סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גלריה

תערוכה.
לפני שבועיים. 2 באפריל 2024 בשעה 11:33

את. כן כן, את. שבית את ליבי. מאז שעיניי נחו על הפרופיל הריק שלך, אני לא מסוגל להפסיק לחשוב עלייך; על הפונט Helvetica 12 העגול והעורג שבו כתבת את הניק שלך; על העובדה שאני לא חסום אצלך ואת לא חסומה אצלי. תמיד חיפשתי אישה שנמצאת עכשיו בכלוב, והצטרפה בין התאריכים 23 למרץ 2023 ו-25 למרץ 2023 (מזל שאת הצטרפת ב-24 למרץ 2023 - אם זה לא גורם לך להפסיק להאמין בצירופי מקרים, אני לא יודע מה כן). הודעות בפורום? בזבוז זמן. בלוג? ללוזרים. מי צריך אותם? מעולם לא הייתה לי תקשורת כל כך פתוחה ומגוונת עם מישהי - עצם העובדה שאני יכול לפנות אלייך גם בהודעה, גם בצ'אט וגם בשיחה מרגשת אותי. אני לא יודע אם את נשלטת, שולטת, אחרת, מתחלפת או סתם פרופיל פיקטיבי של גבר, אבל אם בא לך אז ממש ממש לא זיינתי מישהי מפה כבר שנה, אולי שנתיים, שלוש שנים גג. בבקשה תיפני אליי בטלפון, בטלגרם, בדואר ישראל או באדומות, או בסגולות, או בצ'אט או בשיחה, אני אחכה לך ואחלום על כל הדברים שנוכל להיות ביחד.

שלך, לנצח
סנטוריון.

 

לפני חודש. 16 במרץ 2024 בשעה 13:22

1.

הפאראדוקס האמיתי של החיים הוא שהם מורכבים מאינספור בחירות קטנות וחסרות חשיבות, עם השלכות הרות גורל. למה היא הסתכלה עליה ביום הראשון ללימודים? למה היא בחרה להתיישב לידה? לאכול איתה ארוחת צהריים? אולי זו הייתה תחושה חולפת, או מקריות, או סתם העובדה שאהבה לשבת בשורה האחרונה, הרחק מהמרצה ומשאר התלמידים, להשקיף עליהם מרחוק. החיבור ביניהן היה טבעי. האחת שתקנית, ביישנית, מכונסת בעצמה; בחורה צעירה ויפה, בעלת שיער ארוך וחיבה לסוודרים במידה אחת גדולה מדי, והשנייה מתולתלת וצעירה, אנרגטית, חייכנית.

לא עברו שבועיים מתחילת הסמסטר והן היו בלתי נפרדות - בספריה, בבית הקפה, בקפיטריה בארוחות הצהריים. באמצע הסמסטר התפנה מקום בדירת השותפות והן עברו לגור יחד. ליטל וענבר, אחת שקטה, מופנמת, והשנייה מלאת חיים ונוטפת כריזמה. אולי משום שליטל הייתה היפה מבין השתיים היה נדמה בהתחלה שהיא מובילה אותן, אבל כל מי שבילה עם שתיהן יותר מכמה רגעים ידע שההיפך הוא הנכון. ליטל הייתה תולה את עיני העופר הגדולות שלה בענבר בכל פעם שפתחה את פיה. ענבר בחרה את הפאבים אליהם יצאו, את הסרטים שראו בקולנוע, ואת האנשים שאירחו אצלן מדי פעם.

זה היה באחד הערבים לקראת סוף הסמסטר: טעות תמימה, כשענבר חיפשה אחר הקלסרים של החומר בקורס המשותף שלהן. היא לעתים נדירות טרחה לדפוק בדלת של ליטל כשנכנסה, וליטל מעולם לא העירה לה על כך, אבל הפעם, כשענבר פתחה את דלת החדר ונכנסה בהיסח הדעת, התנשפות חדה קטעה את קו המחשבות שלה. היא הספיקה לראות את ליטל שרועה על המיטה בעירום חלקי לפני שמשכה בזריזות את השמיכה והתכסתה. פניה היו סמוקים, ספק ממבוכה, ספק מגירוי. לא היה שום ספק מה התרחש שם לפני שניות ספורות.

"ענבר - אני - " ליטל גמגמה וקפאה. ענבר התבוננה לרגע במחזה, מופתעת, ואז התעשתה. "וויי, אני ממש מצטערת, לא ידעתי שאת באמצע משהו. הייתי צריכה לדפוק."

על המיטה היה מחשב נייד, עדיין פועל. צלילי הגניחות שבקעו ממנו לא הותירו שום מקום לדמיון. ליטל הזדרזה להזדחל לעברו ולסגור בטריקה את המסך כדי להשתיק את הצלילים המגונים.

ענבר חייכה. "אני באמת ממש מצטערת. אני ... לא חשבתי על האפשרות הזאת אפילו."

ליטל נעצה בה עיניים גדולות, מבועתות, כאילו ציפתה שענבר תתנצל ותצא, אבל חברתה הטובה לא הפגינה שום סימנים שהיא מתכוונת לסגת. למעשה, היה נראה שהסיטואציה כולה מסקרנת אותה. אפילו משעשעת.

"את יודעת, אף פעם לא ראיתי אותך באמת ממש מתעניינת ב - אה, דברים *כאלה*." במקום להתרחק, ענבר רק פסעה צעד אחד וקטן קדימה. "היו הרבה בנים אצלנו במחזור שניסו להתחיל איתך, ותמיד התעלמת מהם. ואף פעם לא ראיתי אותך עם מישהו. זה דווקא מגניב, לדעת שגם את חושבת על זה."

ליטל המשיכה לבהות בה, והידקה את השמיכה אל גופה.

"לא לא, את ממש לא צריכה להתבייש בזה," ענבר חייכה והתקרבה פסע נוסף, עד שהתיישבה על קצה המיטה לא רחוק מחברתה. "כאילו, אני עושה את זה בעצמי כל הזמן. את יודעת את זה, כן? גם כשאת בבית. וגם הבחורים שאני לפעמים מביאה - את בטח שומעת אותנו, נכון? גם אז את ... נוגעת בעצמך?"

הפנים של ליטל התכרכמו. "ל - לא!" היא אמרה בנחרצות, אבל לא נשמעה משכנעת במיוחד.

ענבר חייכה. "זה בסדר, זה דווקא מחמיא לי. על מה הסתכלת?" היא שינתה את הנושא בחדות, ולפני שליטל יכלה להגיב או לחשוב על תשובה, ענבר שלחה את ידה למסך הלפטופ ופתחה אותו בחדות. הגניחות שבו להדהד בחדר השינה של ליטל, ועיניה של ענבר סקרו את המסך בסקרנות משתאה.

"אה, אז זאת הסיבה," היא אמרה. על המרקע מולן נראתה אישה אחת, עירומה, שעונה על הקצה של מיטה כלשהי. מאחוריה עמדה אישה שנייה, לבושה לחלוטין, ולמותניה חגור איבר סיליקון ארוך ועבה. היא הייתה נעוצה עמוק באישה השנייה והניעה את אגנה בתנועות איטיות ומפתות. ידיה של הראשונה היו כפותות מאחורי גבה, וראשה היה מופנה הצידה, אל עבר המצלמה. עיניה היו מזוגגות.

"לא, זה לא מה שאת חושבת - " ליטל גמגה. "אני לא באמת כזאת - "

ענבר קטעה אותה בהינף יד. "זה בסדר. לא אכפת לי בכלל. זה אפילו די סקסי. אם היית רואה את הסרטונים שאני צופה בהן ... "

"אבל אני באמת לא בעניין של - "

"לא לא, זה באמת בסדר. אבל אל תתני לי להפריע לך. סיפרתי לך פעם שעשיתי את זה? עם חברה אז, מהתיכון. היא לא הפסיקה לדבר איתי על זה ... ראתה את זה באיזשהו סרטון. בדיוק כמוך. בחיי, לא חשבתי שאני אהנה מזה, אבל היא שכנעה אותי - קצת יותר מדי טוב, אם את מבינה למה אני מתכוונת. אני לא יודעת אפילו איפה שמרתי את הדילדו הזה שמתחבר למותניים."

היא התקרבה מעט יותר לליטל, שהקשיבה לחברתה בעיניים פעורות.

"היינו די צעירות, אחרי צבא. היא הייתה צרחנית כזאת," ענבר צחקקה קלות. "פעם אחת חשבתי שהשכנים בבניין שלהם יגידו משהו להורים שלה. זה בסדר שאני מספרת לך את זה, נכון? פשוט הסרטון שלך וכל הסיטואציה הזאת ממש הזכירו לי את זה. לא באמת הייתי בקטע שלה, כן? אבל היא הייתה חמודה. במיוחד כשהיא הייתה גונחת."

בחדר השתררה שתיקה בין שתיהן, שהופרעה רק על ידי הצלילים המגונים שבקעו מהמחשב שלידן.

"את יודעת ... ממש לא היה אכפת לי אם היית פשוט מסיימת את מה שהתחלת," ענבר אמרה בקול מהורהר.

"מה זאת אומרת?" ליטל הסמיקה אף יותר, ופניה הפכו לאדום עז.

"את יודעת למה אני מתכוונת," ענבר אמרה, והישירה מבט רציני. "זה באמת לא כזה ביג דיל."

היא שלחה את ידה ונגעה בקצה השמיכה שליטל עדיין אחזה אל עצמה. היא לא משכה באמת, רק מעט. לא מספיק כדי להסיר את השמיכה, אך בעקשנות איטית, מזדחלת, שגרמה לאצבעותיה של ליטל אט-אט להרפות את אחיזתן.

ענבר התבוננה בה. "את כזאת יפה," היא אמרה.

ליטל הסמיקה, ובלעה. אצבעותיה לא שמטו את השמיכה, אך אחיזתה התרככה.

"קדימה," ענבר הנידה בראשה אל עבר שתי הדמויות שעל מסך המחשב. ידה הפנויה של ליטל שבה והזדחלה מטה בין רגליה. היא חשה בלחייה בוערות ועצמה את עיניה.

 

2.

