אחר יחמוק פנימה ויתפוס את התא. לאחר שנכנס פנימה הוא נעל את הדלת מאחוריו והתבונן בחדרון הקטן. החדרון היה מחולק לשני חלקים, תא התפשטות-הלבשה והתא עם מכונת העינוג. אמנם התא היה באזור הפחות טוב של העיר בלשון המעטה, אך החדרון היה נקי ומבריק והמכונה עברה סטריליזצייה בין לקוח ללקוח באופן אוטומטי.

דני מיהר להתפשט, הצצה מהירה בשעון הבהירה לו שעליו להזדרז, החברים מתחילים להתאסף כבר במסעדה והוא לא רצה שישאלו שאלות מיותרות שיגיעו לאוזניה של אשתו.

הלב שלו החל לפעול ביתר שאת, הוא נכנס אל מכונת העינוג והתיישב על הכורסא. על גבי משענת הכורסא היה צג מגע ודני הקיש במהירות את מספר החבר שלו. כעת המכונה ידעה מה העדיפויות שלו, מה גורם לו עונג וכיצד היה רוצה את שעת הפינוק שלו- מידע שדני הקליד בזמן שנירשם כחבר בחברה שהפעילה את התאים בכל רחבי העיר.

הוא התרווח לאחור, ידיו נקשרו באופן אוטומטי אל הכורסא וכן גם רגליו במקומות המיועדים לכך. הכורסא שינתה את תנוחתה ועברה למצב של כמעט שכיבה מלאה. עיניו של דני נעצמו בזמן ששוט החל להצליף בו קלות. מדי פעם השוט שינה את קצב ההצלפה, את חוזקה ואת מיקום הנחיתה הכואבת של זרועותיה. אנחות החלו לצאת מפיו של דני שהחל לאופף לו אי שם במחוזות ההנאה. שרוול מיוחד ירד לעבר מבושיו ונצמדו אליהם. לחץ החל להווצר על אשכיו שנאחזו חזק בבסיסם והזין שלו שעמד במלוא אונו החל לקבל טיפול של מציצה. דני לא הצליח אף פעם להבין איך המכונה עובדת אבל המציצה שקיבל בתא הייתה המציצה הכי טובה שקיבל אי פעם בחייו והיה לו למה להשוות מעברו.

דני היה כל כך בהייייייי, הוא היה על סף גמירה ולא הרגיש שהפעם קרה משהו שלא קרה מעולם וגם לא יקרה יותר. דני לא ידע ברגע זה שזו תהיה הפעם האחרונה בחייו שיכנס לתא זה או דומה לו. בלהט הגמירה הוא לא הרגיש בשתי דקירות זעירות, אחת לכל אשך.

 

המשך יבוא

פאני היל

 

Whip​(שולט) - מצוין, אהבתי את הסיום שמשאיר במתח... :)
מחכה להמשך.
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - שים לב שהגבתי לתגובה שלך :)

תודה על המחמאה מורה יקר שלי :)

פאני
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - כל הכבוד על התגובה במיקום הנכון, ואכן קיבלתי מייל על כך :)

בשמחה, תלמידתי המוכשרת. המשיכי לכתוב :)

W
לפני 10 שנים
donn1​(שולט) - איזה כייף לחוש שהחרמניטיס חזר והעט פוריה כתמיד :-)
ממתינים להמשך..........................................................................
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה על המחמאה , הראש תמיד פורה, לא תמיד זה עובר לכתב.

פאני
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י