בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גלריה

תערוכה.
לפני שנה. 4 ביוני 2022 בשעה 12:40

"היי בייב,

חשבתי עליך הערב, קצת אחרי המקלחת. אתה חושב גם עלי? זכרתי שהיום אתם חוגגים את יום הנישואים שלכם. בטח תצא איתה למסעדה טובה, ואחר כך תזיין אותה כשתחזרו הביתה. טוב, לא באמת תזיין. מה שאתה עושה איתה זה יותר כמו לתנות אהבים, לא? לזיין זה מה שאתה עושה איתי. שנינו יודעים שאת הצד הזה שלך, זה האמיתי, שאתה מכסה ביום-יום אתה מוציא רק איתי. אבל תחשוב עלי הערב, טוב? כשאתה איתה. ותדע שאני חושבת עליך.

כשאתה מנשק אותה תחשוב על הפעם הראשונה בה כרכת את זרועותיך סביבי, שהלשון שלך תבעה עלי בעלות. שהצמדת אותי לקיר בסמטה מאחורי בית הקפה בו נפגשנו, ואז הורדת אותי על הברכיים ופתחת את הרוכסן שלך, ואני ירדתי לך והבטתי בך מעלי בעיניים גדולות, בוערות. לא הסרתי את המבט גם כשהנעת את האגן באגרסיביות, וכשבסוף הצפת את פי, כמו הכלבה המיוחמת שאני; ואז עליתי ונשקתי לך בחזרה, עם פה מלא בזרע.

כשאתה מלטף אותה בעדינות תזכור את הסטירה הראשונה שהעפת לי. סתם, כי התחשק לך, אמרת אז, באמצע משפט, בלי שציפיתי לה בכלל. איך כעסתי עליך, ובכל זאת הודיתי שהרטבת אותי. ואז הכרחת אותי להוריד את המכנסיים ולאונן מולך, וצילמת אותי, ושמרת את התמונות בפלאפון שלי אם אי פעם אצטרך לזכור שאני הזונה שלך. ואז איך כשהתכתבנו פעם, כשישבתי בסלון מול בעלי, הורית לי להסתכל עליהן מבלי שידע וארשום לך כמה אני משתוקקת אליך.

וכשאתה גומר בתוכה, תחשוב על הפעם הראשונה ההיא שגמרת בי. קצת אחרי שנבדקנו. על איך הצמדת אותי למיטה, הנחת את היד שלך על הצוואר שלי. איך בקושי שלטת בעצמך, קראת לי זונה קטנה. סטרת לי. איך כרכתי סביבך את הרגליים שלי והצמדתי אותך אלי, ולחשתי לך שחיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמן, לתחושה שלך ממלא אותי.  איך הגוף שלי פרכס בעונג, ואיך סימנת אותי ואמרת לי שאני שלך. קצת כמו שאני מסמנת אותך, עכשיו, מחדירה את עצמי למחשבות שלך, ומזכירה לך כמה אתה שלי. 

איזה כיף שאנחנו נפגשים בסוף השבוע. אתה תספר לי הכל, נכון? מה חשבת עלי. איך פינטזת שאתה בועל אותי במקומה. איך דמיינת אותי מלקקת לך את החור של התחת בשעה שאתה בתוכה. איך היית מעדיף לזיין אותי במקום. תגיד לי כמה אני טובה, כמה התגעגעת אלי, ואז תעניש אותי שאני כזו חצופה. אני באמת חצופה, לא? אתה כועס עלי קצת עכשיו, נכון? תכאיב לי, ממש. עבר יותר מדי זמן מאז שהכאבת לי בפעם האחרונה. אני זקוקה לזה. תוריד אותי נמוך ותגרום לי להצטער ששלחתי לך את ההודעה הזו. 

חושבת עליך המון. נשיקות, xxx"


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י