זה היה הנכשל השני שלה; מועד ב' שני שהתווסף לרשימה התופחת של נושאים אליהם תצטרך ללמוד שוב. ליטל נאנחה וסגרה את האתר, והניחה את הלפטופ לצידה על הדלפק במטבח. היא השעינה את ראשה על השיש הקריר ועצמה את עיניה. היא דמיינה את החופשה שרצתה לקחת בתאילנד בקיץ, את החופים הצהובים ואת מי הטורקיז הצלולים, ואז את התרגילים שתצטרך לפתור במקומם. היא שמעה צעדים מאחור אבל לא היה לה כוח להזדקף.

"מה קרה?" קולה של ענבר הדהד מאחוריה, מעט מודאג.

"נכשל," ליטל מלמלה.

ענבר הניחה יד אוהדת על כתפה של ליטל. "איזו באסה."

"אין לי כוח לזה כבר," ליטל מלמלה. "זה המועד ב' השלישי שאני צריכה לעשות הקיץ ... "

היא חשה בליטל שעמדה מאחוריה, ובידה שנעה מטה ועיסתה את גבה בתנועות רחבות, מנחמות, והתמסרה לתחושה. אף אחת מהן לא אמרה מילה זמן-מה, עד שענבר רכנה לפנים וקירבה את שפתיה אל אוזנה של חברתה.

"זה לא צריך להיות כל כך קשה," היא לחשה.

ליטל בקושי נעה; היא רק הקשיתה את גבה במעט. המגע של ענבר העביר בה צמרמורת.

"אל תחשבי יותר מדי," ענבר המשיכה. "בעצם, את לא צריכה לחשוב בכלל. שנינו יודעות שאת רוצה לעשות את זה. פשוט תעצמי את העיניים שלך ותיגעי בעצמך."

לרגע לא קרה דבר - הן היו קפואות בלולאה מחזורית בה ידה של ענבר נעה במעגלים על גבה של ליטל - ואז, בהיסוס איטי, ידה של ליטל נשלחה מטה, אל תוך מכנסיה. היא הייתה רטובה. אנחה קטנה נמלטה מבין שפתיה.

לא נאמר עוד דבר ביניהן. ידה של ענבר המשיכה לנוע במעגל. למתבונן מהצד הן נראו כשתי חברות, שותפות לדירה, מנוחמת ומנחמת. היו אלה רק נשימותיה הכבדות והמתגברות של ליטל שהסגירו שדבר-מה נוסף מתרחש ביניהן. אצבעותיה של ליטל שיפשפו באיטיות את הרטיבות, את החום העז שהקרינה. הכל היה שקט סביבן; שעת צהריים עצלה, שכונה מנומנמת, רוח של תחילת האביב שחדרה בעד לתריסים הפתוחים. ובין לבין, נשימות כבדות, מקוטעות-לפרקים, שבוקעות משפתיים פעורות קמעה.

"אל תפקחי עיניים, ואל תפסיקי," ענבר לחשה לה שנית והירפתה. היא התרחקה מעט, וליטל שמעה אותה ניגשת לחדרה ופותחת כמה מגירות. היא שבה והתקרבה, וידיה שוב נגעו בגופה של ליטל, אך הפעם מגען היה תכליתי יותר, כמעט תובעני. שתי ידיה נגעו בכתפיה של ליטל, אבל החליקו מטה בזריזות חדורת מטרה. "קומי. תמשיכי לאונן," היא לחשה באוזנה, אך בקולה הייתה תקיפות שלא הייתה בו קודם, אפילו בהילות. ליטל צייתה, וענבר משכה את השרפרף הצידה. ידיה שבו ואחזו בצידי מכנסיה של ליטל ומשכו אותם מטה באיבחה; היא נותרה עירומה מהמותניים ומטה. לפני שיכלה להגיב או לומר משהו, אצבעותיה של ענבר נצמדו אליה, התחככו בשפתי הנרתיק שלה מאחור. 

"יו, את ממש שלולית," היא צחקקה; ואז הרצינה. שניות ספורות לאחר מיכן ליטל חשה בעצם עגול, מעט קריר נצמד אליה מאחור. "תפשקי," ספק אמרה, ספק ציוותה. ידה הפרידה בין רגליה של ליטל, והעצם החל לפלוש אל תוך הרטיבות שלה עמוק, עמוק, עד שהאגן של האחת נצמד לישבן החשוף של השנייה מאחור. לא היה צורך להסביר או לומר מילה. ליטל חשה בגופה של ענבר מאחוריה וידעה שאיבר הסיליקון שממלא אותה גם חגור למותניה של שותפתה לדירה.

ענבר השעינה את גופה על גבה של ליטל, מועכת את שדיה כנגדה. ידיה נשלחו לפנים, עטפו את האישה הצעירה שתחתיה וחפנו את השדיים שלה, ואגנה החל לנוע בתנועות בוכנה קטנות, תובעות בעלות. "כלבה טובה," ענבר לחשה לה, ושתיהן הדווגו על דלפק המטבח כמו חיות.

 

3.

הצלחות שיקשקו מעליה על השולחן, שם למעלה, איפה שהם אכלו את ארוחת הערב שלהם. השיחה ביניהם הייתה ערה, הקול הפלרטטני ומעט גבוה של ענבר, ומולה קול גברי, נמוך יותר. גיא. כשענבר פגשה בו לראשונה היא לא הקדישה לו מחשבה מיוחדת, אבל הוא היה עקשן, וכריזמטי, ולא עבר זמן רב לפני שהתחילו לצאת. בחודש האחרון הוא כמעט התגורר אצלן בדירה, לפי כמות הפעמים בהן נשאר לישון. בפעם הראשונה בה נשאר ליטל יכלה לשמוע את הגניחות של ענבר ממלאות את הדירה; ואחר כך שוב, בבוקר. היא שכבה במיטה והאזינה להם, וידה הייתה תחובה עמוק במכנסיה. ליטל חשבה שהוא לא מושך במיוחד.

ועכשיו הם שוחחו מעליה. היא לא הייתה בטוחה על מה. למטה, בעולם התחתון, חדר רק אור מועט, כמו בתחתית האוקיינוס. למלים לא הייתה משמעות. רגליו של גיא היו מפושקות, וראשה היה ביניהן. הוא היה עירום ממותניו ומטה, האיבר שלו היה בפיה. היא מצצה. כף רגלה החשופה של ענבר נחה על גבה, דחפה אותה קדימה, אבל היא לא הייתה זקוקה לעידוד. היא עצמה את עיניה ונתנה לאיבר החם שבין שפתיה למלא את המחשבות שלה. היא כבר ידעה איך לשים לשינויים העדינים בגוון קולו תוך-כדי שיחה, לזהות את הרגעים ההם שלפני השפיכה, כדי שתוכל להתכונן לזרם החם שימלא את פיה מבלי לאבד אף טיפה. היא ידעה שאחרי שתסיים איתו היא מחכה לה, בצד השני. היא לא לבשה כל תחתונים מתחת לשמלה שלה, אבל לא היה בזה כל חדש. ענבר כבר מזמן הפסיקה ללבוש תחתונים בדירה. "זה מפשט דברים," היא נהגה לומר, בעוד ידה לוחצת על עורפה של ליטל ודואגת ששפתיה תישארנה צמודות בחוזקה לדגדגן שלה. "לא צריך להסתבך, רק לסמן לך לזחול מתחת לשמלה."

יותר מאוחר, כשישנה לצידם על הרצפה, חשה בטלטלה סביב צווארה. מישהו משך ברצועה שהייתה קשורה לקולר שעטף את צווארה. זה שוב היה גיא, שהתיישב על שפת המיטה, עודנו ישנוני. ליטל ידעה מה מצופה ממנה. הוא הפשיל את מכנסיו, והיא שבה ורכנה קדימה ועטפה את האיבר הרפוי שלו בשפתיה הרטובות. לא עברו יותר מכמה שניות לפני שהזרם החם והחומצי מילא את חלל פיה; היא הזדרזה לבלוע, פעם אחר פעם. בדממה של חדר השינה החשוך נשמעו רק צלילי הלוע הבולע בקדחתנות, ואחר כך - שקט.

 

 

לפני חודש. 25 בפברואר 2024 בשעה 9:58

 

1.

נגה הייתה האחרונה בצוות. היא נעלה את דלת המשרד אחריה ונכנסה למעלית. מגרש החנייה כבר היה כמעט ריק לחלוטין. היא חנתה בקצהו, ולידה חנתה הונדה לבנה שלא זיהתה. כשהתקרבה אליה גם קלטה בזוית עינה את הנהג - גבר צעיר ממנה בכעשור, אולי יותר, ארוך-שיער, כתפיו רחבות. הם הגיעו לרכבים פחות או יותר באותו הרגע. היא השפילה את מבטה וקלטה את הצמיד הלבן-אדום שהיה ענוד על פרק כף היד שלו, ושם קפאה לרגע. היא ענדה צמיד דומה. הגבר הצעיר עצר אף הוא וסקר את האישה מולו, בחצאית ובחולצה המכופתרת, עד שנראה שהוא מתרצה.

"יש לי כמה דקות," אמר.

"פה?" היא שאלה, בלי להרבות במלים.

"כן," אמר.

היה נראה ששניהם חולקים סוד. היא הזדרזה ונפטרה מהחצאית, אך הוא עצר אותה, בעודו מתיר את החגורה שלו.

"לא, אין לי זמן, אני קצת ממהר. פשוט תגמירי אותי עם הפה שלך," אמר.

היא הנהנה בהסכמה ורכנה לפנים. האיבר החצי-רפוי שלו חש בשפתיה הבשרניות והחמות והחל להתקשות. היא נותרה עירומה מהמותניים ומטה, וקיוותה שלא יחלפו על פניהם אנשים, אם כי היה נראה שהם היו היחידים באזור בשעה המאוחרת הזו. ראשה נע מעלה ומטה בדייקנות שיטתית, והיא שירתה אותו שם בכריעה, במגרש הריק, עד שהוא חרק שיניים והציף את פיה. היא בקושי הספיקה לבלוע.

"היה נחמד," אמר הגבר, ושב והשחיל את החגורה למקומה. "אם את עובדת בסביבה אולי נתראה מתישהו שוב. ואולי יהיה לי יותר זמן."

"אני אשמח," היא אמרה, וסידרה את בגדיה. אחר-כך צפתה במכוניתו מתרחקת, עד שנעלם מעבר לעיקול.

 

 

 

2.

