שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני והשדים

סיפורים ושירים מהביבים פרי עטי ללא התנצלויות, ללא עכבות, ללא עור.
לפני 15 שנים. 18 ביוני 2008 בשעה 12:05

אחד הדברים המאפיינים את העולם המודרני הנו אחוזי ההתאבדות הגבוהים. מאחר וישנם הרבה אנשים שהייתי שמח אילו התאבדו ובכך יגאלו אותנו מנוכחותם, אני מספק כאן נוסחה פשוטה למתאבד הפוטנציאלי. הרגישו חופשי לעשות בה שימוש.

נוסחת השנאה העצמית מול האהבה החיצונית

במידה שאתן\ם מדוכאים, חשים חוסר שביעות רצון קיומית, בודדים, נוהגים לדבר על עצמכם בגוף שלישי, אימצתם זה עתה כלב, אתם קורבנות אופנה, לא התקבלתם לתכנית ריאליטי, או שאתם כבר שותפים באחת, בצעו את ההוראות הבאות (ההוראות מתייחסות לנשים ולגברים כאחד):

ערכו רשימה של כל האנשים הספציפיים שיסבלו נזק נפשי חמור במידה שתתאבדו. כעת עומדות בפניכם שלוש אופציות:

1.אם בתום תהליך זה נותר הדף ריק, או שרק אתה לבדכם ברשימה (אהבה עצמית אינה פותרת אתכם מחובתכם להתאבד), אזי עליכם להתאבד מיד. במקרה זה גשו לבחור שיטת התאבדות פרטית. שיטות אלו כוללות, למשל, נטילת כמות מסחרית של כדורי שינה, כדור בראש, שתייה של מסיר שומנים, קפיצה ממגדלי עזריאלי, וכו'. לאחר בחירת השיטה הנוחה לכם, פנו לנסח מכתב התאבדות. מכתב זה חיוני לא מאחר ולמישהו יהיה אכפת (נ.ב. לאף אחד לא יהיה אכפת), אלא על מנת להבטיח שכולם ידעו שאכן התאבדתם ולא סתם נהרגתם כתוצאה מטמטום (נ.ב. מה שכולם יחשבו בכל מקרה).

2.במידה וברשימתכם יש ולו שם אחד, לא כולל את עצמכם, עליכם לענות על שאלה נוספת לפני ההחלטה להתאבד: האם אני מסוגל לשאת את הצער שיגרם לבודדים שנותרו ברשימה מכך שאתאבד? אם התשובה חיובית פנו להוראות בסעיף מס' 1. אם התשובה שלילית פנו לשיטת התאבדות ציבורית. שיטות אלו כוללות קפיצה לפני גלגלי אוטובוס בקו מס' 5, התנגשות ב200 קמ"ש בתחנה של קו מס' 5, או כל שיטה אחרת המותירה מקום להאמין שנהרגתם מתאונה. כמובן שאין להשאיר כל מכתב. בדרך זו ביצעתם את חובתכם וגאלתם את עצמכם ואותנו מקיומכם, אך מנעתם צער מיותר מהבודדים ברשימתכם שעדיין אוהבים אתכם.

3.במידה והרשימה שלכם גדושה בשמות עליכם שוב לשאול את השאלה: האם אני מסוגל לשאת את הצער שיגרם לאוהביי מהתאבדותי? אם התשובה חיובית, אזי אתם חולרות ולכן פנו מיד להוראות בסעיף מס' 1. אם התשובה שלילית, עומדות בפניכם שתי אופציות: א. לצערם של כל אלו שאינם ברשימתכם שקלו להמשיך לחיות; ב. שכנעו את אלו ברשימתכם להתאבד גם כן. זוהי הדרך המועדפת שכן כך גם נפטרתם מעצמכם, וגם עשיתם שירות לחברה וגאלתם אותה מקבוצה שלמה של דבילים, וטוב שעה אחת קודם.

אני מאחל לכם בהצלחה

הולגו

לפני 15 שנים. 15 ביוני 2008 בשעה 11:21

להלן תיאור של הגבר העירום:

• הגבר הוא מגלומן מיסודו;
• הגבר הוא דטרמיניסטי בתפיסתו הפילוסופית. רצון חופשי הנה תפיסה שהוא מכיר בה רק מהפה החוצה;
• הגבר הוא ביסודו תמיד פשיסט. האימוץ של תפיסות פוליטיות ליברליות דורשות מאמץ והתעלות רוחנית בעבור הגבר. גברים רבים עוטים חזות ליברלית מסיבות תועלתניות, וששים לנערה מעל עצמם בהזדמנות הלגיטימית הראשונה;
• הגבר שואף תמיד לצבירת השפעה מעל לאחרים. הכישלון של רבים לצבור השפעה מעין זו מובילה לתופעות של מאצ'ואיזם נבוב וחסר כיסוי המאפיינות גברים רבים;
• הגבר בז לעוצמה של אחרים ישירות עליו, אך מעריץ עוצמה דספוטית המורחקת ממנו;
• הגבר חולם להיות פורע חוק, ונמשך לדמויותיהם של פורעי חוק מפורסמים;
• הגבר הוא נוסטלגי מיסודו. קל לו יותר לחשוב אחורה מאשר קדימה;
• הגבר שואף תמיד למצב הצבירה הנמוך ביותר. גברים "חרוצים" עושים כן רק על מנת להגדיל את משך הזמן העתידי בו יוכלו להתבטל. בטלה היא מצב הצבירה הגברי הטבעי;
• הגבר חש שנאה בקלות רבה יותר מאשר אהבה;
• הגבר אוהב כלי נשק באשר הם. הוא שש לשחק בהם, ומפנטז לעשות בהם שימוש;
• הגבר נמשך להרגלים שיש בהם מן ההרס העצמי כגון עישון, שתייה מרובה, ספורט אתגרי, מילואים, נהיגה פרועה, וכו';
• הגבר אוחז בשאיפה כמוסה, גם אם מלווה בפחד, להיפצע באירוע הרואי. בעיני רוחו פציעה זו הנה תמיד פציעה קלה;
• הגבר הוא דתי אדוק מיסודו גם אם הוא אתיאיסט. מסיבה זו הדתות המונותיאיסטיות הפכו לתנועות המוניות רק
כאשר הסתפחו למדינות חזקות ופטריארכאליות. תפיסות דתיות שבטיות ופגאניות הנן מטריארכאליות ביסודן, ולכן זוכות לעדנה מחודשת בעידן הנוכחי;
• הגבר אוחז בתפיסה ילדותית של חיים לאחר המוות. תדיר הוא מדמיין עצמו צופה על לווייתו שלו מהצד ומאזין להספדים בגינו. בעיני רוחו הספדים אלו תמיד מהללים את אופיו ופועלו;
• הגבר תמיד ממתין לאפוקליפסה, להרס התרבות המוכרת וחזרה למצב הטבע;
• הגבר אוהב בשר. גברים פונים לצמחונות רק על מנת לזכות בתשומת לב;
• הגבר שואף תמיד להיות רווק, גם אם שאיפה זו הנה ערטילאית ונותרת בלתי ממומשת במשך כל ימי חייו הבוגרים;
• הגבר שואף שתהיינה בעברו כמה נשים ששונאות אותו, וכמה נשים שחולמות שיחזור לחיכן;
• הגבר שואף, ולו רק עם עיניו, לבעול כל אישה המושכת אותו פיזית;
• הגבר אוחז בתפיסה רומנטית ובלתי מציאותית בנוגע לזוגיות ומשפחה (אני טרזן, את ג'ין). ההתנפצות של תפיסה זו על פני שאיפתו הכמוסה והתמידית להיות רווק, מובילה למצב כמעט תמידי של חוסר שביעות רצון קיומית;
• הגבר אוחז בליבו רצון כמוס שהוריו ימותו וישחררו אותו מאחד משני חבלי הטבור הקושרים אותו לקרקע – השני הוא משפחתו;
• הגבר מטפח מחשבות אלימות כנגד גברים אחרים, גם כאלו הזרים לו לחלוטין. מחשבות אלו נובעות מהשאיפה הפרימורדיאלית והחייתית המקוננת בו לדלל את התחרות;
• הגבר מוצא עצמו לעיתים קרובות מטפח מחשבות ארוטיות אלימות כלפי נשים. מחשבות אלו כוללות פנטזיות של אונס, אסירה-קשירה, הקזת דם, חדירה אגרסיבית, אכילת חלקים מגוף האישה;
• הגבר מודע לכך שהחברה בה הוא חי מתמרנת תמיד בין האנרגיות הגבריות השואפות להתנתק מהגרעין, לאנרגיות הנשיות השואפות לשמור על שלמות. האנרגיות הנשיות תמיד חזקות יותר, אך לפעמים אינן חזקות מספיק;
• הגבר אוהב ומעריך מצב מלחמה. מלחמה מאגדת בחובה את כל השאיפות הגבריות ומאפשרת לו לתת ביטוי לכל התכונות שתוארו לעיל. המלחמה מאפשרת ניתוק ממסגרות משפחתיות, חזרה למראית עין של רווקות, התרת מגבלות מוסריות, רציחתם של גברים אחרים, פוטנציאל (לרוב בלתי ממומש) לאינוס נשות האויב, הפגנת עוצמה, משחק בכלי נשק, הזדמנויות למות גיבור, מרחב רוחני פשיסטי ושוביניסטי.


