ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 13 שנים. 18 במרץ 2011 בשעה 17:04

כמיטב המסורת, כמו בכל שנה אני עושה מסיבת פורים אצלי. המסיבה השנה במוצ"ש, בסימן שמחה מיוחד, של חג מיוחד, שבו אני יושב לבד בחושך. לכן, ולא רק, הזמנתי למסיבה יותר נשים מגברים, כדי שאולי, אם ירצה הגורל, אולי אמצא לי איזו פינה רועשת, בלב של יקום שקט (מדי), שתעשה לי שקט בנשמה.

רכשתי היום עבורי תחפושת מושקעת. תשאלו למה אני מתחפש ?
הם: למה אתה מתחפש מאסטר צ'יטה ?
אני: אני מתחפש לסאבית. קניתי לי חולצה מתחרה עם פונפונים, שיורדת עד מתחת לתחת, והופכת להיות חצאית מיני. השד יודע איך קוראים לזה בכלל. בנוסף רכשתי גרביוני רשת לבנים עם ריבועים כאלה, שמגיעים טיפה מתחת לכוס. הוספתי גם כובע חרוטי כזה, עם פרווה לבנה עם שובלים של כסף, שנשמט לו הצידה ומבליט את הפונפון הלבן שבקצה. סיגלתי לעצמי תנועה כזו של לנדנד את הראש ככה שהפונפון מתנודד לו בחינניות סאבית לצדדים. איזו חברה אמרה לי שזו רק חולצה, ואני צריך בנוסף חצאית מיני. אני? צריך? היא התבלבלה בכלל. לכן הוספתי לתחפושת תחתוני בוקסר מנומרים של צ'יטה, ובכך תמה לה תחפושתי המקסימה. שלאור העובדה שתלתלי הבלונדינים מתנופפים להם בחינניות כה רבה, כל המוסיף גורע.

ים של טלפונים לפינלה של המסיבה, שתהיה מחר. בלי קשר, מלא שואלים אותי אם אני בא לדיווה הערב, ועושה רושם שתהיה גם שם מסיבה שווה. אני עונה, שאני לא יודע עוד, אבל יש מצב. לאור העובדה שדיווה ובטי בום, טרם ענו להזמנה למסיבה שלי, אני שוקל את עתיד היחסים המצויינים שיש לי איתן. 😉 כמו כן אני שוקל, לבוא למסיבה שלהן, ובאופן אישי למחות על העובדה המצויינת לעיל.

משנכנס אדר מרבים בשמחה. אני שמח נורא, ואתם ?
יאללה בלאגן.

נערת אמצע​(אחרת){!} - אני הכי הכי שמחה.
יאללה בלאגן :) פורים החג הכי הכי שמח.
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - שמחה זה חשוב
יאללה בלאגן
}{
לפני 13 שנים
שולה פנינים - לא הזמנת אותי!
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - הופס, שליחה, אבל תיקנתי במיידי כמובן
חיבוק גדול
}{
לפני 13 שנים
ToOwnNoa - פורים שמייח לך:)
}{
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - חג שמח נשמה
אור ואהבה
}{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י