אירגון השימוש החופשי בנשים הוקם בשנת 2029. הוא מונה כיום כ-830 נשים ו-1900 גברים, וההצטרפות אליו היא בשיטת 'חבר מביא חבר'. חבריו עונדים  צמיד לבן-אדום על פרק ידם הימני. הצמיד מסמל את ההסכמה לכך שכל גבר ואישה שחברים באירגון חופשיים להשתמש מינית בכל אישה אחרת באירגון, ללא הגבלות מקום, זמן או מצב. אין צורך בהיכרות מוקדמת, או אפילו בחילופי דברים כלשהם לפני האקט. חוסר האיזון המגדרי נובע מכך שאישה אחת יכולה לשרת מספר רב של גברים, ולכן אין צורך לשמור על איזון. למעשה, האירגון מנוהל דמוקרטית, וכמעט כל חבריו - נשים וגברים - מסכימים על כך.

ענבל התחילה את ההתמחות שלה במחלקה הפנימית בבית החולים הסואן לפני שנתיים. שבועות ספורים אחרי שהצטרפה קרא לה מנהל המחלקה אליו למשרד וביקש לסגור את הדלת. שרוולי חולצתו היו מופשלים, והצמיד שלו היה חשוף לעיני כל. הוא הצביע אל עבר הצמיד שלה. "יש לנו ישיבת מחלקה בעוד רבע שעה, אבל לא נצטרך הרבה יותר מזה. תתכופפי פה על השולחן. תורידי תחתונים. יופי, אני כבר ארים את החצאית שלך. כדאי שתבואי בחצאיות או בשמלות בהמשך, זה יקל על שנינו. התמחות יכולה להיות לפעמים קצת לחוצה." היא שמעה את צלצול החגורה שלו, ואז חשה באצבעו מורחת את חומר הסיכה הקריר על פי הטבעת שלה, לפני שהוא נעמד מאחוריה, והזין הקשה שלו פער אותה.

הוא לא היה גדול או עבה במיוחד, ואף על פי כן ענבל יכלה לחוש ברטיבות בחור ובקושי של השרירים הטבעתיים שלה לשוב למקומם כשהסתובבה במחלקות באותו הבוקר. מאוחר יותר באותו היום נקראה כדי להחליף עירוי לאחד המטופלים הצעירים ששכב במחלקה - בחור צעיר ממנה בכעשור שהגיע עם חום גבוה אך התייצב וכעת היה אמור להשתחרר בעוד יומיים או שלושה. כשגזרה את הגאזה שהחזיקה את צינור העירוי צמוד לזרועו נגלה לעיניה הצמיד האדום-לבן. מבטיהם הצטלבו.

"את יכולה לסגור את הוילון?" אמר.

היא ידעה בדיוק מה עומד לקרות.

 

3.

ארבעתם היו חברים מסוף התואר הראשון, מעל עשור. אפרת ויובל, ויגאל וסיון. הם טיילו יחד, חגגו יחד ימי הולדת. ילדיהם הלכו לאותו הגן. יובל שם לב לראשונה לצמיד האדום-לבן שהופיע פתאום על פרק ידה של סיון חודשים ספורים אחרי החתונה שלה. הוא ידע מיד מה משמעותו, והוא ידע שהיא מודעת לשלו, אך הם נמנעו מלדבר על הנושא. העמדת הפנים קרסה חודשים ספורים אחרי לידת הילד הראשון שלו. זה היה כשראה את סיון רוכנת עם כוס הקפה שלה מהמרפסת בדירתם. היא הגיעה כדי לבקר את אפרת וגילתה שאינה בבית, והוא והיא שוחחו מעט כהרגלם. כשהרגישה את ידיו נכרכות סביבה מאחור, חופנות את שדיה הכבדים, האינסטינקט הראשוני שלה היה לנסות להילחם בתוקף הלא-מוכר, עד שנזכרה בצמידים, וגופה נרגע והתמסר למגע הפולשני. "אפרת תחזור רק בעוד שעה. היא במוד תינוק עשרים וארבע שעות ביממה, ולא שכבנו כבר שלושה חודשים, אז עד אני אשתמש בך בחודשים הקרובים ונראה," יובל נהם באוזנה.

ידיו המחוספסות הורידו את מכנסיה בזריזות. פלג גופה העליון הוסתר על ידי המעקה, והיא המשיכה לאחוז בכוס הקפה בשעה שהוא נצמד אליה מאחור, וחשה באיבר הקשה שלו חודר אליה. למסתכל מהצד הם היו נראים כזוג צעיר, מחובק, בשעה שהוא הניע את אגנו בתנועות קטנות. היא רק פישקה במעט את רגליה כשחשה בו נצמד אליה ובזרע החם מציף אותה. זה הסתיים מהר, סופה של תשוקה רגעית.

"יגאל יודע ממשהו? מהצמיד?"

"לא סיפרתי לו," סיון ענתה. "הוא לא יבין."

"טוב, זה לא ממש משנה לי. כל עוד תהיי זמינה כשאני מודיע לך, שום דבר לא יצטרך להשתנות."

"אני מבינה," היא הנהנה.

הטלפון שלה צפצף בשבע בערב, והיא הודיעה לבעלה שהיא יוצאת להליכה קצרה כדי לנקות את הראש. היא לקחה את אחד השבילים שהובילו אותה לחורשה הסמוכה לביתם, שם יובל המתין לה, שעון על עץ.

"קבעתי עם אפרת בשמונה," היא אמרה לו. "היא רצתה לשתות קפה."

"זה בסדר, לא נצטרך הרבה זמן. תישעני פה על העץ ותפשילי את המכנסיים."

היא חשה באוויר הקריר כנגד ישבנה החשוף, ואז בחום גופו כשנצמד אליה מאחור. הזין הקשה התחכך בה מאחור. הוא ירק עליו. "לא הבאתי חומר סיכה, אז זה יצטרך להספיק. אפרת לא בקטע של אנאלי. חושבת שזה משפיל נשים."

זה כל הכיף, סיון חשבה בראשה בעוד יובל חדר אליה באיטיות. ידיה לפתו את גזע העץ שלפניה והיא הקשיתה את גבה כדי להקל עליו לחדור. כמו בצהריים זה לא היה סיפור ארוך, אולי ארבע-חמש דקות לכל היותר. היא זיהתה כבר את הנשימות המתגברות שלו, וכשנצמד אליה ונהם ידעה שהוא גומר בתוכה.

"אל תתנקי," הוא אמר לה בעודו רוכס את מכנסיו. "אני רוצה שהזרע שלי ישאר בתוכך בזמן שתשבי עם אפרת. וגם אחר כך, כשתתחבקי עם יגאל במיטה."

"כמובן," היא הנהנה, וחשה בנוזל החם כבר מטפטף מתוכה באיטיות אל תוך התחתונים.

 

 

לפני 4 חודשים. 24 בנובמבר 2023 בשעה 21:00

 

חלק א' פה.

 

3.

זה שב ועלה במחשבותייך במשך כל היום - התמונות ההן, שלך, בין הרגליים שלה. לא האמנת שעשית זאת. ישבת שם ותהית מה בדיוק קרה בשם, בסלון בדירה ההיא; ותהית מה יקרה הלאה. יובל היה אמור לשוב רק בעוד שבוע. זה היה יותר מדי, וחשת שאת לא יודעת כיצד להתמודד עם התחושות שהציפו אותך.

ואז, בערב, בבית, שם היא שוב הייתה, משוחחת עם אורן. זה הרגיש לך כל כך מוזר אחרי מה שקרה ביניכן בבוקר. היא חייכה אלייך שוב, אולי ברמיזה, להזכיר לך שהיא בעצמה לא שכחה. אבל ממילא היה לאגם חיוך תמידי מסוג כזה או אחר. והיא ואורן שוב שוחחו במהלך כל ארוחת הערב.

הייתה לך פגישה באותו הערב של קבוצת היוגה שלך. היית צריכה ללכת. זה היה מטורף - ידעת שהיא תמשיך לפלרטט עם אורן ברגע שתצאי. זה הטריף אותך, אבל לא יכולת לבטל, הן סמכו עלייך וכבר הבטחת להן שתגיעי.

בהית בהם כשקמת והתכוננת לעזוב. אגם ניגשה אלייך כשעמדת לעזוב וידך כבר נחה על ידית הדלת, ויצאה איתך אל הפרוזדור.

"את לא יכולה לעזוב אותי פה ככה," היא אמרה בשקט, ונעצה בך מבט מלא ציפייה. התבוננת בה, מבלי לדעת מה לומר.

"בואי," היא אחזה בידך והובילה אותך אל תוך דירתה הסמוכה. כן, עשית זאת שוב - כרעת ברך מולה בבגדי היוגה הצמודים שלך וירדת לה. היא ציחקקה כשסיימת ואמרה, "את יודעת, את יכולה ללמוד להיות ממש טובה בזה." עזבת מבלי לומר מילה.

היית חסרת מיקוד בשיעור היוגה. רצית רק לשוב הביתה - לא יכולת לסבול את המחשבה על אגם ואורן שם, יחד, צוחקים. ברגע שהשיעור הסתיים לא התמהמהת ונהגת הביתה במהירות.נעדרת רק שעה וחצי.

הם ישבו שם, יחד. אורן הסתכל בך במבט מוזר. לרגע חשבת שהם שכבו יחד, אבל זה לא נראה כך. ניגשת אליו. "הכל בסדר?" שאלת בקול נמוך, משתדלת שאגם לא תשמע את תוכן הדברים.

"אגם אומרת ... שירדת לה," הוא אמר, בקול שהיו מעורבבים בו חוסר אמונה וחוסר סבלנות. חשת כאילו חטפת אגרוף בבטנך. הבטת בו לרגע, וניסית לחשוב כיצד להתאושש ומה לומר.

"מותק, אתה לא חושב שזה משוגע?" השבת לו. הוא החזיר לך מבט, וכעת נשקף מעיניו רק כעס.

"תגידי שלא עשית את זה," הוא שב ואמר, הפעם בקול גבוה יותר - זה היה ברור שאגם שומעת את חילופי הדברים ביניכם בבירור. הסבת אליה את ראשך. היא הסתכלה בכם בעיון. פתחת את פיך כדי להשיב, אבל לא יכולת. מה כבר יכלת לומר?

הוא המשיך להתבונן בך. ראית כיצד מבטו הופך מכעס למשהו אחר. רתיעה? לא ידעת בדיוק. חשת כל כך קטנה. "תראי לי," הוא אמר לבסוף.