לפני 17 שנים. 26 ביולי 2006 בשעה 22:54

חלק ראשון – רקוויאם

אוושת הקטיושה שנורתה ממש מחוץ לבית הייתה מחרישת אוזניים. דקה לאחר מכן נורתה השנייה. הקירות העתיקים רעדו ונברשת הזכוכית, שהייתה תלויה מהתקרה הגבוהה בשמונים השנים האחרונות, לא עמדה לה ונחתה בקול ניפוץ אדיר על המצפות המצוירות. פיסות זעירות של זכוכית וקריסטל התפזרו על פני השיש החלק שהפך למרבד מחזיר אור מרהיב שנצנץ באדום וכתום, ממלא את חלל החדר בהדי הלהבות האדירות שרחשו להן בחוץ. עוד בטרם אחרונת הפיסות הספיקה למצוא מקומה, מתגלגלת בריקוד עדין על פני הרצפה, התפוצצות אדירה זעזעה את יסודות המבנה. החלונות הוטחו פנימה בפרץ אנרגיה כה אדיר שהמשקופים כלל לא הספיקו להתלקח והפכו לאבק שנישא לתוך החלל הפנימי במערבולות אפורות ולבנות. פתיתי טיח מילאו את הבית. מערבולות הפתיתים נכנעו לכוחות הטבע ונשרו לאיטם, כשלג של חג מולד לבן, על המרצפות הזרועות נתחי בשר מעשנים מתבוללים בתוך שלוליות של דם, פאזל אנושי. אצבעות, גפיים, איברים פנימיים, אוזן, טורסו בודד עטוי תחתון כחול שנשען על חתיכת רגל שעדיין הייתה מחוברת אליו בטבור מרוטש. על כיסא מפואר בצד החדר הייתה זרוקה גופת אישה מבוגרת, שלמה לחלוטין. שערה האפור הארוך מתבדר ברוח הרעה שחדרה דרך החלונות הפרוצים. פניה היו שלווים, שמלתה הפרחונית מכוסה שכבה דקה של טל אפור. נראה היה שעוד רגע תקום להמשיך לבחוש את התבשיל שהכינה עם המצקת שעדיין הייתה אחוזה בידה. רק דוק הדם שהתנזל מנחיריה העיד על המהומה שהתרחשה בתוך גופה. ליבה מרוסק לעיסה כנגד עצמותיה שהפכו לאבקה. הטלוויזיה שעמדה כנגד הקיר הפנימי המשיכה בשלה. פניו של הקריין וקולו מנקרים בחיותם הדיגיטאלית כנגד בית המטבחיים. רק דלת הכניסה המרהיבה נותרה שלמה ויציבה. המלאך המכונף, שעוצב במלאכת מחשבת בויטראז' בחלקה העליון, מביט בחמלה שמיימית דרך עיני תכלת שקופות על המתרחש תחתיו. כותנתו הירוקה מכסה את הקיר מולו בדשא של אור יקרות.

הדלת הכבדה נפרצה בברוטאליות על ידי רגלו של אדם שביקש מחסה בכל מחיר. המלאך נפל לו ממושבו במרום, מתנפץ בדמעות קטנות של זכוכית צבעונית למרגלותיהן שם ארבע דמויות. שני גברים נכנסו עם גבם לחדר, גוררים עמם גופה של גבר שלישי שאת רגליו אחזה דמות רביעית. הגברים עטויי המדים המנומרים ורצועות הנשק נהדפו פנימה בסערה השמורה לאלו שחייהם תלויים על חוט השערה. אחד מהגוררים מעד אחורנית וחבט את ראשו על הקרקע, נוטל עמו את חברו שנפל מעל לגופה והתגלגל הצידה למצב ישיבה עוברית, מצטנף מתחת לפאנטום החלון, נשימותיו מקוטעות. חבריו מיהרו לתפוס מחסה בצידה השני של הדלת. הגופה נותרה מוטלת בתוך שלולית קטנה של זכוכית צבעונית שהקיפה אותה בהילה עדינה של צללי אור. פיצוץ נוסף החריד את החדר וגל הדף אדיר העלה את אגם הזכוכית, הקריסטל, האבק, חלקי האדם והגופות שעל הרצפה בנחשול עצום שהתנפץ בעוצמה אדירה על הקיר שממול, מנתץ עליו את דמותו של הקריין. מטוס חלף ברעש מחריד מעל לבית ותוך שנייה נעלם כלעומת שבא. המולת הקרב המדהימה נדמה לפתע, ורק קולות הרוח ולחישות הלהבות שבחוץ ניהלו שיחה חרישית. הגברים היו מצונפים בתוך עצמם, מתנשמים בכבדות, מכוסים אבק, מדיהם מנצנצים משביבי זכוכית. רק לאחר דקות ארוכות העזו להרים ראשם. תחילה אחד ולאחר מכן השניים האחרים. הם הביטו האחד על השני בעיניים אדומות ופנים מושחרות והחלו זועקים "אללה הוא אכבר . . . אללה הוא אכבר . . . אללה . . . " זעקות הולכות ומתגברות באכסטזה של אלו שראו את מותם ונותרו בחיים. כעת נותרו עומדים במרכז החדר במעין מעגל, מביטים זה בזה וזועקים בעוצמה הולכת ודועכת עד ששוב השתרר שקט. עיניהם החלו תרות את החלל בו מצאו עצמם.

