בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני שנתיים. יום שבת, 29 ביוני 2024 בשעה 15:35

עובר על הבלוג שלי משנים קודמות. 

כמה אנרגיה השקעתי כדי לשאת חן ולהראות חכם. 

החוכמה הזו תמיד הייתה ה-selling point שלי ונפנפתי בה כמו שאבא עשיר מנפנף בפרארי שלו. 

כמה חרדה ומאמץ הייתה בכתיבה שלי. 

וכשהחרדה הזו עכשיו יושבת פה לידי ואני מתידד איתה והיא כבר לא מפעילה אותי, אני שואל את עצמי מה זה יעשה לגבריות שלי. בשביל מה לנפנף?

אני יודע שלהתידד עם החרדה לא פוגע בגבריות, אבל עדיין לא מרגיש את זה. 

 

מקווה שלא נכנסתם. כתבתי בשבילי.

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י