לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 10 שנים. 24 בנובמבר 2013 בשעה 13:32

השנה שלאחר מכן הייתה מטושטשת עבורה, היא חיה, לא חיה, למדה, לא למדה....... מהשנה הזו לא זכור לה הרבה כשדברים השתנו באחת בגיל 17. פתאום מחשבתה הצטללה, דברים נראו לה בהירים ביותר. היא ידעה מה היא הולכת לעשות. פתאום הייתה לה מטרה- נקמה. מאותה עת והלאה- כל שעשתה הייתה למען המטרה הזו.

דבר ראשון היא עשתה שינוי מהותי במראה החיצוני שלה, הדיאטה שעשתה הייתה דיאטה מאוזנת על ידי דיאטיקאית. בגיל 19 לאחר שהשילה 35 קילו וחסכה מספיק כסף בעבודה מאומצת, עברה אל השלב הבא. שלב כואב במיוחד של סדרת ניתוחים פלסטיים, אשר הפכו אותה לאחר מספר חודשים ליפיפייה וסקסית. השלב השלישי היה השכלה- השכלה רשמית ולא רשמית- היא נרשמה לאוניברסיטה יוקרתית, הוציאה תואר ברפואה וכדי לממן את לימודיה עבדה בבית זונות אקסלוסיבי מאוד, שם למדה כיצד לענג ולהתענג. למדה כיצד לסובב גברים על האצבע הקטנה שלה. כיצד למשוך מהם כספים ומתנות. כןןןןןןןןןןןןןן, היא נזכרה בהנאה בימים האלו, גברים חתיכים ועשירים שלא היו שמים לב אליה לפני כן, פתאום חיזרו אחריה, פתאום רצו את קירבתה.

השלב הבא הגיע לאחר הרבה שנים. לפני שנה היא הוציאה לפועל את נקמתה "בחברתה" לשעבר.

בחשכת ליל.. בעת שחברתה יצאה לג'וגינג, היא דרסה אותה בעזרת מכונית גנובה, כשהיא טורחת ודואגת לא להשאיר בה שום עקבות, שום דנ"א או טביעות אצבעות שיוכלו לזהות אותה. למרבה האושר שלה, חברתה לא מתה בתאונה אלא נישארה משותקת ממותניה ומטה ופרצופה מרוסק ומעוות. כעת הייתה נקמתה מתוקה יותר. חודשיים לאחר התאונה, ביום שבת- היא הגיעה לבקר את חברתה, מלווה בחתיך הורס. מה שלומך? מתוקה שלי התנפלה על אליזבט.... שמעתי על התאונה, אני כל כך מצטערת.......

היא עשתה לה הרגל קבוע לבקר את אליזבט אחת לשבועיים בשבת, מלווה תמיד בחתיך אחר. אושר מילא את ליבה כשראתה את עיניה הדומעות והמקנאות של אליזבט. אליזבט ניסתה להניא אותה מלבוא, אך היא התעקשה... הרי לא יעלה על הדעת שהיא לא תבקר את חברתה המסכנה משכבר הימים.

בחודשים המהנים הללו היא תכננה לפרטי פרטים את נקמתה גם בבחור המגעיל ההוא מאותו היום בחוף הים. לאחר מעקב קבוע לאורך זמן, היא החליטה על הדרך שבה תנקום והוציאה אותו לפועל.

המשך יבוא

פאני היל

 

Whip​(שולט) - נקמה מתוקה - להוציא את העיניים על ידי גברים יפים זאת דרך אכזרית במיוחד להתנקם באישה :)
קצת מזכיר את הקטע הזה מ"ירח מר", בו היא מתנקמת בבעלה המשותק על ידי גבר אחר, כשהדלת פתוחה והוא שומע הכל...
http://www.youtube.com/watch?v=a4nQvrFg87w
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - נדמה לי שראיתי את הסרט הזה לפני הרבה שנים, הפרטים לא זכורים לי.

אכן נקמה מתוקה. :)

פאני
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - שוב לא ענית לתגובה.....סטרייק וואן... :)
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - ואווו, איזו שפחה גרועה אני, מה יהיה? כמה סטרייקים אתה נותן לי? :)
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - כמו תמיד - עוד שניים, ואז יבוא העונש :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י