על אחד הקירות הצליח לשרוד צלב עץ גדול ומעליו תמונה ממוסגרת של ישוע עוטה זר קוצים מדמם, עיניו מביטות על הגברים בתמימות ילדותית. אחד הגברים מיהר לקיר, ועם הקת של נשקו ניפץ את הזכוכית והפיל את התמונה לקרקע, מרטשה תחת מגפיו. את הצלב ניסה לעקור בכל כוחו, ואף גייס את חבריו למשימה, אך זה שרד את התופת ושרד גם את משיכותיהם הפנאטיות של הגברים. מייאוש נטל אחד מהם כמה צעדים לאחור וריסס את הצלב במטח יריות שניקבו בו חורי סטיגמטה. חבריו קפצו הצידה אוחזים את אוזניהם בפלצה. המחסנית נגמרה, ריח אבק השריפה החל דועך והשקט שוב השתלט. למראה הצלב העיקש, רץ הגבר היורה לצידו השני של החדר נוטל עימו מהרצפה פיסת בד פרחונית ובתנועה רציפה טבל אותה בתוך שלולית דם שנקוותה בתוך חצי ראש הפוך, זוג עיניים מתות מביטות מעלה. עם הבד המגואל בדם הסתער על הקיר וכתב מעל לצלב "עלי" באותיות גדולות ונוזלות. חבריו עשו כמוהו ואחד מהם כתב לצידו של הצלב "מוחמד" בעוד השני צייר אריה מאולתר ושמש בצידו השני. באפיסת כוחות כרעו כעת שלושת הגברים על ברכיהם, הרימו נשקיהם אל על והחלו מדקלמים בקול הולך וגובר "לא אלה אלא אללה ומחמד רסול אללה . . . לא אלה אלא אללה ומחמד רסול אללה . . . לא אלה אלא אללה ומחמד רסול אללה . . . לא אלה אלא אללה . . . " ואז החלו צועקים "עלי, עלי, עלי . . . ". קול חריקה זעיר שנשמע מהחדר הסמוך השתיקם באחת.

בתוך שבריר שנייה היו שלושתם מרוחים כנגד הקיר משני צידי דלת הכניסה לחדר, נשקיהם בדרוך. אחד מהם, גבר גבה קומה, עם כפות ידיים עצומות, שיער שחור קצר ואף נשרי שמתחתיו שפם עבות, סימן בידו לאחר, גבר מנומש וצנום, להתקדם פנימה. זה ביצע את הפקודה בלי היסוס והטיל את גופו על הרצפה לתוך החדר השני יורה לכל עבר. לאחר כמה שניות חדל הירי והוא קם על רגליו מסמן לשניים האחרים להיכנס. החדר היה ריק, ובדרך פלא נראה שנותר כמעט שלם למעט שכבה של אבק שכיסתה את הרהיטים בו. ליד אחד הקירות עמדה מיטה גדולה ומפוארת, נחה על רגלי עץ כבדות מעוטרות בסופן באריות מגולפים ביד אומן. למרשות המיטה היה הדום מרופד בקטיפה כחולה יקרה למראה. בצידי הדלת עמדו שני כיסאות עץ גבוהים ומעוטרים בציורים של שיחי גפן ושושנים. הרצפה הייתה מכוסה שטיח כבד עם דוגמא מורכבת בגוונים אדומים. בקיר שמול הדלת הייתה דלת נוספת שכעת משכה את תשומת ליבם של הגברים.

היה זה תורו של הגבר השלישי, אפילו לא גבר, נער, אולי בן 16, על פניו התחלה של פלומת זקן שחורה ובתולית, מדיו גדולים עליו במידה ונראים מרושלים, פניו מלאות היסוס. "קדימה חסין", גער בו הגבר המגודל. הנערהתקדם לדלת ובעט בה בחוזקה, נכנס עם כל גופו בעד הפתח, מרים רובהו, משתהה לשנייה, אך לא יורה.
"מה קרה?" שאל השני, והנער סימן להם עם ידו להיכנס.
הם נכנסו והביטו לתוך חדר השירותים המרווח ועטוי השיש שהיה מעוטר בציורים של מיני ציפורי מים וחבצלות. שם, על רצפת הקרמיקה, מחוצה בין האסלה הלבנה לקיר, הסתופפה לה בחורה. ידיה הדקות מחבקות את בירכיה ופניה חפונות בתוכן, שיערה האדום המתולתל והארוך מכסה מעליה כמעט עד הקרקע. רק כפות רגליה היחפות בצבצו מתחת לשיערה ולכותנת לילה וורודה. אצבעות קטנות משוכות לק אדום. כולה רועדת מפחד.

"מה יש לנו כאן?", ספק שאל, ספק ענה הגבר המגודל.
"אני חושב שזו מושריקין מסריחה, קומנדר ג'עפר", ענה הגבר השני וירק לעברה.
"אני חושב שאתה צודק יא חסן", ענה ג'עפר. "זונה נוצרייה שאין לטעות בה".
חסין כרע לצד האישה הצעירה שלא העזה להביט למעלה, נשימותיה היו רכות ומהירות. ריח שיערה המתוק הלם באפו והוא הושיט ידו להסיט את מחלפותיה, אך רק נגע בקצות תלתליה וג'עפר תפס חופן גדול משיערה ומשך בחוזקה נוטל עמו את כל גופה. היא זעקה מכאב וניסתה להיאחז בידיה באסלה. גופה מתפתל, שיערה כנחשים, פניה בעווית של פחד ומרי, שפתיה הדקות והוורודות זועקות שבר. חסן בעט בחוזקה בבטנה, היא השתנקה ואחיזתה הרפתה וכעת נגררה על פני המרצפות לכיוון החדר השני, מייללת בחוסר אונים, מנסה בכל מאודה לשחרר את האחיזה האכזרית בשערה ובועטת ברגליה ללא הפסק. הכותונת העדינה שלבשה עלתה לשבריר מעל לאגנה ועורה הצח והלבן ותחתוניה נגלו לרגע ואז נעלמו מתחת לבד הדקיק שנשר בחזרה למקומו. מאחוריה, בתהלוכה מסודרת, צעדו שני האחרים, עיניהם משדרות המתנה דרוכה לבאות.

