בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היורדים- נפולת של נמושות

Non curo. Si metrum non habet, non est poema"a".

בתרגום חופשי- "לא איכפת לי, אם זה לא מתחרז, זה לא שיר"

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=697&msgid=80446552
לפני 16 שנים. 22 במאי 2007 בשעה 13:03

"תתכוננו להוריד" (וויינט) מאת מירב קריסטל
פורסם: 21.05.07, 14:01

- תגובה 40. למה למה למה מורידים את ורוניקה????

האמרקאים הללו לא יודעים טוב מה
אם זה קצת יותר מתוחכם הם פשוט לא מסוגלים להבין את זה
עד שיש סדרה טלוויזה חכמה מורידים, בתך יכניסו סדרת ריאלטי מטומטמת כמו מי רוצה להיות האכלן הגדול של השנה המקום הסדרה המעולה ורוניקה מארס
באסה לדראון עולם, בדיוק כמו מסע בין כוכבים המקורית אחר כך עשו ספין אוף של מסע בין כוכבים הדור הבא שלא הגיע לרמה כי אחרת איך יבינו
אוף, מזל שאת גיבורים הם מצליחים להבין ואם לא אז בטח בגלל החושפנית הבלונדנית מקווים שהיא תוריד משהו
אסנת (22.05.07)

תגובה ל40:
מסע בין כוכבים הדור הבא לא ספין ולא עוף.
לסדרת מסע בין כוכבים יש היסטוריה ענפה של סיקוולס שעומדים בפני עצמם עם קו עלילתי נפרד מהסדרה המקורית. "הדור הבא" הגיעה שנים רבות וארוכות (התחילה להיות משודרת ב1987) לאחר שנסתיימה הסדרה המקורית ב1969. וחלק יטענו, עולה על הסדרה המקורית, אבל על טעם ועל ריח אין מה להתווכח.
למסע בין כוכבים המקורית היו 3 עונות בלבד ואילו ל"דור הבא" היו 7.
שתיהן נותרות קלאסיקות עד ליום זה בעיני מעריצי בדע בדיוני. רק פער השנים הגדול ביניהם אפשר לילדה קטנה שהעריצה את אוהורה, לכתוב מכתב הערצה לשחקנית ולומר לה שהיא ההשראה עבורה להפוך לשחקנית למרות היותה שחורה. לימים ילדה זו תהיה גינן הברמנית הלוא היא, וופי גולדברג. גם דמותו של גורדי לה פורג' מבוססת על מעריץ עיוור של הסדרה.
אולי כאן המקום לציין שגם לחלל עמוק 9 וגם לוויאג'ר היו 7 עונות מוצלחות שמספרות סיפור שונה לחלוטין שקשור רק קשר דק של קרבה. כן, זהו קו עלילתי שונה לחלוטין אבל אין ספק שהסדרות שייכות לאותה המשפחה. למעשה, הסדרה היחידה שלא שרדה 7 עונות (מלבד הסדרה המקורית) היתה "אנטרפרייז" שנחשבת לסדרה הכי פחות מוצלחת או "הכבשה השחורה של המשפחה". ואפילו לסדרה זו היו 4 עונות. עדיין, אם את מחפשת הוכחת נגד לכך שהאמריקאים דווקא מאוד לא אוהבים שטחיות, אנטרפרייז היא ההוכחה הזו בדיוק. סדרה זו עוררה את זעמם של מעריצים רבים שהדירו את מקלטי הטלוויזיה שלהם וסירבו להכיר בה כחלק מהקלאסיקה אותה הם למדו לאהוב.

הסאגה של סטאר טרק ענפה, בלתי נתפשת בגודלה ובעלת מועדוני מעריצים רבים עד ליום זה, מעריצים רבים פיתחו תיאוריות פילוסופיות מעמיקות בעקבות חלק מהפרקים ששודרו, מועדוני לימוד שפה קלינגונית, קומיקסים, ספרות מעריצים (פאן פיק) ועוד. רק השנה יש למעלה מעשרים כנסים שונים ברחבי ארצות הברית שעיקר תכליתם, ניחשת נכון, סטאר טרק.

כמות הסרטים שנעשו בעקבות הסדרה, גדולה מכל סדרה אחרת. נכון להיום 10 סרטים הופקו ומספר 11 בדרכו לאקרנים עד 2008.

לא היה שום דבר כמותה טרם היוולדה וכנראה שלא יהיה. יש לזכור שמדובר ב40 שנות יצירה של ז'אנר אחד! או אם לחדד- זהו ז'אנר בפני עצמו! האם ורוניקה מארס היא ז'אנר בפני עצמו???

אז לפני שאת מבכה את מותה של ורוניקה ומוכיח את האמריקאים על טפשותם ושטחיותם, תבדקי את ההסטוריה שלך.

kael - מסכים איתך דפי.

אגב מתגעגע ברווזים אליך
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - אילו ידעתי שמה שיגרום לך להגיח לבלוג שלך זה סטאר טרק, כבר... לא יודעת. הייתי חושבת על משהו. :-)
לפני 16 שנים
נילי ונילי - חג שמח, יפה שלי
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י