"מה?"

"אני רוצה לראות את זה. כבר עשית את זה, לא?"

"מותק, לא!"

"תראי לי איך עשית את זה, או שאני נשבע, אני ... אני אעזוב."

"מותק, זה משוגע!" הגנבת עוד מעט לעבר אגם. למה היא לא מסתלקת כבר, זעמת בתוכך. כל אדם נורמלי היה ממציא איזה תירוץ ומסתלק אם הזוג שלפניו היה נכנס לויכוח. לא, זה היה יותר מויכוח, זה היה טורנדו, והוא עמק לשאוב אותך ולטלטל את עולמך.

"ממש עכשיו. אני אעזוב. עם אגם."

לא ידעת אם הוא מבין את משמעות דבריו. האם הוא ידע כמה זה יכאיב לך? האם הוא באמת התכוון ללכת עם אגם בחזרה לדירה שלה, ולעשות שם - מה? מה באמת קרה ביניהם? על מה הם דיברו לפני שנכנסת? עמדת שם ובהית בו. אגם קמה וניגשה אלייך, והתיישבה על כיסא המטבח הסמוך.

"קדימה," הוסיף אורן.

מה עוד יכלת לעשות? ירדת על ברכייך שם מול אגם, ואז הרמת את עינייך בחזרה אל אורן. הוא החזיר לה במבט מלא תוכחה וציפייה, והמתין. הסתובבת חזרה לאגם. היא כלל לא התאמצה להרים את שמלתה הפעם, וחיכתה, עד שידייך אחזו בשמלתה והרימו אותה, הפשילו את תחתוניה ופישקו את רגליה. כן, עשית זאת שוב. ממש שם, מול שניהם, מול אורן. הוא עקב אחריכן מבלי לומר מילה. גם אגם לא, אבל כשהצצת כלפי מעלה שוב יכולת לראות את השרידים של אחד מהחיוכים המתנשאים שלה.

ואז זה הסתיים, בסדרת גניחות קטנות של אגם, ושלולית של רטיבות על פנייך ועל הכיסא. נעמדת וחיכית לשניהם בראש מושפל. אורן לא הסיט ממך את מבטו, ואז הסתובב ועזב את הדירה מבלי לומר דבר. נותרתן רק שתיכן. אגם חייכה ונופפה לך לשלום, ועזבה גם היא. עמדת בשתיקה במרכז המטבח, ונתת לאירועים לשקוע, ואז ניגשת לדלת הדירה ופתחת אותה. הסתכלת במורד הפרוזדור. לא היה שם איש.

התיישבת על הרצפה מבלי להאמין. אורן לא שב. ישבת על הספה בסלון עד חצות, לבד.

באותו הלילה שכבת במיטתך, מבלי להאמין לדבר. זה היה סיוט - היה נראה שכל מה שעשית היה שגוי. כל החלטה שקיבלת רק סיבכה אותך עוד יותר. איך הגעת למצב הזה? האם זה מה שאגם ניסתה לעשות ביומיים האחרונים?

בבוקר גררת את עצמך מהמיטה. לא היה זכר לאורן. כשסיימת להתלבש ונכנסת למטבח היא עמדה שם - אגם. הבטת בה. היא רמזה באצבעה אל עבר הרצפה שמולה. לא האמנת שהיא שוב שם, אחרי כל מה שקרה ביניכן אתמול. היא עמדה והסתכלה בך, ואת הסתכלת בה בחזרה. היא ציפתה ממך לעשות זאת, כאילו זה היה הדבר הטבעי ביותר שבעולם.

כרעת מולה. הרמת את שמלתה. היא לא לבשה תחתונים. הצמדת את ראשך בין רגליה, וחדרת אליה עם לשונך. לא ידעת למה עשית זאת, אבל זה כבר לא שינה. עשית זאת שלוש פעמים בעבר, ועכשיו אורן עזב. היא לפתה את ראשך ושוב מרחה את עצמה עלייך כשגמרה, ואז, כששבת והתרוממת, חייכה לעברך ועזבה. הלכת לעבודה.

 

 

4.

הגעת הביתה. אורן לא היה בנמצא. ישבת שם וריחמת על עצמך, ואז קמת כדי להכין ארוחת ערב. הדלת הקדמית נפתחה ודרכה פסעו אורן ואגם. אגם ניגשה אלייך ונדה בראשה. היא רצתה סיבוב נוסף. הסתכלת באורן. הוא הסיט את ראשו במכוון - הוא לא רצה להסתכל עלייך. ניגשת אליו ואחזת בזרועו.

"תתרחקי ממני," הוא אמר, ספק בקול, ספק בלחישה. נעצרת ונעמדת מולו. הוא עדיין מיאן להביט בך. "תעשי את זה," הוא הוסיף. אגם התיישבה שם, על הכיסא במטבח, והרימה את השמלה. כרעת ברך מולה ועשית זאת שוב. תוך כדי, אורן חימם שאריות מהמקרר במיקרוגל, וכשסיימת המתינה לך ארוחת ערב על השולחן; אבל שניהם עזבו מיד והותירו אותך לבדך.

ישבת שם אחרי שסיימת לאכול. שתית כוס יין. לא הדלקת את הטלוויזיה, או גללת בפלאפון; פשוט ישבת שם, מוחך מתרוצץ לאלפי כיוונים מבלי להגיע לשום מקום. לבסוף קמת והלכת לישון מוקדם, אבל לא יכלת להירדם.

שמעת קולות מהסלון. האור נדלק. אורן ואגם נכנסו לחדר השינה. "הזמן לפינוק לפני השינה שלי," אגם אמרה בעליצות.

"בבקשה, פשוט עזבו אותי," מלמלת. הם לא. אורן הדליק את מנורת הלילה בסמוך למיטה.

"היא ביישנית," אמרה אגם, וטיפסה על המיטה. היא הניחה את רגליה משני צידי ראשך, והרימה את שולי כותונת הלילה שלה, ואז בעדינות התיישבה על פנייך. פשוט פתחת את פיך וקיבלת אותה עם לשון זקורה. כשסיימתן, היא התרוממה והותירה אותך שם, על גבך, בוהה בתקרה, בפנים רווי-מיצים, ועזבה עם אורן. ידו הייתה כרוכה סביב מותניה כשיצאו מחדר השינה וכיבו את האור אחריהם.

בבוקר הם באו שוב, כשהיית במקלחת. כרעת שם על ברכייך מולה, לאחר שהורידה את מכנסי הפיג'מה שלה. הייתה עירומה ונטפת מים. אורן רק הביט.

וכך זה היה: שלוש פעמים ביום, למשך שאר השבוע. בבוקר יום שבת אגם הובילה אותך אל דירתה. אורן היה בחלוק מקלחת והכין ביצים וטוסט. היו רק שני מקומות בשולחן. אגם התיישבה על אחד מכיסאות המטבח וירדת מולה, ואז היא שלחה אותך חזרה.

ישבת בדירה שלכם. לפחות מה שחשבת שהייתה הדירה שלכם, עד לאחרונה. לא רצית ללכת לשום מקום, אבל גם חשת את הקירות סוגרים עלייך, תחושת מחנק שהחליקה בגרון. לא ידעת לאן תוכלי ללכת. שמעת את דלת הדירה נפתחת ואת שניהם מסתלקים לאנשהו. בסופו של דבר נותרת שם, בסלון, מבלי ללכת לשום מקום. ואז שמעת את דלת הדירה שוב נפתחת, והנחת שהם חזרו.

הפעמון צלצל. פתחת את הדלת. יובל עמד שם. "היי," הוא אמר. "בדיוק חזרתי ואגם לא פה." הוא נכנס פנימה. ודאי שמעת אותו נכנס לדירה לפני רגע. "יש לך מושג איפה היא?"

"לא," ענית בכנות.

"הקדמתי את הטיסה חזרה ביום כי התגעגעתי אליה, וזה המזל שלי. את יודעת, אני לא יכול לסבול לא לראות אותה אחרי כמה ימים - טוב, את מכירה אותי. השתגעתי. פשוט הייתי חייב לחזור. ועכשיו היא לא פה," יובל תמיד היה דברן, אבל אפילו כשעצר והמתין לך, לא אמרת דבר. הוא המשיך, "את יודעת, חזרתי מוכן לפעולה, אם את מבינה את כוונתי."

הבנת את כוונתו. יובל היה יפה-תואר, אבל יותר מכך המתח המיני בינו לבין אגם היה נוכח גם כשלא התאמצו בכך. ידעת שהוא מתבדח. הוא חייך אלייך. אהבת את הצורה בה חייך. לא היה בו דבר מההתנשאות המרומזת שבחיוכים של אגם; דווקא היה בו משהו תמים בהרבה. הוא הזכיר לך שעבר יותר משבוע מאז אורן נגע בך, ועורר בך תחושות איתן לא רצית להתעמת באותו הרגע.

"אתה צריך ללכת," אמרת לפתע. הוא נתן בך מבט מופתע, מעט מבולבל.

"טוב, בסדר," משך בכתפיו. הוא לא ידע כמה מפתה הוא נראה לך באותן דקות ספורות. "נתראה יותר מאוחר אולי?" כשעזב, נכנסת לחדר האמבטיה ואוננת.

אגם ויובל שבו באותו אחר-צהריים - הם פתחו את דלת הכניסה ונכנסו, ככל הנראה עם המפתח של אורן. "טוב, אז בואי נראה," אמר יובל. אגם לא אמרה דבר; היא עמדה מולך עם אחד מאותם חיוכים בלתי-נסבלים. יובל הניח את ידיו על מותניו. "תקשיבי, שמעתי מאגם מה באמת העסיק אותך פה בשבוע האחרון. אני חייב לראות את זה."

"בואי," הוסיפה אגם. "תהיי ילדה טובה בשבילנו."

הם אחזו בזרועותייך ובכתפייך בעדינות ולחצו קלות עד שכרעת מולם. ידעת מה עלייך לעשות.

"קדימה, אני רוצה לראות את זה," דחק בך יובל. אגם לבשה הפעם חצאית קצרצרה. היא הפשילה אותה ואת תחתוניה ונותרה בנעלי ספורט ובסוודר לבן וצמוד. הצמדת אליה את שפתייך. עד מהרה היא אחזה בראשך, כפי שנהגה לעשות כשהיצר השתלט עליה, ודאגה לחכך את פניך במיציה. יובל עמד לצידכן והתבונן במחזה, מהופנט, בעודו נשען על הדלפק במטבח.