חלק שני – סאבין הקדושה

"סאבין, סאבין, קוראים לי סאבין", צעקה האישה הצעירה לאחר דקות ארוכות בהן ג'עפר סותר לפניה ומפטיר לתוך אוזנה שוב ושוב "איך קוראים לך?", סטירה, "איך קוראים לך?", סטירה, "איך . . . ".
ברך ימינו לוחצת מעל לבית החזה שלה, מועכת את שדיה הקטנים מתחת לבד הכותונת. נשימתה הייתה כבדה ודמעות של פחד וכאב מהולות באפור של המסקרה מתחת עיניה זלגו באיטיות על סנטרה, מעלות נפיחות זעירות של אבק כאשר פגעו בקרקע.
"סאבין, קוראים לה סאבין", צעק לעברה ג'עפר ולחץ חזק עוד יותר על בית החזה שלה ונשימתה נעתקה.
היא ניסתה לתפוס את רגלו על מנת להשתחרר, אך הוא אחז בידה וסובבה. היא זעקה בכאב ללא קול, רק פיה נפתח ונסגר משווע לאוויר. אחרי כדקה הרפה. גופה התקפל מפרץ החמצן שזרם לתוך ריאותיה. רק התאוששה וניסתה לקום על רגליה, לפלס דרכה לכיוון דלת היציאה, מכרסמת בציפורניה אל תוך השיש. הגברים צחקו וג'עפר התקדם באיטיות לכיוונה ובתנועה אחת הטיל את מלוא משקל רגלו על החלק האחורי של צווארה, מהדק ראשה כנגד הרצפה. רק עכוזה ורגליה מתפתלים באוויר.
"תראו את העכוז החמוד הזה", אמר חסן, "דורש מכות".
הוא קם ממקומו, מסתובב בחדר, פותח ארונות, מחפש מחבט כלשהו לעשות בו שימוש. לבסוף מצא מחבט שטיחים עשוי מגזרי במבוק שנשזרו יחדיו למעין בייגלה הדוק. הוא חבט בחוזקה על המיטה מנסה את כלי הנשק החדש. בום גדול והמיטה הזדעזעה מעוצמת החבטה, ענן רגעי של אבק עלה מהמזרן.
"מעולה", אמר ג'עפר וצחק.
חסן התקרב לעבר סאבין ובעודו פוסע לעברה, מרחק אמה אחת, חבט בעוצמה על ישבנה. כל גופה קפץ בכאב. תנועת גופה הפתאומית הטילה את ג'עפר לאחור, אך עלבונו גרם לגופו לנתר מיד בחזרה קדימה. הוא בעט בעוצמה בצד גופה, התכופף לעברה ושם את כל משקל ידו על צווארה.
"לא לזוז, זונה", אמר.
חסן צחק וסיפק עוד מכה אמתנית. סאבין צעקה וחטפה מכה נוספת.
"חסין, יא עגל", פנה חסן לנער שעמד עדיין בפתח חדר השירותים מביט באימה על המתרחש.
"חסין, חסין, תתעורר", צעק.
הנער יצא מתדהמתו והביט לעבר חסן.
"בוא הנה ותפשיל את הכותונת המזדיינת הזו מעל לתחת של הזונה הזו".
חסין היסס לרגע, אבל למראה עיניו של ג'עפר ששרפו בו חורים, ניגש, תפס בקצות הכותונת ומשך בחוזקה כלפי מעלה. הבד העדין נקרע בפס ארוך לאורך גבה של סאבין, חושף את גופה הצחור עד לשקע שבין שכמותיה.
"לאאא, לאאא", צעקה סאבין. "אני לבנון, אני לבנון. אתם אונסים את לבנון", זעקה בעודה מתפתלת.
חסן הכה בעוצמה כה גדולה בעכוזה עם מחבט הבמבוק שכל גופה השתטח כנגד הרצפה. נקודות קטנות של דם החלו מופיעות על עורה הלבן.
"את לא לבנון, זונה בוגדנית. את גייס חמישי. אנחנו לבנון. אנחנו העתיד. אנחנו בניו של עלי. עלי, עלי".
האחרים הצטרפו אליו בקריאות "עלי, עלי, עלי . . . ".
הוא החל מכה באקסטאזה במהירות ובחוזקה על גבה ועכוזה ועברו דקות ארוכות עד ששם לב שגופה חדל לנוע.
ג'עפר הרפה מאחיזתו. "אני חושב שהרגת אותה יא חסן", אמר.
"בדוק אם היא נושמת טירון".
חסין ניגש אליה וקירב את פניו לשלה, חש את נשימתה הרכה והנשית על פניו הצעירות. הוא עצם עיניו וקירב את שפתיו לשלה.
"נו", צעק לעברו ג'עפר.
"היא חיה, פשוט מעולפת", ענה חסין.
הוא נטל פיסת בד פרחונית שהייתה מוטלת על הרצפה והחל מנגב את טיפות הדם שהחלו להיקוות על גבה ועכוזה מתפצלים לעשרות זרמים דקים שנזלו על רגליה. מידי פעם כף ידו נגעה בעורה החם והוא הרגיש את איברו מזדקף. כדי להסתיר בושתו התיישב לצד האישה המעולפת עם ברכיו מקופלות, גבו נוגע בה קלות. עם הבד המוכתם בדמה ניגב זיעתו ממצחו.
"טוב, נעזוב אותה קצת ככה. אני חייב לנוח. יש מספיק זמן להשתעשע בזונה", אמר ג'עפר והתיישב בכבדות על המיטה.
חסן נטל את אחד הכיסאות המרופדים והתמוטט עליו, נושם לרווחה.
"אתם יודעים מי היו בנות סאבין?", שאל חסין, מנסה להעביר זמן עד שזקפתו אולי תניח לו.
"הנה הוא מתחיל שוב עם האגדות הפגאניות האלה", אמר חסן כמו לעצמו.
"מאיפה למדת את דברי הכפירה הללו?" שאל ג'עפר בעודו צוחק צחוק מתנשא.
"קראתי את זה. בכפר שלי היו לנו שכנים נוצרים והייתה להם ספרייה גדולה ואב המשפחה, נוראללה אפנדי, היה נותן לי לשאול ספרים".
"והיו להם בנות, למושריקין האלה?", שאל חסן.
"כן, שתי בנות. האחת בגילי והשנייה גדולה יותר".
"בטח הרטבת עליהן הרבה סדינים בלילה, אה? יא חסין חרמן, חרמנחסין", צחק חסן בקול רם ועשה תנועה מגונה עולה ויורדת עם ידו כדי להמחיש את שהתכוון.
פניו של הנער האדימו והוא היה ער יותר מתמיד לזקפתו שסירבה להרפות.
"נו, אז הנה, עכשיו תהיה לך הזדמנות לדחוף את האיבר הקדוש שלך לכוס הכופר של הזונה הנוצרייה הזו".
חסין לא אהב את ששמע. הרגיש גועל. הדם זרם מאיברו שנשר על ירכו מתחת למכנסי הצבא הגדולות שלבש. או אז זעה האישה קלות וגופה העירום התחכך בגבו ותוך שנייה איברו הזדקף שוב. הוא לא ענה לחסן.
"רוצים לשמוע או לא?", שאל.
"בטח, בטח, שרמוטיחסין", צחק חסן. חסין התעלם.
"אז ככה. זו אגדה עתיקה. פעם כאשר העיר רומא רק הוקמה הוזמנו בני שבט סאבין מהכפר השכן למשתה. כאשר החל המשתה והאורחים החלו להיות מסטולים מהיין, נתן רומלוס, מלך רומא, אות והרומאים חטפו את בנות סאבין הלא נשואות ואנסו אותן כדי להגדיל את אוכלוסיית העיר. הגברים ניסו להילחם, אך נוצחו. יש שאומרים שחטיפת בנות סאבין היא המקור למנהג של הנוצרים לשאת את נשותיהם הטריות מעל למפתן דלת הכניסה לאחר החתונה".
"חחחחחחחח", צחק חסן, "גם את הזונה הזו נשאנו מעל למפתן הדלת, רק בכיוון ההפוך".
"רומא, רומא", הפטיר ג'עפר מתחת לשפמו. "רומא, ארה"ב, ישראל, כולן אותו הדבר. כופרים, חסרי מוסר, זונות סרוחות. אונסים את אדמות הוואקף הקדושות, משתינים על אלוהים, מזהמים את התרבות שלנו בהמבורגרים וחזירים וזונות, וזונות ועוד זונות . . . ".
הוא ממש צעק ובבת אחת קם ובעט בסאבין שלפתע זינקה על רגליה והחלה לרוץ דרך הדלת הפתוחה של חדר השינה ולתוך הסלון, כותנתה תלויה רק על צווארה כגלימה של גיבור על.
עברה שנייה לפני שג'עפר התעשת וזינק אחריה, שני הגברים האחרים מאחוריו. סאבין ניסתה לרוץ מהר ככל שיכלה, אך העור העדין של כפות רגליה היחפות נקרע על פני מרבד הזכוכית, הקריסטל וההריסות שעל הקרקע. היא מעדה וג'עפר תפס אותה בשיערה. האינרציה הטילה גופה קדימה ואז, כמתוך קלע, נפל לאחור ועל גופו של הגבר המזיע. ג'עפר תפס אותה בגרונה וזרק אותה באכזריות על פני הקיר, גבה נחבט על הצלב המצולק. הגבר הגדול שעט לעברה ובתנועה אדירה חבט בפניה. היא התמוטטה על הרצפה. הוא תפס בתלתליה ומשכה מעלה, תופס כעת את שתי ידיה כבובת סמרטוטים מעל ראשה, מהדקן כנגד הקיר. שדיה הקטנים וערוותה היו כעת חשופים לכל. היא עצמה עיניה.
"את רוצה לברוח, אה, יא זונה כופרת. רוצה להיות גיבורה? כמו נביא השקר שלכם. השטן. רוצה להיות כמו הישו שלכם. זה מה שאת רוצה?".
"חסן, יא גמד חסר תועלת, לך מיד ותמצא משהו שדומה למסמרים", צרח ועיניו אדומות מטירוף פנאטי.
חסין רק הביט עליו קפוא.

