סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 13 שנים. 21 באוקטובר 2010 בשעה 11:52

כאשר עושים סשן, נותרת התמסרות שיורית כמה ימים לאחריו. אצל מתחלפים ששניהם עושים סשנים בתור שולט/ת, מדד ההתמסרות מתנדנד. זה הכל הגיוני ואפילו אחלה בעיני. אמצעי כזה לכוון את רמת ההתמסרות, שהרי אני לא מעוניין בהתמסרות טוטאלית בכלל, וגם לא מאמין בה כמקום טוב. אם יש תקופה שרק אחד מהם עושה סשן לשני, וזה הרי קורה בתקופות, מעמיקה ההתמסרות ומשתנה נקודת האיזון של השליטה. השינוי הזה יכול לפגוע בקשר, שהרי יציאה מאיזון או שינוי בדינמיקה מטלטלת את היציבות במידה זו או אחרת. אני רואה אצל כל מיני חברים שלי, שלא עולה בדעתם בכלל להתחלף, מהבחינה הזו אין טלטולים כאלה. יש שם כמובן טלטולים אחרים כמו למשל נסיגות.

כשאני משוחח עם סאבית שאני לא מכיר, ההתיחסות הראשונית די ברורה, למרות שכמובן צריך לבסס אותה. השיחה הרבה יותר קולחת ופשוטה, לי לפחות. כשאני משוחח עם מתחלפת, יש איזה מחול הכרות, שלא ברור מי ישלוט במי, ויש שם איזו בחינת עוצמות אחד מול השני. באיזה אופן יש את זה גם בשיחה עם סאבית, אבל במידה הרבה יותר קטנה. שיחות כאלה מצחיקות אותי, שהרי מה איכפת לי אני בכלל מי יעשה קודם סשן למי, ההתמסרות השיורית הזו שנוצרת לא באמת משנה לגבי העובדה מי יהיה יותר שולט בקשר. בסופו של דבר הקשר מתייצב לו על מה שמתאים לנטייה הטבעית של בני הזוג כמיקשה אחת.

בקשר, אני אוהב להיות השולט ביחסים, ובסשנים הייתי אומר שאני יותר אוהב להייות נשלט (אורגאזמות הרבה יותר חזקות). מה שגורם לי לרצון לבסס את מקומי כשולט בקשר, אבל הסשנים ההפוכים פוגעים בזה. אני לא בקטע לעשות סשנים רק כדי להחזיר לעצמי את השליטה, אני עושה כי בא לי או כשהיא מבקשת. קראתי לא מעט על החשש הזה של שולטים, שחוששים שזה יפגע בהתייחסות של הסאבית שלו אליו בתור שולט. ונשלטות, שהן מרגישות שיאבד להן הכבוד למאסטר שלהן בתור גבר עוצמתי. אני לכשעצמי, בהליכה שלי על קצה המעטפת, והרי זה מה שאנחנו עושים פה מלכתחילה, לא חושש מההליכה על הקצה. אני מאמין שהדינמיקה בן בני זוג מגיעה לאן שהיא צריכה להגיע, מבלי קשר לסשנים אלו ואחרים. בסופו של דבר או שאתה עוצמתי או שלא, ולא סשן זה או אחר יעיד או יעיב על כך.

זה לא פשוט ליצור קשר שליטה בדסמי התחלפותי. אבל זה בדיוק מה שאני רוצה.

מה דעתכם ?

פרסמתי גם בפורום

אופק קסומה - אולי לא פשוט, אבל לגמרי אפשרי. מי כמוך יודע.
אין סיבה שלא יהיה לך בדיוק את זה.
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - מהפה שלך להיא הזו שתבוא כבר הזונה.
}{
לפני 13 שנים
אופק קסומה - ורק שתהיה זונה טובה. אמן.
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
אינשאללה
}{
לפני 13 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - אתה הדוגמא לכך שזה אפשרי ואפילו נראה יפה.
שתמשיך להגשים, בדיוק כמו שאתה רוצה ומהר.
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה נשמה
}{
לפני 13 שנים
זאת​(שולטת) - הרבה שנים שבהם העדפתי שלא להיות ידועה לקהילה, ברובן התעסקתי עם ונילים.
בתהליך ההכשרה שלהם נתקלתי, לא אחת, במה שבאתר הזה הוא כמעט כמעט קללה... שליטה מלמטה.
השתמשתי בכלי המופלא הזה בשני הצדדים שלו.
אבל לטעמי, מי שבאמת, ובתמים, מתוך אהבה גרידא לתחום, ומתוך צורך אמיתי וכנה לשליטה (לדומיות) לא חושש להיות בצד השני, פשוט כי הוא מחובר לצורך, להשגת המטרה הסופית.
סליחה שתשובה כזאת אני מעלה פה, אבל אין לי כח למריבות על הפורום.
וגם, שבת מלקה
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - לא הבנתי את המשפט:
אבל לטעמי, מי שבאמת, ובתמים, מתוך אהבה גרידא לתחום, ומתוך צורך אמיתי וכנה לשליטה (לדומיות) לא חושש להיות בצד השני, פשוט כי הוא מחובר לצורך, להשגת המטרה הסופית.

בכל מקרה תודה על תגובתך
לפני 13 שנים
יהלום נא - אני חושבת ששולט שחושש לאבד את הכבוד שלו בפני הסאבית שלו, ולא משנה מאיזו סיבה, לא ראוי להקרא שולט. דעתי האישית, כמובן.
אין דבר על פני האדמה ששולץ יעשה או יאמר או ירצה שיגרום לי לשנות את האופן שבו הוא נתפס בעיני - כגבר הכי עצמתי שיש. ולפעמים, שיא העצמה, הוא לגלות חולשה, להכיר בה, ליישר אליה מבט.

ואם אתה רוצה את זה, תעשה את זה כמו שאתה רוצה.
כי ברור שזה אפשרי
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - את לגמרי צודקת
אבל...
יש משהו שם בשליטה, כשאת שולטת, שכשנוצרים בקיעים בשליטה, יש שם מקומות שבהם מרגישים שמאבדים שליטה וזה מביא למצוקה מסויימת.

מי שלא היה שולט, לא יכול להבין את זה.
תודה
}{
לפני 13 שנים
יהלום נא - אז זה משהו שאני כנראה לא אוכל להבין
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
}{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י