"את צודקת. היא אוהבת את זה אפילו יותר ממנו," הוא אמר לבסוף.

"כן, היא לא יכולה בלי זה, על בסיס יומי. כבר שבוע." אגם ענתה.

"נראה לי שכדאי שאחזור אליו."

"כן, בהחלט. ואל תרחם עליו. הוא אוהב את זה חזק."

לפני 4 חודשים. 23 בנובמבר 2023 בשעה 21:37

 

1.

צחוק. זה היה אורן - שמעת אותו בעד לדלת הדירה. פתחת אותה ושם ישבה אגם, מרפקה שעון על שולחן המטבח.

"את זוכרת שבעלה של אגם נסע לאחותו לשבוע?" אמר אורן. שניכם טרם נישאתם, אבל הייתם יחד זמן-מה וידעת שיום אחד הוא יבקש. הגעת מהעבודה והיה נדמה שתצטרף אליכם אורחת לארוחת הערב. נסע לאחותו: תהית בכמה עוד ערבים תמצאי את אגם אצלכם בדירה לפתע. היא התגוררה בדירה הסמוכה. ידעת שהיא מסוגלת לטפל בעצמה, אבל לאורן תמיד היה לב רחב וזאת הייתה חלק מהסיבה שהוא מצא חן בעיניך; אבל היה בזה גם משהו שגרם לך לחשוש. אגם צחקה בכל הרגעים הנכונים, הניחה את ידה בעדינות על זרועו כבדרך-אגב. היא הייתה מסוג הנשים שידעה שהיא מסוגלת להשיג כל גבר שתרצה, ולא בטחת בה. למעשה, לא בטחת בה כלל.

כשארוחת הערב הסתיימה אורן נאלץ לעזוב לפגישה מתוכננת. לא האמנת כיצד השיחה בארוחה גלשה במהירות למחוזות נועזים מלאי זימה. ואורן צחק מהכל. "מקווה שאת לא יותר מדי בודדה בלי יובל," הוא גיחך. "אל תדאג לי," השיבה אגם.

אחרי שעזב, היא המשיכה: "אני לא אהיה בודדה משום שאני לא מסוגלת לשרוד שבוע ללא סקס."

זה היה מעט בוטה מדי עבורך, אבל לא נרתעת. "את מתכוונת שאת ... מתעסקת עם גברים אחרים כשיובל לא פה?"

"אני חייבת. תקראי לזה שימור עצמי. הוא יודע."

"הוא יודע שאת בוגדת בו?"

"אה, לא הייתי מסוגלת להסתיר את זה. כמו שאמרתי, אני לא יכולה להסתדר בלי. פיזית."

הסתקרנת על אף שידעת שעדיף לך לעזוב את הנושא. מעולם לא שקלת אפילו לבגוד באורן ולמעשה כלל לא רצית. "יש לך ... חבר?"

"חבר? אה, את מתכוונת ליזיז?" היא צחקה. "לא, גברים פשוט נמשכים אלי, ואני לרוב הולכת עם הראשון שמוצא חן בעיני."

לא התקשית להאמין לה. ולא הייתה לה כלל בושה.

"כדאי שלא תשאירי את אורן לבד," היא קרצה לעברך. חשת בגל פתאומי של כעס עולה בך. לא ידעת מה לעשות. הכרת את אגם יותר מדי טוב, וידעת שיש גרעין של אמת בדבריה, ולא רצית לחשוב מה היא תעשה אם תשאירי אותה לבד איתו יותר מדי זמן; אך לא עלה בך קאמבק טוב, ולבסוף שמטת את כתפייך והסטת את השיחה עם בדיחה צולעת.

באותו הלילה כשנכנסתם למיטה אורן ליפף סביבך את זרועו ולחש באוזנך, "בואי נזדיין." זה לא היה אופייני לו, אבל שניכם הייתם בעניין. התפשטת בזריזות והוא העמיד אותך על ארבע. "ככה!" הוא רצה לחדור אלייך מאחור. גם זה לא היה טיפוסי. הוא היה יותר טיפוס של תנוחות ששמרו על קשר עין, וזה לא היה הסגנון שלו - אבל זה היה הסגנון של אגם. היא טרחה לספר את זה בפרוטרוט באותו הערב, יחד עם תיאור מפורט של הסקס שלה עם יובל. אפילו אורן שאל שאלות. ראית כיצד הוא תלה בה את עיניו. הבטת בשניהם במעט קנאה והסמקת. ובאותו הלילה גמרת כבר בדקה הראשונה.

אף פעם לא גמרת כל כך מהר.

 

2.

למחרת כשיצאת שם היא הייתה, בדלת. תהית מה העיר אותה מוקדם. "הולכת מוקדם לעבודה," היא אמרה, ואז המשיכה, "אורן עוזב רק בעוד שעה או שתיים, לא? חשבתי שאבוא לראות אם הוא מעוניין בחברה לארוחת בוקר."

הכעס שב ועלה. "אגם, תפסיקי."

"אורן הוא ילד גדול יודע לדאוג לעצמו. לא הייתי אף פעם גורמת לו לעשות משהו. כלומר ... לא משהו שהוא לא היה רוצה."

"אגם! אין לך שום מוסר?"

"מוסר!" היא ציחקקה. "תראי, אמרתי לך, יש לי צרכים. אני חייבת לפחות איזו ירידה מושקעת. אני מרגישה שאני משתגעת. אבל היית בדרך לעבודה, לא? אל תתני לי לעכב אותך. נתראה יותר מאוחר?"

"אגם!" ניסית להחניק את קולך, אך התקשית להסתיר את הייאוש. "זו כבר לא בדיחה."

"נו, אל תתרגשי, אני רק צוחקת איתך," היא חייכה, אך קולה היה קשה, אפילו חסר סבלנות. הייתה בו קרירות שגרמה לך להצטמרר.

"זה לא מצחיק."

היא צחקה את הצחוק הקטן שלה, ונראתה משועשעת. "אותי זה דווקא כן. קצת." היא קרצה.

"אגם ... בבקשה."

"כמה את רוצה בזה?" היא שאלה לפתע.

"מה את רוצה ממני?"

"בואי," היא אחזה בידך ומשכה אותך אל תוך דירתה, ולפני שיכולת להתנגד הדלת נסגרה אחרייך. "את ממש לא רוצה שאני אבדוק את העניין הזה עם אורן."

היססת. ניסית להבין האם היא מנסה לסחוט אותך. "לא," ענית לבסוף.

"ובכן, אם לא הייתי חרמנית כל הזמן, לא הייתי מבקשת ממנו."

בהית בה, משתדלת לרדת לסוף דעתה. לא היה לך מושג. היא עמדה שם ובחנה אותך, עם חצי-חיוך קטן, עד שלבסוף אמרה, "למה שלא תתנדבי את במקומו?" וראית את ידה מלטפת עצמה, מטיילת דרומה אל כיוון המפשעה.

"את צוחקת," עיניך התרחבו.

"אמרתי לך, אני פשוט מאד מינית לאחרונה. תראי - אורן ממש חמוד, והוא לגמרי הטעם שלי. אני בטוחה שאני הייתי נהנית מזה."

עמדת שם ובהית בה. "אבל ... אגם!"

"נו, זה ייקח ממש כמה דקות. אני גומרת נורא מהר."

"אני אישה. את אישה!"

"זה לא מפריע לי," אגם משכה בכתפיה. "לשון זו לשון. תראי, זה לא כזה סיפור. אני אשב פה בכורסה בסלון וארים את השמלה שלי, ואת תזדחלי בין הרגליים שלי. זה יכול להסתיים מהר מאד, ואז תוכלי ללכת לעבודה. אני מבטיחה שלא אעשה לאורן כלום."

"אגם!" נעצת בה עיניים נדהמות.

היא השיבה במבט שליו, מעט מתנשא; היא באמת ידעה היטב כמה היא יפה. והחיוך הקטן הזה שלה, הבלתי-נסבל. הוא צבט אותך בלב; אולי כי ידעת שהוא מוצדק.

מצאת את עצמך יורדת מטה, כורעת אט-אט על ברכייך. זה הרגיש כמו חלום - זה לא באמת קורה, חשבת לעצמך.

"את כנראה באמת אוהבת אותו," אגם אמרה בשקט, ברכות. לא הרמת את מבטך - לא העזת. הסתכלת ישר, על השמלה שלה, עם הנקודות האדומות הגדולות, שחבקה את מותניה. ידה ליטפה בהיסח הדעת את ראשך, פרעה את שערך, ואז רמזה לך אל עבר הכורסה. היא התיישבה בה בשמלה מופשלת ואת זחלת לעברה. לא שמת לב אפילו מתי הספיקה להפשיל ולהיפטר מתחתוניה; אולי לא היו לה כלל מלכתחילה. בלעת את הרוק שלך. הלב שלך הלם.

היא פישקה את רגליה. היא הייתה מגולחת, ורגליה היו חלקות ודקיקות. מעניין כמה גברים עמדו בנקודה בה את עמדת, תהית לרגע, והבטת בה - שם. הרבה אנשים עושים את זה, אמרת לעצמך. אפילו נשים, לנשים אחרות. זה לא חייב להיות בעל משמעות עמוקה. פשוט תעשי את זה, תעשי את זה ותגמרי עם זה ואל תחשבי על זה עכשיו או יותרזה יגמר ואז תוכלי ללכת לעבודה ולא לחשוב על מה שקורה בבית. זה רק יקח כמה דקות.

אגם ליטפה את עצמה. התקרבת, והיא הניחה יד בעדינות על ראשך. "קדימה, עשי עבודה טובה," היא לחשה. קרבת אליה, והבל פיך על ירכיה חילץ ממנה אנקה. היא הפרידה את רגליה זו מזו עוד יותר. בהססנות, ובעידוד היד שעל ראשך, הצמדת את שפתייך אל הדגדגן החשוף, ואחר-כך נתת ללשונך לטייל על שפתי הנרתיק מבחוץ, מעלה ומטה, ואז בדפוס אקראי.

"נחמד," אגם אמרה והשעינה את ראשה לאחור. "את טובה בזה. ירדת פעם לאישה?"