חלק 3 – סיוט ליל קיץ

בחוץ כבר היה חשוך לגמרי, אך החדר היה מוצת באור יקרות כתום עז. הבבואות של להבות הענק שהשתוללו בחוץ ריקדו על קירותיו באורגיה מוטרפת , ביניהן, כתיאטרון בובות גרוטסקי, הצלליות המעוותות של שלושת הדמויות בעיצומה של טרגדיה. טרגדיה שלקרשנדו שלה המתינו כקהל צייתני ונאמן הגופות המרוטשות וחלקי האדם סביבן, נועצות במתרחש עיניים מתות. בקדמת הבמה שתי הדמויות המרכזיות, האחת מטילה צל כבד על האחרת, ידיהן משולבות מעל ראשיהן בריקוד חרישי, צלו האבהי של הצלב מסוכך מעליהן. בצדה של הבמה צלו המתנצל והעלוב של הנער, המאהב, הפילוסוף, האדם החושב, אוחז רובהו, ידיו קפוצות, עיניו מזוגגות, אובדות עצות, מבוישות, דמותו משתקפת בדמעות מעיניה של הנערה, אפופה להבות של כבשן מאיימות לכלותה, לכלות את ליבו הכמהה אליה. השדים מאחוריו צועקים באוזנו דברי תוכחה, דוקרים בחניתות את חיילי המוסר בנפשו, גודעים את עץ הדעת, משתינים על פירות הטוב והנער נלחם. מצדה השני של הבמה, חותך דרך דלת של עשן, נכנס ליצן החצר נושא עמו רסיסים חדים. השדים עוטפים אותו בחום, נושאים אותו על כנפיהם, אוחזים מול עניו כלובים מדממים בתוכם חזיונות שווא של אושר וגנים מוריקים ועלמות זהובות שיער. הוא מתקדם, כמעט לא נוגע באדמה ומגיש את מנחתו לאדונו.
"תחזיק את ידה חזק שלא תזוז, את שומע? שלא תזוז".
חסן ביצע את הפקודה ואחז בחוזקה ביד ימינה של סאבין מהדק אותה לצלב. ג'עפר תפס בידה השנייה וישרה כנגד צדו השני של הצלב ובידו השנייה נעץ בחוזקה את אחד מהרסיסים החדים לתוך כף ידה. סאבין צרחה וכל גופה החל רועד, הודף את פרצי הדם כנגד חוקי הפיזיקה בנחילים דקיקים שהחלו נוזלים לאורך זרועה ומתעקלים על בית שחיה ומשם אל אגנה, מטפטפים ונקווים לתוך שכבת האפר הכבדה. כעת עם הקת של נשקו הטביע את המתכת עמוק יותר לתוך בשרה ולתוך העץ העתיק. פרצים של דם שנראו שחורים באפלה המוצתת ניתזו לכל עבר וגם על צווארה מתנחלים כחוטי משי על שדיה, בטנה ומטפטפים כטל מתחת לשערות ערוותה. צעקותיה שהחרידו את החלל נדמו. ראשה נשמט באפיסת כוחות, ורק מבטה חסר האונים היה מרוכז על חסין שעמד בצד כבעולם צלליות משל עצמו. ג'עפר ניגש ואחז בכף ידה השנייה ונעץ גם בה את אחד הרסיסים ומסמר אותו בכוח ברוטאלי עם קת נשקו לתוך בשר הצלב. כולו היה מתנשף, פניו נוצצות מזיעה ודם. כעת התרחק קמעה אחורנית חושף את גופה הצלוב של סאבין כולו מכוסה קורים עדינים של דמה שלה. מנדנו הוציא כעת סכין ארוכה והגישה לחסן.
"הו יא חסן, לוחם האל, גש וחרוט על הזונה הנוצרייה הזו את שמו של עלי ושל מחמד נביאנו. היא תהייה המצבה האישית שלנו לפני מות הקדושים שנועדנו לו".
חסן נטל את הסכין מידו וניגש לכיוונה של סאבין, אך רק הגיע מולה ונשמעה ירייה ואחריה עוד אחת. גופו של חסן קפא ושבריר של שנייה לאחר מכן צנח קדימה, ידיו מאגפות את גופה של סאבין מחליקות מטה למרגלותיה, מנסות לשווא לאחוז בחוט החיים שהלך ואזל. עוד לא סיימה גופתו של חסן את מסעה אל מתחת רגליה של סאבין, הסתובב ג'עפר לכיוונו של חסין הרים את נשקו ומפיו צעק בקול גדול "ללללממהההה?" וכל גופו החל מסתחרר ומרקד מהכדורים שהוטחו בו בצרורות ארוכים, זה אחר זה בהפרש של מאיות, עוברים דרך גופו ופוגעים בקיר מאחוריו ממלאים את החלל בפתיתים של טיח, מפירים את שלוות ריקוד הלהבות. כאשר פסקו הכדורים ורק נקישות הנוקר על המחלק הסטטי הפרו את השקט, צנחה גופתו ממלוא גובהה על פניה, ידיה לצדדים.
חסין נתן לנשקו ליפול מידו וניגש כעת בצעדים כושלים לסאבין, עיניה היו חסרות הבעה, בטנה מפולחת מאחד הכדורים שעבר דרך גופו של חסן וחדר לתוכה. הוא ניסה להרים את ראשה, אך זה צנח שוב מטה כסלע. עם ידיו המגואלות בדמה חיבקה חזק, לחיו כנגד לחיה, דמעותיו מתערבלות בדמעותיה.

לפני 17 שנים. 18 ביולי 2006 בשעה 20:06

יושב על הפיטמה של הכרמל
מתבוסס באורגיה של דם, ברזל ותימרות עשן
ממתין לאיזה זילזל
קורע את המדים ממירי רגב
דוחף פופקורן, בירות וסיגריות
זיקפה פאשיסטית מסתירה לי את המסך.

ועכשיו נעבור לפרסומות:
"איפה היית כאשר איטליה זכתה במונדיאל?
איפה היית כאשר החמאס חטף את נינט ושילם כדי שניקח אותה בחזרה?
איפה היית כאשר החיזבאללה שיגר את אודטה על מגדל עזריאלי?
איפה היית כשיעקב אילון אנס את שלי יחימוביץ בשידור חי?
שוב היית בשירותים?
אולי יש לך שלפוחית נפיצה
אל תהססי, פני לדום הקרוב לביתך".

מה, רק אני נהנה מהמלחמה הזו?

לפני 17 שנים. 7 ביולי 2006 בשעה 14:27

אבא, אימא.
אבא במושב הנהג, אימא במושב הנוסע.
במושב האחורי ילדה, סבתא, כלב, משורר, בסדר הזה.
חלל מלא צלילי רוק ישן ומשביע.
פורד קורטינה ישנה, כחולה.
פקק תנועה, חום אימים.
החלונות פתוחים.
כלב מתנשף, מזיל ריר.
סבתא ממתינה.
ילדה אפאתית.
אבא אוחז בהגה, עיניו פעורות קדימה.
אימא יושבת זקופה, ידיה על ברכיה.
משורר שולף אקדח.
פונה ויורה ברקתה של סבתא.
מוחה ניתז על ילדה.
מלקקת שפתיה.
כלב מיילל גיטרה.
תרמיל ריק חורך את המושב הכחול.
כלב נובח באסים.
אימא שמה ידה על כתפו של אבא.
בית בליעה נדרך לאחור.
משורר משחרר נקירה.
כדור מפלח את עורפה, יוצא מעינה השמאלית ודרך השמשה.
תרמיל רותח נושר על סבתא, מחורר שמלתה, משחיר פרחים צבעוניים.
ילדה צורחת, עיניה שורפות.
משורר יורה בגבו של אבא.
חלל מתמלא פיסות צהובות של ספוג.
גופתו נחבטת בהגה בעוצמה ואז לאחור.
פקק תנועה.
תרמיל ריק שורף את פח האשפה.
כלב מפנה ראשו לאחור.
ילדה מכה בחוזקה על תופי משענת הראש של אימא.
זרם דק מתעכל במורד ירכה.
משורר מנגב זיעה ממצחו.
ידו נוטפת על הקנה החם.
אדים עולים, מתערגלים מתחת לתקרה.
קורטינה ישנה, כחולה.
אבא במושב הנהג, אימא בכיסא הנוסע.
ילדה, סבתא, כלב, בסדר הזה.
פקק תנועה, הכול עומד.
משורר עומד בפינה, מביט.
שורות נכתבות סביב ראשו.
אוף, איזה חום.
אפשר למות.

