סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תמיד זה אני מולי

(מתוך שיר. של א. בנאי)
לפני שנתיים. 17 בספטמבר 2021 בשעה 7:33

1. אני עושה בינג' על רוק 30, הייתכן שרק עכשיו גיליתי כמה הסדרה הזו טובה? שנונה? קורעת מצחוק?

 

וגם, אלק בולדווין, מיי גוד 

כאילו החיבה שלי לנערים עם גוף הורס רצוי שחומים מעולם לא התקיימה, כי מיי גוד, אלק בולדווין, הוא כזה סקסי. הוא מצחיק ויש לו יכולות משחק נהדרות בסדרה ואני לגמרי בקראש עליו. 

 

2. אני קוראת ספר על הורות יחידנית, להפתעתי אני כבר בחצי שלו. ההכחשה שלי מגיעה אל קיצה והפחדים עולים וצפים. בשורה התחתונה כמו כל דבר בחיים, הורות יחידנית היא עניין מורכב. יהיה הרבה חופש וגם המון נטל.

וכסף, מה יהיה איתו? כרגע אני מגרדת את האימאמאמא של מסגרת המינוס בנק. למען האמת, החודש כבר חרגתי מהמסגרת ואני כולי בהתקף חרדה שלא יחזור התשלום על שכר הדירה. אז איך אני אסתדר? אני טובה בהמון דברים, לוגיסטיקה, זמנים, להרגיע, לעשות שיגועים, אני באמת טובה ויודעת שבייגלה תהיה בידיים טובות אבל אלוהים, הקטע הזה עם הכסף, עד מתי? אין לי שום יכולת להחזיק את עצמי כלכלית, המינוס הגדול הוא חברי הטוב כל חיי הבוגרים. וניסיתי, ניסיתי הרבה דברים. אני תמיד חוזרת לאותו מצב. 

 

שוב מי שיישא עצה יקבל את נחת זרועי וכו'. 

לג'נט מותר לכתוב פוסט מבלי שתרגישו את הצורך הבוער להושיע אותה בעצות. באמת, תודה. 

 

4. החשק המיני שלי חזר. הבוקר, בקו העדין בין שינה לערות שלחתי יד לסטיספייר והראש שלי אפילו הספיק לדמיין כמה דברים. האורגזמה הייתה טובה ועכשיו כואב לי ויש לי מן התכווצות בבטן התחתונה. 

 

האם זה לג'יט לנסוע למוקד נשים ולבקש מוניטור "סליחה ד"ר, גמרתי ממש חזק ואני מפחדת שזה פגע בבייגלה, אפשר בדיקת דופק? "

 

 

 

 

 

 

סני - הכי לג'יט, ובכלל לא צריך להוסיף סיבה לבקשה. אם יש לך רצון וכוח סעי, לא בקטע של דאגה חלילה וחמסה, בקטע של לראות דופק זה תמיד כיף.
ומברוק על החישקוק!
לפני שנתיים
janet wise - קצת מתיחות והרפייה וזה עבר. אני אלך בראשון:)

ולראות דופק זה באמת כיף. לא מתרגלת לזה 😁
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י