צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 5 שנים. 19 במאי 2018 בשעה 7:55

נכנסת אלי הביתה. אני כבר הייתי עם המבט הזה שבו הבעת פני מתחלפת למיסטר הייד. מבלי שלום, מבלי גינונים, אחזתי בשיערך וגררתי אותך עם התיק על הגב, לחדר השינה. הפשטתי אותך וזרקתי אותך על המיטה, שרועה על הבטן.

הורדתי את המכנסיים, סידרתי אותך שרועה על המיטה עם הטוסיק למעלה והידיים למעלה. אוחז בידיים בחוזקה וככה בלי הכנה בכלל, שיפדתי את הטוסיק שלך עם הזין שלי. ככה באיבחה אחת, על יבש, בלי רחמים. הצמדתי את גופך למיטה מבלי יכולת לזוז.

ככה חיכיתי קצת נעוץ עד הסוף, נותן לנו רגע להתרגל. הזין שלי פועם בתוכך, מתענג על היללות הבכייניות שלך. אחרי כדקה כזו של אתנחתא, התחלתי לתקוע אותך. בלי רחמים, יוצא ונכנס בפראות. תוקע אותך, בועל אותך, מראה לך שאת הזונה שלי, צעצוע המין שלי. ואני משתמש בך איך שבא לי. בפראות חייתית, קורע לך את הצורה.

את מייללת, צורחת ולי זה מסב הנאה, שאת לא יכולה לזוז ואני עושה בך שפטים. תוקע אותך. אחרי כמה זמן, את שומטת את הכתפיים ונכנעת לרצוני. מתמסרת לחוסר האונים ולחוסר היכולת שלך להתנגד למה שאני עושה לך. היללות שלך נחלשו, למרות שעדיין קולניות. ככה זה ממשיך וממשיך. את כבר לא מנסה להתנגד בכלל. אני נהנה ומתענג על היללות שלך ועל הטוסיק שלך שמתחיל להגיב לאיבחות הזין שלי. אני ממשיך בשלי ואת כבר כמו חמאה שנמסה בשמש ואני ממשיך וממשיך להשתמש בטוסיק המגרה שלך.

או אז בכמה איבחות פראיות של הזין שלי אני גומר לך בתחת ומשתרע עלייך ונרגע לאט לאט. הזין שלי עדיין נעוץ בך ואני שוכב עלייך במלוא כובד משקלי ואת עדיין מרותקת למיטה. מחזיר את נשימתי לסידרה.

צעצועה משוכללת שלי. איזה כיף. מה אני יכול לעשות איתך? "מה שאתה רוצה". כל דבר? "הכל". את יודעת שזה מסוכן להגיד לי כאלה דברים? אני רוצה המון דברים. "מה שאתה רוצה. אני צעצועה שלך. תעשה איתי כל מה שבא לך".

חשופית שתוקה​(נשלטת) - אוח!

כיף שבכיף.
:)
לפני 5 שנים
צ'יטה​(שולט) - אוח לגמרי }{
לפני 5 שנים
אשלייה אירוטית - חייכתי ....
סקסי !!!!!!!
לפני 5 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה אשלייה אירוטית לבלוגי. שמח שחייכתי אותך. שבת מקסימה.
לפני 5 שנים
Rrocketqueen - זה גיף? זה לכל הפחות סרטון.. (:
נהניתי לקרוא
שמחה על הצעצועה 👍

#לפוסט האחרון שפירסמת אני צריכה לפנות קצת זמן. מעניין. בהקדם
לפני 5 שנים
צ'יטה​(שולט) - החיפזון מהשטן. }{
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י