[למלוא החוויה מומלץ לקרוא תוך האזנה ל "Riot City Blues" של Primal Scream]

לפני 17 שנים. 16 ביוני 2006 בשעה 16:42

אספה אותי אליה שמחה
שולחנה ערוך כל טוב, בפיה שירה

פגשתי כיעור
פניו מסותתות, הבעתו צרו?ת

פגשתי עיוורון
עיניו שני חורים מדממים, מסביבו אושר

פגשתי חולדתיות
ידיה מאכלות, מבטה קיפאון

פגשתי צחנה
גופה משוח מור, בשרה ריקבון

פגשתי גווייה
עורגת לחיבוק, עתידה עברה

פגשתי עקרות
למרגלותיה תינוק בן יומו, חוט טבורה מלופף סביב צווארה

פגשתי אין
ליבי נחמץ, לא הבטתי לאחור.

לפני 17 שנים. 22 במאי 2006 בשעה 17:09

מנטרה בעלת סגולות רפואיות מוכחות לסיוע לכל הבלוגאים הנדכאים כאן הנושאים את העולם על כתפיהם ומביעים חדשות לבקרים תחושות תוגה עמוקה, עייפות ומיאוס מחייהם הקשים מנשוא בעיירת המצוקה תל אביב (המנטרה מורכבת, בחלקה, מביטויים שהונצחו על ידי כותבי הבלוגים כאן, עם ביאורים מטעם העורך בסוגריים). למיקסום ההשפעה המזככת יש לומר את המנטרה בפאתוס שלוש פעמים ביום: בבוקר (קרי, ב12:47 בצהריים כאשר מתעוררים) בבוקר (כשחוזרים ב4:07 מבילוי באמצע השבוע) ובבוקר (כלומר בערב):


אוי ווי, אוי ווי
מר, מר גורלי
יושב לי כאן בחושך
(בדירתי המאובזרת במרכז תל אביב)
מתבוסס בעצבות קיומית
(תוך כדי הזמנת סושי לארוחת בוקר)
דופק על החזה בקינה
(וגם על שניצלים של עגל חלב)
טובע בתוגה כה עמוקה
למה, למה?
אני מסכן
מסכן אני
מאין יבוא עזרי
(בדרך כלל מאימא)
אני עייף, כל כך עייף
(מעודף שינה)
נמאס לי, נמאס לי
הכול עובד נגדי
אההה, אההה, אההה
אף אחד לא מבין אותי
(כל הגאונים זכו להכרה רק אחרי מותם)
שרוי בדיכאון אופנתי
אוי, אוי, אוי
הצילו, הצילו
נגמר היוגורט הדיאטטי

לפני 17 שנים. 4 במאי 2006 בשעה 10:24

את הקטע הבא כתבתי אך ורק כי אני יכול ופרסמתי מאחר שרק הכלוב מסוגל להכילו. לכל רכי הלבב אנא אל תמשיכו לקרוא ולו שורה נוספת:

רומא

כאשר שלף את הזין מתוכה כבר הייתה חצי מעולפת מפחד, כאב והלם. טוב, הספיק לו ממנה. הוא כבר ידע את כל החורים שלה. היה טוב. הגיע הזמן לנוע הלאה. חיוך מתנשא של מנצחים עלה על שפתיו. טיפשים, כלל לא היו מוכנים להתקפה הזו. השיער שלו גירד והוא החל משפשף בחוזקה עם ידו, קשקשים של דם קרוש ובוץ מילאו את חלל האוויר הקפוא סביבו, מזהמים את השלג על הקרקע. כעת הביט למטה. היא שכבה עירומה על צידה, מתנשפת. מטונפת. שיערה קן פרוע של דם, זרע וטינופת. לרגע חשב לשמור אותה לעצמו. היא הייתה בנויה היטב. אגן יפה, שדיים צעירים ועומדים, שפתיים מלאות, כוס צר, תחת פעור. הוא לא יכול, ההוראה הייתה ברורה. הוא נטל את קסדתו שהייתה מוטלת למרגלותיה וחבש אותה על ראשו, מהדק את רתמות העור על סנטרו. כעת רכן, והרימה משיערה. היא צעקה מכאב וחטפה מיד אגרוף. עינה החלה לדמם. היא השתתקה ונפלה על ברכיה, עם ידיה מורמות לכיוונו האחת מעל לשנייה בכניעה. שדיה הלבנים בולטים מבעד לשכבות הבוץ, החרא, העור הפצוע והדם שכיסו את עורה. רעדה כולה. גרמניוס התכופף, תפס אותה בשני שדיה והרימה אל על, רגליה היחפות משתוללות באוויר מחפשות מקום עגינה. מירורי הבכי הפתטיים שלה בעודו אוחז אותה ככה משדיה מולו, מתפתלת מכאב, הצחיקו אותו והרגיזו אותו. הוא ירק בפניה ובתנועה חזקה זרק אותה אחורנית על גדר עץ. הגדר הזדעזעה והיא התקפלה לתוך השלג כמו צעיף משי. אך נפלה וגופה החם החל נוגס לו בשלג, תפסה מגרונה והרימה שוב. היא השתנקה ותפסה בזרועו הענקית בשתי ידיה, מנסה לשווא להשתחרר. הוא הרימה גבוה מעליו ואז בתנועה חדה הורידה על מוט עץ עבה ומחודד בקצהו. היא צרחה, אך קולה נבלע בשאון המוות סביב. חור התחת שלה נפער לקראתו כאילו היה זין. המוט החל מפלס דרכו בתוכה קורע דרך רקמות ושרירים. כל גופה פרכס ורעד ונחלים של דם ושתן וצואה זרמו על ירכיה ובמורד רגליה והחלו ממיסים את השלג תחתיה, יוצרים בריכה בגוון אדום עכור. גרמניוס תפס אותה בכתפיה ובתנועה אחת דחף אותה בחוזקה כלפי מטה. קולות פיצוח נשמעו והמוט נפלט לפתע כגוש חרא מתוך הלוע הפעורה שלה. צעקתה נשתתקה. כעת נשמעו רק קולותיה בעודה נחנקת וגופה רעד קלות, מקפיץ את שדיה. הדבר הצחיקו. הוא העביר ידו על עכוזה, גרף חופן דם מזוהם בכף ידו ומשכו על פניו, חש את חומו וטעמו המר. את אצבעות ידו השנייה החדיר לתוך כוסה. בהתחלה שתי אצבעות, ואז חמישה ובדחיפה מאומצת כל כף ידו הענקית הוחלקה פנימה. הוא הרגיש את מוט העץ בתוכה ובמכה אחת שלף את ידו. גופה קפץ כולו באלימות. כעת הרעידות החלו לדעוך. היא השתנקה באיטיות, ובפעימות קצובות, יורקת תרסיס של דם ורוק בכל פעם, כמו מכונה מקולקלת. הוא הביט לעבר השיפוד האנושי. ככה זה בעולם, שולטים ונשלטים, חשב ושלף את חרבו ובתנועה אחת פתח את בטנה מבין שדיה ועד שערות ערוותה. מעיה נשפכו החוצה כמו עגבנייה בשלה שלוחצים אותה. גופה נתן כמה פרכוסים אלימים אחרונים ונדם. ראשה נשמט קדימה ורגליה חדלו לזוע. גרמניוס נתן בה מבט אחרון, כאומן המביט ביצירתו, החזיר את חרבו לנדנה, עלה על סוסו והמשיך לכפר הבא.

