סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 10 שנים. 4 בנובמבר 2013 בשעה 13:42

למחרת, בקצה השני של העיר, באזור שגרו בו אנשים מהמעמד הבינוני- תחתון.

אוף...... נמאס לי חשבה מיקי לעצמה, נמאס לי לעשות שליחויות לאמא, מזל שסבא לא אמור להיות בבית. אזרוק את הקניות במטבח וארוץ לניקול. הטלפון שלה צילצל בזמן שמיקי עלתה במדרגות בחוסר חשק, לעבר דלת הבית של סבא. ניקול, אמרתי לך, אני מתעכבת רק בכמה דקות, תתחילי להכין שעורים וכבר אגיע, מה אני יכולה לעשות... המשיכה ואמרה בזמן שפתחה את הדלת ונכנסה עם השקית פנימה.

שנייה לאחר מכן היא נעמדה דום, צרחה יצאה מפיה והיא פנתה לאחור וברחה מהדירה כששקית הקניות מטלטלת מצד לצד. המחזה שראתה הבעית אותה, מחזה שילווה אותה לכל חייה.

סבא ישב על הכורסא בסלון. מכנסיו ותחתוניו מופשלים, ורגליו פשוקות. איברו המוצנע היה גלוי כעת לעיני כל, איבר שמיקי עדיין לא הורגלה לראות גם במצב הרגיל שלו, מכיוון שעדיין לא הייתה במצב אינטימי עם בחורים. האיבר היה שחור משחור ונתון בתוך ידו. בטנו וסנטרו של סבא היה מלא בקיא יבש.

השכנים שהתגודדו סביב הכניסה לבית התלחשו בשקט. אף אחד לא ידע מה קרה בדיוק וניחושים פראיים נזרקו לכל עבר. העובדה שהשוטרים מנעו כניסה לבניין העצימה את חרושת השמועות. האמבולנס עמד וחיכה בזמן ששני שוטרים בבגדים אזרחיים נכנסו פנימה ודילגו מעלה במדרגות. מז"פ כבר התחיל לטפל בבית ובקשיש שישב עדיין באותה התנוחה בה התגלה.

 

המשך יבוא

פאני היל

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י