להלן תיאור של הגבר העירום:
• הגבר הוא מגלומן מיסודו;
• הגבר הוא דטרמיניסטי בתפיסתו הפילוסופית. רצון חופשי הנה תפיסה שהוא מכיר בה רק מהפה החוצה;
• הגבר הוא ביסודו תמיד פשיסט. האימוץ של תפיסות פוליטיות ליברליות דורשות מאמץ והתעלות רוחנית בעבור הגבר. גברים רבים עוטים חזות ליברלית מסיבות תועלתניות, וששים לנערה מעל עצמם בהזדמנות הלגיטימית הראשונה;
• הגבר שואף תמיד לצבירת השפעה מעל לאחרים. הכישלון של רבים לצבור השפעה מעין זו מובילה לתופעות של מאצ'ואיזם נבוב וחסר כיסוי המאפיינות גברים רבים;
• הגבר בז לעוצמה של אחרים ישירות עליו, אך מעריץ עוצמה דספוטית המורחקת ממנו;
• הגבר חולם להיות פורע חוק, ונמשך לדמויותיהם של פורעי חוק מפורסמים;
• הגבר הוא נוסטלגי מיסודו. קל לו יותר לחשוב אחורה מאשר קדימה;
• הגבר שואף תמיד למצב הצבירה הנמוך ביותר. גברים "חרוצים" עושים כן רק על מנת להגדיל את משך הזמן העתידי בו יוכלו להתבטל. בטלה היא מצב הצבירה הגברי הטבעי;
• הגבר חש שנאה בקלות רבה יותר מאשר אהבה;
• הגבר אוהב כלי נשק באשר הם. הוא שש לשחק בהם, ומפנטז לעשות בהם שימוש;
• הגבר נמשך להרגלים שיש בהם מן ההרס העצמי כגון עישון, שתייה מרובה, ספורט אתגרי, מילואים, נהיגה פרועה, וכו';
• הגבר אוחז בשאיפה כמוסה, גם אם מלווה בפחד, להיפצע באירוע הרואי. בעיני רוחו פציעה זו הנה תמיד פציעה קלה;
• הגבר הוא דתי אדוק מיסודו גם אם הוא אתיאיסט. מסיבה זו הדתות המונותיאיסטיות הפכו לתנועות המוניות רק
כאשר הסתפחו למדינות חזקות ופטריארכאליות. תפיסות דתיות שבטיות ופגאניות הנן מטריארכאליות ביסודן, ולכן זוכות לעדנה מחודשת בעידן הנוכחי;
• הגבר אוחז בתפיסה ילדותית של חיים לאחר המוות. תדיר הוא מדמיין עצמו צופה על לווייתו שלו מהצד ומאזין להספדים בגינו. בעיני רוחו הספדים אלו תמיד מהללים את אופיו ופועלו;
• הגבר תמיד ממתין לאפוקליפסה, להרס התרבות המוכרת וחזרה למצב הטבע;
• הגבר אוהב בשר. גברים פונים לצמחונות רק על מנת לזכות בתשומת לב;
• הגבר שואף תמיד להיות רווק, גם אם שאיפה זו הנה ערטילאית ונותרת בלתי ממומשת במשך כל ימי חייו הבוגרים;
• הגבר שואף שתהיינה בעברו כמה נשים ששונאות אותו, וכמה נשים שחולמות שיחזור לחיכן;
• הגבר שואף, ולו רק עם עיניו, לבעול כל אישה המושכת אותו פיזית;
• הגבר אוחז בתפיסה רומנטית ובלתי מציאותית בנוגע לזוגיות ומשפחה (אני טרזן, את ג'ין). ההתנפצות של תפיסה זו על פני שאיפתו הכמוסה והתמידית להיות רווק, מובילה למצב כמעט תמידי של חוסר שביעות רצון קיומית;
• הגבר אוחז בליבו רצון כמוס שהוריו ימותו וישחררו אותו מאחד משני חבלי הטבור הקושרים אותו לקרקע – השני הוא משפחתו;
• הגבר מטפח מחשבות אלימות כנגד גברים אחרים, גם כאלו הזרים לו לחלוטין. מחשבות אלו נובעות מהשאיפה הפרימורדיאלית והחייתית המקוננת בו לדלל את התחרות;
• הגבר מוצא עצמו לעיתים קרובות מטפח מחשבות ארוטיות אלימות כלפי נשים. מחשבות אלו כוללות פנטזיות של אונס, אסירה-קשירה, הקזת דם, חדירה אגרסיבית, אכילת חלקים מגוף האישה;
• הגבר מודע לכך שהחברה בה הוא חי מתמרנת תמיד בין האנרגיות הגבריות השואפות להתנתק מהגרעין, לאנרגיות הנשיות השואפות לשמור על שלמות. האנרגיות הנשיות תמיד חזקות יותר, אך לפעמים אינן חזקות מספיק;
• הגבר אוהב ומעריך מצב מלחמה. מלחמה מאגדת בחובה את כל השאיפות הגבריות ומאפשרת לו לתת ביטוי לכל התכונות שתוארו לעיל. המלחמה מאפשרת ניתוק ממסגרות משפחתיות, חזרה למראית עין של רווקות, התרת מגבלות מוסריות, רציחתם של גברים אחרים, פוטנציאל (לרוב בלתי ממומש) לאינוס נשות האויב, הפגנת עוצמה, משחק בכלי נשק, הזדמנויות למות גיבור, מרחב רוחני פשיסטי ושוביניסטי.
לפני 16 שנים. 15 ביוני 2008 בשעה 11:21