לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם כזאת פריקה מבולגנת

הזכויות שמורות לקרנפית מחרסינה


***מתגעגעת תמיד פיה תאומה שלי***
לפני 3 שנים. 30 בדצמבר 2020 בשעה 21:23

נמרחת בשמן קוקוס

רגליים בעדינות, ירכיים באהבה, ישבן בסיבובים לא מפספסת אף נקודה. מורחת ידיים כתפיים וחזה, מורחת את הבטן והגב ונשארת להביט בעצמי. לפעמים אני אוהבת להסתכל על עצמי, קצת פרצופים למראה, קצת מבטי זימה, לא מעט ביקורת על כל פיסת עור.

מלטפת את החזה, מלטפת פטמה, מחייכת ומושכת. מעבירה ציפורניים ארוכות על הגוף, מענגת את עצמי עם מגע עדין ונעים וחוזרת לפטמה, מושכת ומחייכת.

יד אחת יורדת ומלטפת ישבן, ציפורניים שורטות מעט את העור ויד שניה תופסת שד מושכת וצובטת. הראש מפליג ואני מרגישה את הרטיבות מצטברת לי בין הרגליים.

 

........

 

דווקא ברגעים כאלה של ביקורת עצמית אני רוצה לתת לי מתנות קטנות, דווקא ברגעים שהייתי רוצה להיעלם אני מזכירה לעצמי שמגיע לי גם טוב.

לעיתים קרובות הטוב הזה מגיע מבחוץ ולפעמים אני מרגישה צורך להעניק לי טוב מעצמי אז אני מובילה את היד ומטיילת ברטיבות שלי, בקונכיה החמימה והרטובה שלי. ועם כל ליטוף ולחיצה וסיבוב אני מרגישה את הגוף שלי משחרר מכל הלחצים של התקופה האחרונה.

יש ימים שבהם אני מאוננת כדי לספק איזה יצר רגעי ויש ימים שאני מאוננת ״מהלב״, ימים שאני יודעת שאני צריכה פורקן ארוך ומתמשך, פורקן כזה שכרגע אני מעדיפה לספק לעצמי, כזה שאני לא מוכנה לתת לאחרים להיות חלק ממנו.

מבחינתי אוננות היא הרבה מעבר לסיפוק מיני יצרי ורגעי, מבחינתי אוננות היא החיבור שלי לגוף שלי. מהסיבה הזאת קשה לי כשמישהו אחר מתערב לי באוננות, כל התהליך נהיה מכני, כל גמירה מרגישה ריקה והאורגזמות עצובות נורא.

 

(לפני יומיים הבאתי לחברה שלי ויברטור במתנה, היא שלחה לי הודעת תודה ואני מרגישה שמגיע לי מקום בגן עדן)

 

חסר פואנטה... אני סתם אוהבת לקשקש ואם זה על אוננות עוד יותר 😁

LovelyTink​(מתחלפת) - לא חסר פואנטה דווקא
הלוואי שאני הייתי מחוברת לעצמי מינית ככה בשנות העשרים שלי.
לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - תודה מהממת 💋
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י