שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 10 שנים. 3 בדצמבר 2013 בשעה 11:23

פתאום שמה לב למה שקורה סביבה, הם הקיפו אותה ברחוב החשוך. חמישה גברים בנויים לתלפיות, רואים שהם מתאמנים בחדר כושר חשבה לעצמה ברגע הכי מפחיד בחייה. חוץ מהם לא היה איש ברחוב והם סגרו עליה במהירות. היא לא הספיקה לשלוף מכיסה את אביזרי ההגנה שלה כשידיה נלפתו מאחור ויד חסמה את פיה.

היא נגררה לעבר בית נטוש בסביבה, מטה במדרגות המטונפות אל עבר מרתף חשוך למחצה שהואר קלות על ידי פנס. מזרן ישן וקרוע היה מוטל על הרצפה, בין עיתונים ישנים. קונדומים זרוקים, בדלי סיגריות ושאריות אוכל היו מפוזרים מסביב. היא ידעה מה יקרה בשעות הקרובות, ידעה ורעדה מפחד. אבל למרות זאת ידעה ששני דברים אין טעם לעשות- להתחנן על נפשה ולהתנגד. היא תשתף פעולה בתקווה שישחררו אותה לאחר מכן. וגם אם לא ישחררו, את שלי סיימתי, אמות מסופקת המשיכה לחשוב בזמן שהופשטה בגסות מכל בגדיה.

את הצייד הראשי היא קלטה מהרגע הראשון, ברחוב נפגשו עיניהם והיא ידעה שהוא זה שקובע.

היא הסתכלה לכיוונו שוב בזמן שהושכבה על המזרן על ידי חבריו, ידיה ורגליה פשוקות ומוחזקות חזק. הוא החזיק במעילה ופישפש בכיסיה, מוציא את אביזרי ההגנה שלה וצוחק. באמת חשבת שזה יעזור לך? חחחחחחחחחח הוא שלף תוך כדי צחוק קובייה קטנה וזעירה. מה זה? הוא שאל..... מקרב את הקובייה הזעירה אל הפנס......

דקירה זעירה באצבעו הקפיצה אותו והקובייה עפה מתוך אינסטינקט לעבר פינת המרתף.

היא צחקה בליבה, נקמה נוספת בלתי צפוייה...... הצייד התיישב על גופה ונתן לה סטירה. שאלתי מה זה היה... שום דבר היא מלמלה, אני סובלת מסוכרת וזה מזרק האינסולין שלי, הוא היה ריק כך שלא יקרה לך שום דבר. סטירה נוספת על פניה גרמה לה לדמוע. היא התחילה לבכות חרש, היה לה קשה להמשיך ולהיות חזקה. היא הרגישה כיצד ידיים מלוכלכות מחטטות בתוך גופה, בכוס הנקי שלה, המגולח לגמרי מסביב ורך למגע. עד מהרה נשמעו בחדר אנקות הנאה של הציידים בזמן שזיינו אותה בלי רחם בכוס, בתחת ופה, הם השתמשו בקונדומים לשמחתה- שמחה שלא ארכה זמן רב כשחשבה שאולי יהרגו אותה כשיסיימו. היא נתנה לרוחה לרחף ולחשוב על היד של הצייד שבעוד מספר שעות תשחיר לזוועתו הרבה ותביא למותו, כשצחוק נמלט מגרונה היא חטפה סטירה נוספת- מה את צוחקת זונה מסריחה?...... כתגובה היא צחקה בקול עוד יותר חזק, צחוק שלא יכלה לשלוט בו, צחוק שנקטע בעת שידיים אחזו בצווארה וחנקו אותה וגופה החל לפרפר במאמץ ובמצוקה לקבל חמצן שלא הגיע.

 

