סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאוות ותשוקות- סיפורים ופנטזיות

©כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות
יוצרים והפצה וכל קנין אחר.
כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג.
התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב.
לפני 17 שנים. 24 בינואר 2007 בשעה 12:54

לאחר כשעה שמעה את הדלת נפתחת, את צעדיו במורד המדרגות, כשהעיפה מבט ראתה אותו ערום, ליבה החסיר פעימה, עדיין לא ידעה גבר וזו לה הפעם הראשונה שראתה אחד כזה ערום לגמרי, מבטה נמשך אל עבר האבר הזקוף שנמצא בין רגליו, סקרנית סקרה אותו, נזכרת בסיפורים שסיפרו המשרתות על ההתעלסויות, על האבר המיוחד שגורם להנאה כל כך גדולה, אך זכרה גם סיפורים על הפעם הראשונה, על הכאב, הפחד.

ידעה שהיום זה יקרה, הוא יקח אותה, יעשה בה כרצונו, כשהתקרב אליה, הישירה אליו מבט, יודעת שאין טעם לבקש, להתחנן שלא יעשה את זה, אל כן ביקשה שלא יכאיב לה, הסבירה לו שזו הפעם הראשונה.

הוא נגע בפניה ברכות, מלטף את לחייה, את שערה, רואה אותה עוצמת עיניים, מתמסרת למגעו.
פתח את האזיקים, הקולר, מפשיטה מבגדיה, לאט ובעדינות, מרגיש אותה רועדת תחת ידו, פתחי עיניים אמר לה, הסתכלי עלי, על עצמך, היא נענעה בראשה , הרים את סנטרה ומחה עם אצבעו דימעה מזווית עינה, פתחי עיניים יקירתי אמר לה, היא פקחה את עיניה, צוללת לתוך עיניו, מרגישה חום עובר בגופה, כל כך רצתה שיגע בה באותו הרגע וכמו שמע את הנעשה בתוכה, החל ללטף את גופה, מעביר בה צמרמורות, היא שלחה יד מהססת והחלה ללטפו, להרגיש את גופו, המרתף כאילו נעלם, רק אותו היא ראתה, רק אותו הרגישה, הריחה, החלה לנשקו, ללקק את עורו בשקיקה, רעב אדיר החל לנבוט בתוכה, צמא, למה? לא ידעה, אך ידעה שהיא חייבת לרוות את גופה, ידו חפנה את ישבנה, מצמידה אותה אליו, אברו הזקור נלחץ אל עבר ביטנה,
החלה להשמיעה קולות גניחה, אנחות, בהתחלה לא קלטה שהיא זו שמשמיעה, לרגע חשבה שאינם לבד, גופה החל להתכווץ, עיניה להתגלגל וצעקה יצאה מפיה, לאחריו שכבה בזרועותיו תשושה, דמעות יוצאות מעיניה ללא שליטה, מה קורה לי חשבה? על זה הסיפורים? על ההנאה הזו מדברים בחדרי חדרים?

רוצה עוד חשבה, עוד, עוד.... וכאילו קרא שוב את מחשבותיה החל לרגשה שוב, תוך כדי ליטוף החל מתקרב אל בין רגליה, הן נפסקו כאילו מאליהן, אצבעו החלה לשחק בדגדגנה, רטובה כולה, החלה לנזול על כף ידו, הכניס אצבע ועוד אצבע, מועך תוך כדי את שדיה, מועך ומרפה, גורם לה להתרומם אליו, לבקש, להתחנן למגעו, צובט פיטמה ועוד פיטמה, משחק בגופה, לפני שהבינה חדר לתוכה, אברו קשה וגדול, חדר בבת אחת, עוצר בתוכה, ממלא אותה, סוחט ממנה צעקה, כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן, לא נע, הביט לתוך עיניה, את שלי אמר לה בלחש, את שלי.

הוא החל לנוע בתוכה, משנה את הקצב מדי פעם, מטריף אותה, רגע לפני שהרגיש את ההתכווצות שלה, יצא מתוכה וקם מהמיטה, משאיר אותה עם פה פעור וידיים שלוחות אליו, מתחננות שימשיך, החל לנוע לאיטו לעבר האמבט שעמד בפינה, ממלא אותו במים חמים שחימם באח הבוערת, מים קרים שהביא מבחוץ.

כל אותו הזמן עקבה אחריו במבטה, מסתכלת על ישבנו , על צורת הליכתו הבטוחה, אינה אומרת דבר, רק מתבוננת, לומדת להכירו.

כשסיים ניגש לעברה, הניף אותה בזרועותיו ולקחה אל האמבט, משקיעה אותה בעדינות במים החמים, נכנס גם הוא ונצמד אליה, ללא שהיות חדר לתוכה שוב, גורם לה לזעוק מעונג, יושבת עליו, על אברו, רוקדת לפי חלילו, עולה ויורדת, מרגישה את שפתיו על שדיה, שלח יד לשערה, משך לאחור ונשך את שדה הימני, נשיכה עמוקה, דם החל לטפטף, עם אצבע החל לצייר על השד ציורים אדומים, שולח לשון ומלקק, שערה עדיין משוך לאחור, שדייה זקורים , עומדים לפניו, החל ללקק את פיטמתה השמאלית, לפני שהספיקה להתנגד נשך נשיכה נוספת, סוחט ממנה צעקת כאב ולאחריו אנחות של עונג, כןןןןןןןןןןןןןןןןן עודדדדדדדדדדדדדדדד, נתן לה סטירה והוריד אותה בחוזקה על הזין שלו, ממלא אותה בנוזל, נוזל שתלמד להכיר מקרוב, לטעום אותו, לדרוש, לרצות.

ניגב אותה בעדינות, מרגיש את חולשתה, לקח אותה אל המיטה, קשר אותה שוב עם שלשלאות הברזל, את קולר המתכת החזיר למקומו וכיסה אותה בשמיכה, כל כך עייפה היתה שנרדמה מייד, אינה מרגישה בשלשלאות, אינה מרגישה שעזב, שינה נטולת חלומות.








Aציבעוני​(אחר) - והאחרון דה בסט
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י