שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

באתי לקחת אותך

לפני 9 חודשים. 7 ביולי 2023 בשעה 21:23

..."אתה מגיע למשרד שלי, מחכה שהמזכירה תכניס אותך אלי ולא אומר מילה למזכירה או לכל מי שיהיה שם. כשאתה נכנס למשרד אתה ממתין שהמזכירה תצא ותסגור את הדלת. אני אנעל את הדלת ומאותו רגע אומר לך מה יקרה"..., כך אמרתי לו כששוחחנו והודעתי לו על המפגש.

כשהוא הגיע הכל התנהל כפי שרציתי. אחרי שהמזכירה סגרה את הדלת, קמתי ממקומי ונעלתי אותה ומיד אמרתי לו. יש לך אפשרות בחירה בין 2 אופציות. האחת, אתה מוצץ לי ואם יהיה לי ממש טוב, אני מאונן לך את הזין ורגע לפני הגמירה אני עוזב את הזין שלך כך שהגמירה תיהרס לגמרי והשניה היא שאני אזיין אותך בתחת ואם לא תגמור תוך כדי הזיון ארשה לך להמשיך ולאונן מולי עד שתגמור...כמובן שאחר כך את הלכלוך שעשית אתה תנקה. יש לך 5 שניות להחליט.

הוא התלבט לרגע ואז ביקש שאזיין אותו...רק מהשיחה הזו איתו עמד לי הזין כמו שצריך...תסתובב, תתכופף תצמד לשולחן ופשק את הכוס שלך אמרתי לו, כדאי שארגיש שאתה רוצה אותי מאוד...מרחתי מעט שמן בחור המכווץ שלו והתחלתי להרחיב אותו. אחרי מספר דקות של עיסוי ודחיפת אצבע אחת ואחר כך שתיים הצמדתי את הזין שלי לחור החשוף שלו והתחלתי לחדור. המקום היה משומן ואפשר לי לחדור יחסית בקלות. אהבתי את החיכוך בחור הצר והלח שבו הייתי והתחלתי לזיין אותו. בתחילה זזתי בתוכו בעדינות אך כל הזמן הגברתי את קצב הזיון ועוצמתו עד שכל מה שנשמע בחדר היו החבטות שלי בתוך התחת שלו והאנחות השקטות שלו ושלי...

המשכתי לזיין אותו עוד ועוד והרגשתי בשלב מסויים שאני מתקרב לנקודה הזו שבה אין יותר אפשרות לעצור את הגמירה...עצרתי לרגע, ואחזתי את הביצים שלו מועך אותם בעדינות, היה ברור לי שזה קצת כואב לו אבל בנוסף לכאב הוא התפתל מעונג והנאה...כשהרגשתי שההתרגשות שלי נרגעה חזרתי לזיין אותו בעוצמה רבה והצמדתי אותו לשולחן. הפעם הזיון היה חזק וסוער מהתחלה, הזין שלו היה קשה ומתוח...ואז בשלב מסויים זה קרה לו, הוא גנח בטירוף והתחיל לשפוך כמות עצומה של זרע כשאני ממשיך להלום בו הכי חזק שאני יכול, בשלב הזה הרגשתי שאני מתפוצץ בתוכו ומזריע אותו בכל הכוח והעוצמה שיש בי...המשכתי את התנועות כשאני כולי רועד מעוצמת הגמירה עד שהרגשתי שאני מתחיל להירגע ולהתכווץ. היה לי נעים מאוד בתוכו גם כשהזין שלי כבר לא עמד ולאט לאט שחררתי אותו והתיישבתי על הכורסה שבחדר.

היית בסדר היום אמרתי לו...זה הזמן שלך לנקות את הליכלוך שעשית וללכת הביתה...ותזכור שמה שנראה לפני שמכירים מפחיד ומחוץ לגבול יכול להיות מענג ומופלא עם האדם הנכון והגישה המתאימה...

קנקן​(אחר) - מעולה!
לפני 9 חודשים
sage2k2 - כן.. !!!!
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י