לפני 17 שנים. 4 במאי 2006 בשעה 10:00

אלוהים הוא מגבון לח

"הו מגבון לח
אתה הוא אלוהיי
מוחה דמעות שתן ושפיך מזייני
מעלים חטאים חומים
עושה נעים לכוס שיליראבק
מנגב בעדינות של אב רחום את גופי
משומן, מלכלוך, מזיעה
מנהנתנות שיצאה מכלל שליטה
מחטא את חיי.

הו אלוהיי
הארת את עיניי
המכונית ומסטיק המנטה
אלוהי שקר וכזב
אתה האמת הצרופה
צף בעקשנות במים הצלולים
מוכתם בעוונותיי
מסרב להישטף עד שאוכח
עד שאוכיח.

בהעדרך כולי נמלא יראת כבוד והדר
נאנס לירוק על נביאי שקר
פיסות נייר טואלט פשוטות
המתפרקות
במגע עם חטאיי
המחווירות
בצל כוחך האומניפוטנטי
הנצחי.

שמע ישראל
מגבון לח אלוהינו
מגבון אחד
ולפעמים עוד אחד".

______________________________________________

מניפסט ליושבי הכלוב

המנון הדום

היא באה בתוך קופסת קרטון זולה
מאחור הוראות ההרכבה
הזין כמברגה
שרמוטה רב שימושית
כל חלקיה אכילים
להשתמש ולזרוק
מעצמותיה לעשות קיסמים
מחר נקנה עוד שפחה


המנון השפחה

היא מאמינה לכל בדיה
ולא פעם אמרו לה שאולי כדאי שתהיה מעט יותר חכמה
שלא תאמר 'כן' לכל דום צעצוע
שלשם שינוי תבין שהם מעוניינים רק בפותה
שאין להם בכלל השכל לשלוט בה
סתם ערמת שטופי זימה
שהכל כאן פיזי והשאר
סתם אשליה
הטיחו בה שהיא פתיה מאמינה לכל דבר
אפילו שפוטה
ניסו לשכנעה שלא כל כסיל המעיד על עצמו
שווה את התמסרותה
ייעצו לה שלא תהיה סמרטוט רצפה
והיא
הסכימה עם כל מילה

______________________________________________

הצעקה או ערגה לתשומת לב

ביום שבת
הוא הוריד לעצמו את אוזן שמאל
עם סכין סטייקים
הוא אפילו לא חבש
נתן לדם לזרום
עד עילפון

לכשהתעורר
ביום ראשון
פתח את בטנו
והוציא את המעיים
נתן להם להתאוורר

ביום שני
קילף את העור
וירד לרחוב
עירום

_____________________________________________

שלושה שירי אהבה

לכשתבואי לשכב איתי
הפשיטי את עורי
הוליכי את ידייך חרושי קמטי עוולות אדם
על גופי החלק, התמים, האנוכי
הפשיטי את עורי מעלי כאם המפשיטה שמיכה מעוללה
כסי אותי בצמר מגרד של רגשות אשמה
כירחי את מעיי סביב צווארי עד תצא נשימה אחרונה
הנשימיני נא מהבל פיך
הפריחי שממה בדרדרים החורצים נשמה
עושים בה צלקות שיגלידו לכדי לקחים

________________

עכשיו ראש השנה
רגע לפני שהחורף בא
הרוח מילאה את המרפסת בעלים מתים של קיץ
עוד מעט אולי יבוא הגשם וישטוף הכול
בינתיים יושב בחוץ מעשן
שואף עמוק לריאות
מפריח עשן סמיך
מפנים סרטן תיאורטי שיעכל את גופי מבפנים
לאט
עונה, עונה
אביב של תאים סוררים שצומחים כמו מרבד מרהיב של עשבים שוטים
קיץ שרבי ושורף את קצות הנימים בכאבים מנחמים מתחתית הנשמה
סתיו של רגיעה ברוכה לפני הסערה
חורף של סוף וכל כולך ענפים עירומים
מקדש למוות
מוקף מנחות
פרחים מאוהבים ומילים מלטפות
עוד מעט תוקף אבנים קטנות
מסמרים של פחד ויראת כבוד
בינתיים שוכב בקבר מיטתך
מעשן
מהחלון נישא ריח משכר של תבשילי חג.

________________

מילאתי את ביתי הדק בפרחי פלסטיק
בשלל גוונים
עציצים ואדניות של פטוניות סגולות, כחולות וארגמניות, כלניות אדומות, סביונים צהובים
מיני שרכים מסתלסלים מהתקרה עד הרצפה
ירוקי עד, פרחיהם לבנים
והבית מריח מעצלות, מרוק של עודף שינה
ודבר בו אינו דורש מים, או דשן

ובגן הפלסטיק בחדרי
אישה מדליקה נרות שבת
שביס על ראשה
שוטפת פניה באוויר הדלוח של חיי
עשן לחישותיה מחניק, סמיך, מכביד
אור הנרות נבלע בתאורת הפלורוצנט
לכשתסתובב האם תרצה לנשקני על פי?
להפיח בי חיים?

_______________________________________________

עכשיו מאונן או אני ועצמי בשלוש בבוקר

ישבתי מול עצמי ומזגתי וודקה לכוס
ועצמי אמר:
"מה אתה עושה יא חתיכת הומו?
תביא את כל הפאקינג בקבוק"
וגמע אותו לתוכי בשלוקים גדולים
עשה אותי חרמן ומאונן
ועצמי אמר:
"נסה למצוץ לעצמך את הזין"
ואני
הזונה של עצמי
ניסיתי
ונזכרתי שפעם קראתי ש75% מכל הגברים מנסים
רק 0.9% מצליחים
אני נכשלתי

______________________________________________

רגעים חולפים של זיכוך דעת

אני מותיר אחרי אדמה חרוכה
חרדותיי מסודרים בשורות
ממושמעים
מסופרים ומגולחים
מדיהם מגוהצים
עדת כלבים מצורעים
ממתינים בסבלנות צייתנית
שאשסה אותם בשבים והולכים
אז יתפרצו בניבים חשופים
לגאל ידיהם בדם וצואה
להשתין אמת פרטית לגרונות המאמינים
לשפד את הסובלניים
למלוק את עיניי הצדקנים
לאנוס את נשות הנינוחים
לחרוט את שמם
פחד
תיעוב
חוסר ביטחון
לתוך בשר הנאיביים
לעקור את לשונותיהם של החייכנים
לפשוט את עורותיהם של השמחים בחלקם
לגייס צבאות מורעבים של אומללים
גייסות של מכוערים
פלוגות של סוטים
להאכילם בגופותיהם של האופטימיים
להשקותם בנוזל המתוק של נפשות המוארים

_______________________________________________

רוחניות

אני מביט במראה על הגוף שלי
חזק ואיתן
זרועות כמו שתי אנקונדות
כתפיים רחבות
בטן שטוחה ומסורגת
רגליים איתנות
משחק עם הזין
מעמיד אותו
תולה עליו את המגבת
מריח את הזיעה בבית השחי
מביט מקרוב על כפות ידי
נותן מכה חזקה על בית החזה
כאב נעים
עוד אחת
יותר חזקה
משאירה סימן
מדליק סיגריה מול המראה
משחק עם העשן
עושה כוויה קלה על זרועי
מחר תהיה שם שלפוחית
יש לי מחשבות לחתוך את עצמי
להוריד דם
מחשבות סרק
אני אוהב את עצמי יותר מדי
סתם עוד אידיוט חסר תועלת
ילד מפונק של מעמד הביניים
משכיל מידי
עצלן מידי
שטחי מידי
חרד מידי
עוד כמה שנים כל הפיזיות תעלם
הגוף יתרפס
ואז תשארנה רק ההשכלה הנבובה חסרת התועלת
העצלנות
השטחיות
החרדה
הייתי צריך להישאר עוד שעה בחדר כושר.

