לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם כזאת פריקה מבולגנת

הזכויות שמורות לקרנפית מחרסינה


***מתגעגעת תמיד פיה תאומה שלי***
לפני 3 שנים. 1 בינואר 2021 בשעה 21:57

 

הפעם הראשונה שבה ראיתי את הפות שלי הייתה בגיל די מוקדם, אני מאמינה שזה היה בסביבות גיל 10.

הייתי ילדה מאוד סקרנית ומינית, באותו הזמן עוד לא ידעתי בדיוק שמדובר במיניות אבל במבט לאחור הייתי מינית, מאוד.

יכול להיות שזה קשור לחוויות שלי בגיל צעיר יותר, יכול להיות שזה קשור לנגישות שכבר אז הייתה באינטרנט. 

הייתי נפגשת עם חברה טובה אצלה בבית והיינו מתגנבות למחשב, צופות באתר פורנו שאביה השאיר פתוח בחלון צדדי בשקט וצחקוק עד שהיינו מרגישות צורך עז לרוץ לשירותים לעשות פיפי. 

לפני חצי שנה בערך יצא לנו לשבת ולדבר על הילדות שלנו, נזכרנו ברגעים האלה שהיום מרגישים לנו כל כך טיפשיים וצחקנו על הילדות הדפוקה שהייתה לנו. דיברנו על המיניות היום בחיינו ועל התפישה של מיניות בחברה שאנחנו חיות בה.

נזכרנו בשיעורי חינוך מיני שהיו לנו ביסודי, שיעורים שבהם את הבנות לימדו על מחזור חודשי ואת הבנים על קונדומים. היום אני תוהה לעצמי האם היו דברים אחרים שהיו יכולים/צריכים ללמד אותנו בזמנו.

הרבה פעמים אני נאבקת בין המחשבה על שיח מיני פתוח וחופשי גם עם ילדים לבין המחשבה על איפה עובר הגבול או מה הוא הגיל המתאים להיחשף לכל דבר. ברור שלא אדבר כם ילד בן 6 על אוננות אבל זה לגמרי גיל מתאים לדבר עליו על הסכמה או גבולות מרחב אישי.

אני תוהה לעצמי האם צריך לדבר על הסכמה בגיל מוקדם יותר או באיזה גיל צריך לדבר על עונג לפרטנר או על עונג עצמי, האם בשיעורים כאלה צריך לדבר על אוננות ועל פורנו ועל תפישת המיניות בחברה, האם זהו נושא שצריכים לדבר עליו בבית הספר או בפלטפורמות חינוכיות אחרות, האם החובה מוטלת על ההורים או על המוסד החינוכי שהילדים לומדים בו.

אני תוהה לעצמי האם זה ישפיע לטובה או אולי לרעה והאם מה שהיה עד היום עובד מספיק טוב כדי שלא ניגע בו? אני יודעת שהאחים הקטנים שלי היום מכירים דברים אחרת ולומדים דברים אחרת, אני יודעת שאחי בן ה13 היום מכיר ויודע הרבה יותר ממה שאני ידעתי בגילו ועדיין יש בי את החשש שהוא לא יודע מספיק או שאולי הוא לא מכיר את הכללים המאוד ברורים מבחינתי ביחסי מין, הסכמה, עונג הדדי וכמובן אמצעי מניעה/בטיחות.

 

 

אני ראיתי את הפות שלי לראשונה בסביבות גיל 10 וזה היה כי אני הייתי מספיק סקרנית ומינית לגילי, אם הייתי מתפתחת כמו שיעורי חינוך מיני במערכת החינוך שלנו אולי עד היום לא הייתי יודעת איך נראת הפות שלי ולצערי יש מספיק נשים כאלה ☹️

אם יש משהו שאני מודה עליו הוא החיבור המיני שלי לעצמי כבר מגיל צעיר, מעולם לא התביישתי להסתכל על עצמי במראה, אני יודעת בדיוק איך נראת הפות שלי ומכירה כל נקודה רגישה בה, אני יודעת להעניק לעצמי רגעים של עונג ויודעת בדיוק איזה מגע לא נעים לי ומתי, אני אוהבת את הפות שלי ולשמחתי או לצערי אני יכולה להודות על זה רק לעצמי. 🤗

x-x​(אחרת) - את נהדרת


והמילה פות מצחיקה אותי, כי ברוסית יש לזה משמעות אחרת מצחיקה;)


לפני 3 שנים
ריינו​(אחרת){My Lion } - חחחחחח המילה לגמרי בהשראת הסרטון
ואני רוסיה לכן מבינה אותך 😹
לפני 3 שנים
obedient kittycat - סרטון מצויין חחח
כן אין ספק שיש המון דברים לשינוי במערכת החינוך..
לפני 3 שנים
קשקש​(מתחלף) - מסכים לגמרי.

ומערכת החינוך שלנו פשוט נוראית.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י