המשך יבוא

פאני

Whip​(שולט) - העלילה מתפתחת יפה. מחכה לראות איך החוטים יתחברו :)
סיפור מעניין ומסקרן, שאפו לך :)
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה תודה, הסיום מתקרב.......... בעצם יכולתי לסיים כאן אבל התחשק לי להמשיך. :)
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - לסיים כאן היה משאיר את העלילה פתוחה ולא מובנת. קצוות חייבים לסגור, ללא הסגירה נשארים עם אסופת קטעים שהקשר בין חלקם לא ברור.
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - מה לא ברור? מה נשאר פתוח בעיניך?
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - קראתי שוב את הכל, ורק עכשיו קישרתי את הסבא שמת עם הזקן שיצא לפני דני מהתא. החיסול-בטעות הזה לא קשור לעלילה ולא ברור (אם היא כל כך מתוחכמת, איך זה שהיא בטעות חיסלה אדם חף מפשע?)
והפרק האחרון - מאיפה זה הגיע? למה היא ברחוב?
וזה קצת הרבה נקמה - להקדיש את החיים שלך להרוג אדם ולשתק בחורה לכל החיים - בגלל שאמרו פעם אחת שאת שמנה ומפלצת, אבל היי - את הסופרת, את מחליטה :)
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - נו נו נו לך.... לא קראת היטב את הסיפור.
היא לא חיסלה סתם כך..... היא רצתה להקשות על המשטרה, אם הייתה הורגת רק את דני אזי המשטרה הייתה מתמקדת רק בו. חוץ מזה היא הייתה חייבת לטפל במכונה לפני שדני הגיע אליה ולהסתלק משם, כך שהיא לקחה בחשבון שהיו נפגעים נוספים.
היא ברחוב כי היא בדיוק יצאה מהתא עם המכונה לאחר שפירקה את המחטים- העדויות למעשיה.
ומה לעשות- היא מופרעת בגלל זה חייה סבבו סביב הנקמה.

דרך אגב עשו לי תרגיל דומה כשהייתי בתיכון.
חברה מתנועת הנוער הזמינה אותי למדורת לג בעומר, וכשהגענו למקום שבו אחד הבחורים חיכה לנו, הוא אמר לה שהוא לא רוצה שאבוא, והיא הלכה איתו והשאירה אותי עומדת כך סתם ברחוב.
למרות שלא הייתי שמנה ולא מכוערת.... פשוט לא הייתי מהמקובלים. והתחושה הייתה מאוד לא נעימה. - זה הבסיס לסיפור שלי. ואל דאגה....... אני לא מתכוננת לחסל אף אחד :)
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - נו נו נו לי??
אוי כמה שאת הולכת לחטוף... :)
וברור לך שסופר שצריך להסביר את הסיפור, כנראה שהסיפור לא מספיק ברור :)

נראה לי שהאירוע בעברך השאיר לך צלקת קטנה, אם אחרי כל השנים האלה חזרת לכתוב את סיפור הנקמה שאולי רצית לעשות לשניהם באותו רגע...
ולא, אני לא חושב שאת הולכת לחסל אותם
כי שניהם כבר ניספו בתאונות ביזאריות....מה זה היה, דימום למוות עקב קטיעת אצבעות במיקסר חשמלי בזמן שהיא היתה על כדורי שינה, וטביעה באמבטיה לאחר שהוא כבר התחשמל ממנורת קריאה שנפלה לשם בטעות, לא?
:)
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - נו...... אתה לא מצפה שאודה באשמה? :)

הסיפור לא ברור? :(

פאני

לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - לא, ברור שלא תודי באשמה...אף אחד גם לא מספיק טיפש בשביל להצביע על כך שעבדת במסעדה בה היא אכלה את המרק עם כדורי השינה, או שעבדת בצוות השדה שטיפל בלוח הנתיכים של הבית לפני שהוא התחשמל למוות.... :)

האם הסיפור ברור? כן, וגם מעניין, רק כאמור נשארו פרטים לא ברורים, כמו הזקן.
בשביל זה סופרים נותנים את הסיפורים לקריאה לצד שלישי - בכדי לקבל חוות דעת ממישהו שלא בקי ברזי עלילה כמוהם, ויכול להצביע על חורים בעלילה, פרטים לא ברורים ועוד
(לדוגמא מוצגת עכשיו הסדרה "בני ערובה" עם איילת זורר שהתחילה באופן מבריק - חוטפים את משפחתה של רופאה שאמורה לנתח את ראש הממשלה למחרת היום, בכדי לאלץ אותה להרוג אותו בזמן הניתוח. בתחילה זה היה הגיוני ואמין, אבל עם התמשכות העלילה מופיעים חורים נוראיים בעלילה, אנשים לא מתנהגים באופן הגיוני, דברים קורים בדיוק ברגע שהאדם הנכון מסתכל ועוד - דברים הפוגמים מאד באמינות העלילה, וחבל...)
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - אנסה להבהיר את הנקודה של הזקן בסוף הסיפור כדי שהכל יתחבר,..... אוףףףףף עכשיו אני צריכה לשבור את הראש....... :)
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - מצוין.
וכן - אם צריך לתקן אז מתקנים, אין פה מקום לסופרים עצלנים! :)
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - מחכה לביקורת של סוף הסיפור ...... :)
לפני 10 שנים
donn1​(שולט) - סיפור יפה
וכן
צריך המשך שיוביל לסיום :-)
לפני 10 שנים
פאני היל​(לא בעסק) - תודה

יהיה סיום.

פאני
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י