עצמת את עינייך. העדפת לא לחשוב על מקומך, על כל מה שקורה סביבך. כל תחושותייך התמקדו במיליוני קצוות העצבים שבשפתייך, בלשון; והריח - הריח היכה בך, עלה בנחירייך ומילא אותך. ידה השנייה של אגם טיילה מטה, והיא אחזה בראשך משני צידיו בעודה דוחקת את פנייך לתוכה, ועד מהרה הפכו האנקות שלה ליותר תכופות ורמות.

לא היה דבר שיכולת לעשות. כרעת שם על ברכייך מולה ונתת לה להשתמש בך. יכולת לחוש שהיא מתקרבת לשיא; ואז פילחה זעקה אחת את חלל הסלון, רמה יותר מהאחרות, וחשת בשריריה מתכווצים. ידיה משכו אותך פנימה, הצמידו אותך אל החור שמילא את פנייך ברטיבות. לא השתנקת, אך הלחץ בו מעכה אותך כנגדה הכריח אותך ללקק ביתר שאת את המיצים שנטפו ממנה וממך.

ואז, באותה הפתאומיות בה זה התחיל, זה הפסיק. היא התנשפה, ואת הרמת את מבטך אליה, מנסה עדיין לעכל את מה שהתרחש ביניכן.

"זה היה מצוין," היא חייכה. "נתראה יותר מאוחר, מותק."

קמת ועזבת מבלי לומר מילה, וחשת בעיניה הנעוצות בגבך בשעה שסגרת את דלת הדירה מאחורייך. היא באמת גמרה מהר.

 

לפני 4 חודשים. 19 בנובמבר 2023 בשעה 17:57

1.

"ואיך זה גורם לך להרגיש?"

היא זכרה את הפעם הראשונה בה אמרה את המשפט הזה; קלישאה אפקטיבית עם אינספור שימושים. הפעם היא השתמשה בה כדי להעביר את מרכז הכובד של השיחה בחזרה אל המטופלת, כדי לקנות די זמן לארגן את מחשבותיה מחדש. 

"אני כבר לא יודעת," האישה הצעירה שמולה אמרה. שפת הגוף שלה שידרה חוסר נוחות, סגירות. הנושא כולו גרם לה להצטנף, להתכנס בתוך עצמה. היא דיברה במבט מושפל ומיעטה לייצר קשר עין, אך הילה לא הרפתה. הנושא נראה לה חשוב מתמיד. 

"נסי בכל זאת," אמרה.

האישה הצעירה נאנחה. היא הייתה כבת 28 או 29 לכל היותר, ודמותה צנומה, דקיקה ועדינה. "אני ... הוא מבקש ממני את כל הדברים האלה. אני לא מסוגלת לחשוב עליהם אפילו. אזיקים, וכיסויי עיניים, ו ... והוא רצה גם להשתמש בחגורה שלו." הפנים שלה האדימו. אוזניה של הילה הזדקרו.

"בחגורה?"

"כן ... אני לא יכולה אפילו לחזור על מה שאמר."

"בבקשה," אמרה הילה בקול הסמכותי והמקצועי ביותר שיכלה לגייס. 

"הוא רצה שאני אתפשט ושהוא יצליף בי. אני לא יודעת מאיפה הרעיונות האלה צצו פתאום." קרן נראתה כמעט אומללה. הנושא ודאי לא מצא חן בעיניה. הילה רשמה משהו במחברתה. היא כחכחה.

"זה יותר נפוץ ממה שאת חושבת. לפני עשור או שניים זה אולי היה נחשב יוצא-דופן, אבל התרבות והאינטרנט נירמלו את זה."

"אבל - אבל מה רע במה שיש לנו? בגבר ואישה שאוהבים זה את זה, שנהנים זה מגופו של זה. אני רוצה שהוא ייגע בי, יהיה איתי. לא ... לא את כל זה," קולה של קרן רעד מעט. הילה הגישה לה את הממחטות, אך היא נענעה בראשה לשלילה. "לא, לא תודה," אמרה. "פשוט קשה לי לדבר על זה. אני מצטערת."

"אין לך על מה להצטער. בגלל זה את - אתם - פה."

"זה פשוט ... אני מרגישה שאני כבר לא מספקת אותו. אני לא יודעת מה גרם לו להתחיל עם זה. אנחנו נשואים כבר ארבע שנים. והוא תמיד היה כל כך נהדר במיטה. עדיין. אני רק רוצה שהכל יחזור לאיך שזה היה כשהתחתנו."

"מערכות יחסים הן דבר מורכב," אמר הילה. היא הכירה את הנאום הזה היטב, ונשאה אותה אינספור פעמים. "אנשים משתנים, והיחסים ביניהם משתנים אף הם. אי אפשר לחזור אחורה, אבל אפשר להביט קדימה. אני רוצה לשמוע את הצד של יובל בסיפור, להבין מאיפה הגיעו הרצונות והצרכים שלו, ומדוע דווקא עכשיו. פגשתי זוגות כמוכם בעבר ואני מאמינה שעם המחויבות המתאימה אפשר לפתור כמעט כל בעיה."

"מבטיחה?" קרן הביטה בה בעיניים גדולות, מבקשות. 

התשובה המוכנה מראש לא איחרה לבוא. "אני מבטיחה רק לנסות כמיטב יכולתי, ומקווה שגם שניכם תנסו יחד איתי."

היה נדמה שמבעה של קרן התרכך, ושמילותיה המלטפות של הילה הרימו משא כבד מעליה. היא נטלה ממחטה בהיסח הדעת וניגבה את הלחלוחית מזוית עינה. 

 

2. 

הוא ישב מולה על הכורסה, היכן שאשתו ישבה ימים ספורים קודם-לכן, ונראה מעט חסר-עניין. היא ישבה מולו ברגליים שלובות, בחצאית העיפרון שלה והחולצה המכופתרת, ורשמה. הוא כמעט היה יכול להיות הבן שלה.

"תמיד הייתי כזה," הוא נשען לאחור, ונעץ בה מבט שגרם לה למעט חוסר-נוחות. 

"ומה גרם לזה לצאת דווקא עכשיו?" שאלה.

יובל משך בכתפיו הרחבות. "ניסיתי להכניס עניין. למה צריך להעניש אותי על מה שאני?"

"איש אינו מעניש אותך," הילה ענתה.

"זה מרגיש לי כך. כאילו אני צריך להתנצל על מי שאני, מי שתמיד הייתי."

היא הרימה גבה. "שתמיד היית? כלומר, קרן לא הראשונה?"

הוא בחן אותה בחזרה. "ודאי."

"מתי כל זה התחיל?"

"שנים. מאז הצבא, אפילו לפני."

"ומה - מה בדיוק ניסית לפני שפגשת את קרן?"

הוא הסתכל בה, בפנים המעט-מכורכמים שלה, והיה לרגע נדמה להילה שחולף בעיניו זיק של שעשוע. הוא נראה נינוח. "כל מיני דברים. היו לי הרבה הרפתקאות. את יודעת - " הוא נשען לפתע לפנים, מרפקים על הברכיים, והילה נרתעה באופן לא מודע בכיסאה נוכח גופו הנטוי לעומתה, "אחרי הצבא עבדתי בחברת הפקת אירועים, הייתי מקים במות. המפיקה הראשית הייתה באמצע שנות השלושים שלה, קצת כמו הפרש הגילאים בינינו. ערב אחד אחרי אירוע נשארנו רק שנינו ושתינו קצת יותר מדי, והיא התחילה לספר לי על כמה היא הייתה נועזת כשהייתה רווקה, ואיך החיים שלה משעממים מאז שהתחתנה. לא הייתי צריך הזמנה יותר גדולה מזו, כן? אמרתי לה כמה דברים וזה היה זה. היא סיימה את הערב עירומה, על הברכיים, ושלחתי אותה הביתה לבעל מלאה בזרע שלי."

הילה בלעה ועמדה לומר משהו, אבל יובל זיהה את המבוכה והמשך. "תמיד אהבתי במיוחד את הנשואות, אלה שהאפרוריות של השיגרה וגידול הילדים הדחיק בהן משהו נהדר כזה, שרוצה לצאת, את יודעת? היא הייתה מטורפת. אני עדיין מתגעגע אליה. היא הייתה מוכנה לעשות הכל בשביל הזכות לרדת לי. את יודעת שפעם היא ירדה לי במשרד שלה וגמרתי בתוך הקפה שלה, רגע לפני שהגיעו אליה לקוחות? היא שתתה את הכל כמו ילדה טובה מולם, ואחר כך רצה להראות לי. שמעתי שהיא התגרשה וירדה מהארץ לאחרונה. חבל, אולי הייתי מתקשר אליה."

"אני - אה - " הילה נאבקה לחזור לשיווי משקל, להשתלט מחדש על השיחה. הבוטות הפתאומית של יובל הפתיעה אותה. "אולי נחזור לנושא המקורי."

יובל הביט בה. החדר השתתק, והיה נדמה להילה שנצח חולף מולה. היא אפילו לא שמה לב לפעימות ליבה המואצות.

"היית רוצה לדעת?" הוא שאל לפתע.

"לדעת מה?" 

"לדעת מה אמרתי למפיקה ההיא. מה גרם לה לסיים את הערב עירומה." קולו היה שקט, ממוקד, חד.

"בהחלט לא!" הילה התיזה. 

"זה בסדר," הוא אמר בקול שקט באופן מוזר. "זה בסדר לרצות את זה. הרבה נשים רוצות ומפחדות. קרן היא לא כזאת, אבל אני חושב שאת כן. ראיתי הרבה כמוך. אני מזהה את המבטים, את הרעב הזה, את הסקרנות שלך כשאת שואלת. את לא רוצה לדעת מה אמרתי לה?"

"לא," הילה אמרה שוב, אך קולה היה מעט פחות תקיף הפעם.

יובל קם מכיסאו. הוא היה גבוה, רחב. הילה שמה לב רק כעת כמה זרועותיו שריריות. הוא התקדם לעברה באיטיות, והיא הנידה בראשה. "תחזור בבקשה לשבת," היא אמרה בשקט. הוא התעלם ממנה ונעמד מולה. עיניו החומות סקרו אותה מלמעלה. היא השיבה לו מבט וכיווצה את עיניה. ידה הפסיקה לרשום במחברתה.

"ראיתי איך הסתכלת עליי כשסיפרתי לך על המפיקה ההיא. את רוצה לדעת מה אמרתי לה, נכון? אני יודע שאת סקרנית. רק תגידי כן."