______________________________________________

פקיד, אני

אני מביט על הנוף ורואה רק נוף
מביט על כפות ידיי ורואה רק ידיים
מביט על זיפי ורואה רק זיפים
מחרבן בלי לקרוא עיתון
חושב על אוכל והולך לאכול
מנקה את השיש עם מטלית לחה בריח לימון
מאונן לתוך נייר טואלט ומשליך לאסלה
קוצץ ציפורניים ובוהה בתקרה
פותח קופסת פרינגלס וגומר את כולה במכה
מתקשר בנייד ומבקש מספר של בזק
מוריד סרטים כחולים
עושה חישובים כלכליים עם הכסף שאין לי
מגרד בגב עם מברג
רואה חדשות והולך למיטה
לכרית ריח של רוק שיבש
הופך אותה
חולם על הבוקר
קם בקפיצה
כבר לא עוצר להביט במראה
מביט ורואה רק את עצמי
הפכתי להיות פקיד של החיים

_______________________________________________

בטיפול

החלטתי ללכת לפסיכולוגית
בחרתי באקראי מרשימה
ככה
כי כולם הולכים?
כי קשה לי?
כי היו לי סוגיות לפתור
במשך שלוש פגישות של שעה שוחחתי בנעימים על חיי
על הוריי
על נשים
על קריירה
היא שאלה את כל השאלות הנכונות
עזרה לי להבין עד כמה אני עצלן
כמה פוטנציאל בלתי ממומש יש בתוכי
עד כמה הוריי דפקו אותי
כל מה שהיא אמרה היה כל כך נכון
שיט, הבנתי דברים
הכול התחיל להסתדר לי בראש
בין פגישה לפגישה נכנסתי למסלול
הפכתי לאדם מהשורה
חושב חיובי
פרודוקטיבי
הלכתי לקניון לקנות דברים
היי, אפילו התחלתי לחבב את נינט
בפגישה הרביעית
איך שהיא סגרה אחריה את הדלת
חירבתי לה את הפרצוף עם אגרוף
היא נפלה אחורנית בחבטה
מדממת באופן פרוידיאני
כרעתי לעברה וסיננתי:
"מה היה קורה אילו ואן גוך היה הולך לטיפול, אה?
אז לא היה ואן גוך, את מבינה?
לא היה ואן גוך"
חזרתי לביתי הזמני וחרבנתי את כל מה שהבנתי.

______________________________________________

גוש אפור

אני גוש אפור על חוף אנונימי
גוף ללא צורה
ללא פה
עם עיניים בוכיות
מביטות לצדדים בבהלה
זרוק
נטוש
שטוף ממקום לא נודע על חוף ללא שם
ואנשים מתגודדים
נועצים מבט
אומרים
"אבל העיניים כל כך אנושיות"
וילדיהם תוקעים בי מקלות
והדם זורם
נשטף חזרה על האדווה
צובע את החול
והם משתעממים והולכים
אני גוש אפור על חוף אנונימי
מדמם
נמק מתחת לשמש המלטפת

______________________________________________

עיצוב מודרני או סתם פיפי

אחרי הסרט
דווקא היה טוב
ירדתי במדרגות למחראה
על דלת שלט שטוח של אישה פשוקה
על הדלת השנייה גבר בלי איבר
עשיתי את העיקול סביב הכיורים
בזווית עין חמישה זרמים מקבילים מעל
חמש אסלות קיר לבנות
חמישה איברים
פועלים על פי החוקים הבלתי כתובים של שירותי גברים
משתדלים בכל מאודם להימנע מקשר עין
מנותקים מהעולם
שלושה בוהים בתקרה
שניים לתוך המשתנה
ניגשתי לתא הסמוך
הרמתי את האסלה עם הנעל
זה הערטילאי שהיה כאן לפני, חרבן
עם השתן ברח לי גם צחוק קטן
מתחת לשפה
צחוק של הכרה רגעית ללא משמעות
אין כאן שום פואנטה
סתם פיפי
פיפי לפעמים יכול להיות משחרר יותר מכל הכרה עמוקה
חזרתי למעלה עם התובנה
אנשים בלובי מחזיקים כוסות קפה
אולי גם תה.

______________________________________________

חושך

לפעמים מתוך הרגל
מהצבא
או סתם עצלות
וגם לפעמים כשאני שיכור
אני הולך לצחצח שיניים בחושך
ככה בלי להדליק את האור
ורק צלליות מרקדות סביב
בחדר האמבט
ואני מגשש סביב
מנחש באופן מושכל
היכן המשחה.

לפעמים אני הולך גם לחרבן
בחושך
סוגר את הדלת
כדי שהריח לא יברח
וכשאני מסיים
אני מנגב מתוך אינטואיציה
והמריחות על הנייר
נראות כנקודות אפורות
המרקדות באפלה.

______________________________________________

להכות על הברזל החם

להכות על הברזל החם
לא עם פטישים
עם הידיים
עם אגרופים חשופים
לקרוע את העור מהמפרקים
לשבור את כל העצמות
לנשוך את הלשון מכאב
לירוק קיטונות של דם ולהמשיך
ובסוף
כשכפות הידיים אינן אלא שני סמרטוטים חסרי תועלת
להביט דרך הדמעות על הברזל
שכבר התקרר מזיעה ודם ורוק
ולהפנים שלא הצלחנו להרשים אותו כלל
אפילו גומחה קטנה לא פערנו בו
אפילו לא סדק מיקרוסקופי
הוא נותר איתן כפי שהיה
מרוח לו גאה בחלקים מגופנו
ואז אפשר להתחיל לדפוק בו את הראש
כי זה כבר באמת לא משנה.

_______________________________________________

מניפסט החרא או סתם שטויות מהמעי הגס

אוף היא מעצבנת אותי
עם כל המלל המתערגל והאניגמאטי הזה
בא לי להיכנס עם היד לתוך הבטן שלה
לשלוף משם את המעיים מלאי החרא הרטורי המתפתל שלה
ולדחוף לה אותם ישר לגרון
לדחוף ולדחוף עד שיצאו מהצד השני
לקשור בלולאה כמו ידית נשיאה
ולשאת אותה ככה לכל מקום
שקטה
נשבר לי כבר מכל הדימויים המפגרים האלה
למה אי אפשר לדבר כמו בני אדם?
שם, מקום מגורים, מקצוע
רוצה להזדיין?
רוצה מכות?
אולי פשוט אבתר אותה
ככה לחתיכות קטנות
ארכיב אותה מחדש, כמו משפט, בתוך בקבוק
והיא תעמוד מעל המערכת
מחוברת בדבק מגע
אבל מה יהיה עם הריח במקרה ואאבד את הפקק?
בעיה . . .

_______________________________________________

פירוק והרכבה

בונים כאן ליד הבית שלי.
כל היום קולות של פטישים מכאניים וכלים כבדים.
מפרקים את ההר.
מרכיבים מחדש לכדי צורה תרבותית, מסודרת ואנושית.
גם אני מתפרק.
ללא עזרתם של כלים כבדים.
ואני כבר תרבותי, מסודר ואנושי.
אך בי אין הכוח להרכיב עצמי מחדש לכדי הר.

שטפתי הכל
עכשיו הזמן להתלכלך מחדש.