"לא," היא מלמלה.

הוא התנשא מעליה. צילו כאילו השתלט על החדר כולו. "את יכולה לעצור אותי בכל רגע. רק תגידי לי להפסיק ואני אפסיק," הוא לחש, בעוד ידו מתירה את החגורה. "רק תשלחי את היד ותעצרי אותי והכל ייפסק."

"לא, לא," הילה מלמלה, אבל כבר לא הייתה בטוחה מה היא מבקשת באמת. אישוניה התרחבו כשמכנסיו נשמטו ותחתם התגלה איבר בשרני, ארוך, רפוי-למחצה.

היא שתקה. פיה היה יבש.

"זה יהיה לך טוב. לשנינו טוב," הוא אמר בשקט, וידו נחה בעדינות על שערה בתנועה כמו-מלטפת. "אל תילחמי בזה. תני לזה לקרות. את רוצה להיות ילדה טובה, נכון?"

עיניה התרוממו אליו. פניה היו אדומים. הוא היה יכול להיות הבן שלה.

"תפתחי," פקד.

הכיפה הספוגית החליקה פנימה אל תוך חלל הפה שלה. באופן אינסטינקטיבי, לשונה נצמדה לתחתית האיבר ושפתיה נכרכו סביבו.

הוא עמד מולה במכנסיים מופשלים, ובמשך דקות ארוכות לא נשמע כל צליל פרט לצלילי היניקה והרוק שנזל מזוית פיה של הילה. עיניה היו נעוצות בשלו, מעליה, והיא אפילו לא שמה לב כשכפות ידיו נחו על רקותיה והוא החל להניע את אגנו בתנועות בוכנה איטיות.

 

3.

גבה היה צמוד אל משענת הכורסה. היא הייתה עירומה לגמרי; זרועותיה היו משולבות וקשורות מאחורי גבה, ובפיה היה נעוץ גאג כדורי. מזוית פיה נזל קילוח עדין של רוק שלא הייתה מסוגלת לבלוע. יד גברית לפתה את צווארה, מבלי להפעיל כל כוח - רק על מנת להבטיח שראשה ייטה כלפי מעלה, אליו, מעליה. הוא הסתכל עמוק אל תוך עיניה בשעה שהאיבר הגדול, הקשה שלו החליק פנימה והחוצה מתוך פי הטבעת שלה, עת רגליה היו מונפות באוויר, מפושקות ושעונות על כתפיו. חומר הסיכה שהחדיר אליה בנדיבות קודם לכן טפטף על הכורסה והרצפה תחתם בעודו מפמפם אותה. הוא סטר לה, והצליל החד פילח את חלל החדר.

"הייתי שואל אותך איך זה גורם לך להרגיש, אבל נראה לי שאת לא בדיוק יכולה לדבר כעת." יובל התנשף וחייך את החיוך ההוא, המתנשא-מעט, בעודו בועל אותה.

פניה היו מכורכמים, ספק מבושה, ספק מגירוי, בעודה הייתה פעורה כך לקראתו; עיניו סקרו אותה, אחזו בה מבלי להרפות, מזכירות לה את מקומה תחתיו, כמו בכל שבוע. הוא לימד אותה להתפשט ולהמתין לו על השטיח בכריעה בחדר העבודה; שלח אותה לרכוש את האביזרים שביקש, את החבלים והאזיקים; דאג שתרווח את התורים שלה באותו היום כדי שיהיה להם די זמן יחד. הוא היה יצירתי, ואף שבוע לא היה דומה בדיוק לקודמו, בכל פעם מותח את הגבול מעט יותר, מוריד אותה מעט יותר למטה, נותן לה להתפלש באגו שלה שם.

"את הולכת לגמור שוב, נכון?" שאל, בעוד אצבעו מתחפרת בתוך הנרתיק שלה ולוחצת על נקודות שלא ידעה כלל על קיומן. "זו הפעם השנייה שלך היום. מישהי פה ממש אוהבת לקבל זין בתחת, הא?" שאל במתיקות מעושה, משפילה. היא השתנקה אך לא יכלה לענות - וגם ללא הגאג, לא היה לה מה לומר. "חבל שהמטופלים שלך לא רואים אותך ככה. אני חושב שזה היה מעניין עבורם, לא? את תמיד יושבת על הכורסה הזו ומסתכלת עליהם מלמעלה. אולי צריך להביא חלק מהם כדי לראות שגם מטפלות זוגיות הן בני אדם, שהן אוהבות להזדיין מאחורי הגב של הבעלים שלהן."

הוא ננעץ בה במחזוריות, ובכל פעם טלטל את כל גופה.

"טוב, עד כמה שהייתי רוצה לשלוח אותך הביתה לבעלך כשהזרע שלי מטפטף מהחלחולת שלך אל תוך התחתונים, יש לי תוכניות אחרות להיום."

הוא האט ולבסוף שלף את עצמו מתוכה, התיר את האזיקים והסיר את מחסום הפה. "מתי המטופל הבא שלך אחריי?" שאל.

"בעוד רבע שעה," היא התנשפה, ומחתה את הזיעה והדמעות מפניה.

"תראי, לא שתית את הקפה שלך בכלל," אמר, והחווה על הקפה שביקש ממנה להכין בתחילת הסשן והספיק להתקרר. "זה קצת חבל בשבילך," הוא אמר.

היא הביטה בו, וכשנעמד ליד הספל והחל לאונן, התחוור לה מה בכוונתו לעשות. הוא לא נזקק לזמן רב - אולי חצי דקה, אולי דקה, בהינתן הגירוי בו היה שרוי -  כדי להגיע לפורקן. הזרע הלבן והסמיך שלו ניתז אל תוך הקצף הקר והתערבב במשקה.

"אני רוצה שתשתי את זה עד הסוף כמו ילדה טובה כשהמטופל הבא שלך יהיה פה אחריי," אמר, בעודו שב ומתלבש. "תשלחי לי תמונה כשהספל נגמר. בסדר?"

הוא רכן ונשק לה, ולשונו פלשה לפיה. היא נמסה אל תוך כף ידו שחפנה את לחייה בעדינות מפתיעה.

"אני חייב להודות שבכל זאת הייעוץ הזוגי הזה היה החלטה חכמה," גיחך והתרומם, ולפני שעוד הספיקה להתאושש הוא התאדה.

הילה ידעה שישוב בעוד שבוע בדיוק ובאותה השעה. היא הביטה בקפה, ובאופן לא-מודע ליקקה את שפתיה.

לפני 6 חודשים. 13 באוקטובר 2023 בשעה 23:30

דיסקליימר: סיפור אירוטי. מי שלא מסוגל לעבד זאת בזמנים אלה, מוזמן לשוב בעתיד.

 

1.

מיכל הייתה צריכה למצמץ פעם, ואז פעמיים, כדי לוודא שהיא לא מדמיינת, שלא נכנס לה משהו לעין בטעות. אולי התריסים המוגפים-חלקית הטעו אותה. היא הסתכלה שוב. לא, לא היה כל ספק בכך: הם היו ערומים, שם בדירה ממול, והיא הייתה על ברכיה מולו, ופניה קבורים במפשעתו. ידיו אחזו בצידי ראשה והניעו אותו לפנים ולאחור, כאילו הייתה בובה-על-חוטים. היא נראתה כמו פסל. מיכל הסיטה את ראשה במהירות מהחלון, וחשה כיצד נשימותיה מתגברות. מישהו מהם ראה אותה? היא לא אמורה להסתכל על זה. למה הוא השאיר את החלון שלו פתוח? ידה נגעה בלחייה הימנית וגילתה שהיא בוערת.

העולם של הבוקר שונה מהעולם של הערב. האנשים אחרים, הצלילים, הצלליות. מאז החליטה הנהלת החברה שלה לעבור למתכונת מעורבת של יומיים עבודה מהבית, מיכל סידרה לעצמה עמדת עבודה סמוך לחלון בפינת הסלון. במהלך היום, כשהילדים היו בבתי הספר והבעל בעבודה, היא עבדה בחריצות ונטלה רק מעט הפסקות. היה משהו שאהבה בבדידות הכפויה הזו, היא ועצמה בדירה רחבת-הידיים. ועכשיו זה. מי היה מאמין. היא קיוותה שהוא לא ראה אותו; הדירה שלו הייתה בבניין הסמוך, מול שלהם אך קומה אחת תחתם. לא, אין סיכוי שהוא ראה אותי, חשבה לעצמה, מאחורי התריסים, עם קו הראייה האלכסוני, והעובדה ששניהם היו עסוקים בשלהם. ועוד איך עסוקים! ובי שום בושה, במרכז הסלון שלו. היא הייתה רואה אותו מדי פעם שב מהעבודה, גבר גרוש שהתגורר לבד, או כך חשבה. הוא היה נאה, אבל היא לא הקדישה לו מחשבה מעבר לכך. דרכיהם לא הצטלבו והם אפילו לא החליפו 

היה בה חלק שרצה להסתכל שוב, אבל ליבה עדיין הלם. היא ניסתה לומר לעצמה שזה לא מכובד לחדור כך לפרטיות שלו, ושלהם. היא סגרה את התריסים לחלוטין וניסתה לשוב להתרכז בעבודה, אך התקשתה לחשוב על גיליונות העבודה שחיכו לה באקסל. למה הוא לא מגיף את התריסים שלו? היא חשה התרעמות כשהקלידה במחשב. היה בה חלק שרצה להציץ בשנית. כשסוף סוף התפתתה ועשתה זאת, היא לא ידעה אם היא חשה הקלה או אכזבה שהסלון היה ריק מאדם. הם ודאי סיימו את מה שעשו.

יותר מאוחר בלילה היא הייתה עדיין נסערת למדי כשסיפרה זאת לבעלה.

"בפעם הבאה צלמי, שגם אני אוכל לראות," בעלה התלוצץ.

"אבל איך הוא יכול לעשות את זה ככה, בחלון פתוח לגמרי? כאילו לא אכפת לו מכלום," היא נשכבה על המיטה לצידו, שניהם לבושים בפיג'מות. הילדים כבר ישנו במיטותיהם.

"שיהנה, מה את רוצה ממנו?"

הוא כיבה את האור, ודקה קצרה לאחר-מכן חש בידה מזדחלת לעברו ומלטפת אותו.

"יש לך חשק היום? חשבתי שבימים של עבודה מהבית אין לך."

היא לא השיבה לו, ועד מהרה שפתיה מצאו את שלו. הם התנשקו, והיא הפשיטה בענייניות את מכנסיו והרימה את כותונת הלילה שלה. הוא נראה מופתע. הוא לא היה רגיל לתעוזה כזו מצידה. היא עלתה עליו ושיקעה אותו בה ללא משחק מקדים. נוזליה נמרחו עליו ונזלו אט אל עבר הסדינים.

 

2.

הקפה כבר הספיק להתקרר, אבל ידה עדיין לפתה את הספל, והיא הציצה בעד לתריסים הסגורים-למחצה. הוא שוב עמד שם, בעירום. האישה שכרעה מולו הייתה שונה הפעם, בלונדינית נמוכה ומעט עגלגלה עם שיער שטני שופע. היא הביט אליה מטה. היה נדמה למיכל שהיא מסוגלת לשמוע אותה משתנקת, בעודה מבחינה בריר שנזל מזויות פיה. הוא חסר בושה, אמרה לעצמה, אבל לא יכלה להתיק את עיניה מהמתרחש. איך היא מצליחה להכניס את כולו לתוכה, היא תהתה.

היא חשה בנשימותיה מואצות אט אט בעודה צופה בו מניע את אגנו בתנועות ריתמיות קצובות, ובאיברו העבה נכנס אל תוך פיה של האישה שתחתיו. כמעט בלי משים, ידה נשלחה מטה ונגעה בעצמה, תחילה מעל מכנסיה. מהר מאד היא מצאה את דרכה אל תוך תחתוניה. הם היו ספוגים לחלוטין. אצבעותיה מצאו את דרכן לתוכה, נשלחו פנימה ברעב וחפרו בה באיטיות, והסומק התפשט בלחייה. הוא האיץ בהדרגתיות ואצבעותיה עקבו אחריו, מזדרזות אף הן, חשות בתכיפות שבמעמד. פיה נפער קלות והיא ידעה שהשיא שלו קרוב. כשזה קרה, הוא לפת את עורפה של האישה בחוזקה והצמיד אותה של מפשעתו, מפשק את רגליו. האישה השתנקה, והיה ברור שהיא בולעת את הזרע שלו. מיכל בהתה בסצינה, מהופנטת. ואז קרה דבר לו לא ציפתה.

הוא הפנה את ראשו לעברה וקרץ.

היא נרתעה בבהלה. הספל נשמט מידה הפנויה ונשבר על הרצפה. הרעש החד טלטל אותה. הוא ראה? לא יכול להיות שהוא ראה, חשבה לעצמה, וליבה הלם. איך הוא ידע? הוא ידע כל הזמן הזה שהסתכלתי? איך, בעד לתריסים? אולי היא טעתה? היא ישבה שם, בסלון המוצלל, והתנשמה בכבדות. כשהתעשתה סוף-סוף, היא ניגשה למטבח ושבה עם מטלית ומטאטא כדי לאסוף את השברים ולנקות את הרצפה המוכתמת. כשסיימה והרימה את ראשה, הם שוב נעלמו. היא קמה וזרקה את שברי הזכוכית לאשפה, ואז התיישבה בחזרה בעמדת העבודה, והציצה שוב.

הסלון בדירה ממול עדיין היה ריק. היא חיכתה כמה רגעים ודבר לא השתנה; ואז עצמה את עיניה ושיחזרה במוחה את שניהם במרכז הסלון. אותו בעירום, ואותה, על ברכיה, בולעת שוב ושוב. ידה שבה ונשלחה אל תוך תחתוניה, ותוך דקה-שתיים כל גופה נרעד עויתות-עויתות, והיא נאלצה להניח את ראשה הסחרחר על שולחן העבודה.

 

3.

זו שוב הייתה הבחורה הראשונה. היא כבר המציאה להן שמות - הראשונה, שחורת השיער, הייתה ליטל. הבלונדינית דינה. עיניה היו מכוסות, והוא הייתה שעונה על גחונה על השולחן במרכז הסלון. הוא עמד מאחוריה, כורע על ברכיו, ואיברו היה שקוע בתוכה. ידיה אחזו בשולי השולחן והיא ניסתה לייצב את עצמה, אך היה ברור שהיא מתקשה בכך, כשכל תנועה שלו טלטלה את גופה בפראות.

היה נדמה שאיברו נעוץ בישבנה; מיכל לא הייתה בטוחה מהזוית בה ישבה, אבל היא יכלה להישבע בכך. מיכל הביטה בהם. היא לא יכלה להסיט את מבטה. מכנסיה היו מופשלים מתחת לשולחן העבודה, וקולות מגונים של רטיבות עלו ממנה בשעה שאצבעותיה התחככו בדגדגן החשוף שלה . התריסים כבר לא היו מוגפים. לא היה כל טעם בכך; הוא ידע שהיא שם, והיא ידעה שהוא יודע שהיא שם, מציצה בהם. כשהשעין את השחרחורת על השולחן חייך לעברה, חושף טור שיניים צחור. היה לו קסם נערי, שרמנטי, למרות שודאי היה מבוגר ממנה בכמה שנים לפחות. פניה האדימו, אך היא לא הסבה את עיניה מהמתרחש. היא ראתה אותו חודר אליה, את האיבר שוקע בתוכה, וצמרמורת אחזה בגופה. 

הוא האיץ את תנועות האגן שלו, נהיה חייתי יותר, פראי יותר, והיא ידעה שהוא מתקרב לשיא. היא תהתה בליבה כיצד הבחורה מצליחה שלא לצעוק או אפילו להחניק אנקה; היה נדמה שהיא שקטה לחלוטין, כמעט בובה. אצבעותיה של מיכל התחפרו בתוכה והיא נזלה על הריפוד של מושב הכיסא, אך לא היה לה אכפת. היא לא שמה לב לכלום פרט להלימות האגרסיביות של הגבר בבחורה שוב ושוב, עד שבאיבחה אחת אחרונה נצמד אליה ונהם, אוחז בה. מיכל ניסתה לדמיין מה היא מרגישה. אף פעם לא ניסתה משהו ... כזה. היא ובעלה לא היו כאלה. היא לא הייתה כזו, חשבה לעצמה. שם, בישבן. בלי משים, היא דמיינה את עצמה במקום הבחורה, את האיבר הפועם בתוכה, את הזרע החם ממלא את החלחולת שלה, והיא נרעדה. אורגזמה רבת עוצמה אחזה בגופה. רגליה נצמדו זו לזו והיא פירכסה בכיסאה, בשעה שהגבר רוקן את אשכיו אל תוך הבחורה הצעירה בדירה ממול.

היא לא ידעה כמה זמן חלף עד שהצליחה לאזור די כוח להרים שוב את ראשה ולהציץ בסלון. כרגיל, לא היה זכר לגבר או לאישה יותר, כאילו היה זה רק חלום.

 

4.

הפעמון צלצל. למה היא שם? שאלה את עצמה. אני אמורה להיות בבית, לעבוד. על זה משלמים לי. אני רק אגיד לו שזה לא לעניין. אולי אבקש ממנו לסגור את התריסים לפחות.  אבל לא יצא כל הגה מפיה כשהדלת נפתחה והוא נעמד שם מולה. הוא לא היה גבוה במיוחד, אבל היה בו משהו חתולי, משחר לטרף, ששיתק אותה. הוא סקר אותה בדממה לרגע.

"היי," היא אמרה וכחכחה בגרונה.

"היי," הוא השיב, ופיו התעקל לחצי-חיוך מזמין. הוא לא עשה כל מאמץ להמשיך את השיחה, ורק נשען על משקוף הדלת והביט בה בסקרנות.

"תקשיב, אני - " היא התחילה, אך לא סיימה את המשפט. הוא קטע אותה.

"רוצה להיכנס?"

"מה?" ענתה. פיה היה יבש.

"בואי," סימן בראשו, והיא מצאה את עצמה הולכת אחריו, מבלי להיות בטוחה למה. 

היא התיישבה בכורסה בקצה הסלון, וסקרה את החדר. הוא נראה שונה לחלוטין כעת כשהייתה בתוכו, גדול יותר, רחב ידיים. היא הביטה בשטיח, איפה שהנשים כרעו על ברכיהן, ואז בשולחן הסלוני. היא לא ידעה מה לחשוב. מה היא עושה שם? מדוע נכנסה?

"רוצה משהו לשתות?" הוא שאל, ולא המתין לתשובה, אלא ניגש למקרר ושב עם שתי כוסות וקנקן מים קרים, אותם מזג לשניהם.

"קחי. הילדים אצל הגרושה היום, באת ביום טוב."

"אתה לא הולך לעבודה?"

"אני עובד מהבית, כמוך. הייטק?"

"כן. QA. אתה?"

"גם. מתכנת," הוא ענה. הם סיימו את המים בשתיקה. הוא הניח את הכוס שלו העל המגש ונעמד מולה, וידו נשלחה ללא התראה לרוכסן מכנסיו. לפני שיכלה להבין מה קורה,  הוא הפשיל את מכנסיו בזריזות והניח להם לצנוח לרצפה, יחד עם תחתוניו. איברו העבה הזדקר מולה, קשה למחצה, כאילו ציפה להזדמנות הזו.

"רגע רגע - " מיכל אמרה, ונרתעה לאחור בכורסה. "מה אתה עושה?!"

"מה זאת אומרת?" הוא הביט בה, משתומם. "בשביל מה באת לפה?"

"לא, אתה לא מבין - " היא גמגמה. "רק באתי כדי לדבר - "

"לדבר?" הוא הביט בה במבט משועשע. "אל תחששי. למרות שאת חמודה כשאת חוששת. אבל את רוצה את זה, לא? אחרת בשביל מה באת? ראיתי אותך, מביטה בנו, בי. אל תדאגי זה יהיה לך טוב."

"לא, אני - " היא ניסתה לשזור מלים יחד, אך הן התמוססו ברגע שמחשבותיה נגעו בהן. היא לא יכלה להתיק את עיניה מהאיבר הקשה-למחצה שהתנופף מול עיניה. 

"למה שלא תרדי על הברכיים שלך על השטיח?" הוא אמר בקולו הנעים, הרגוע.

היא הסתכלה בו, ואז באיבר שמולה, חסרת מלים. מה היא עושה שם? למה היא לא קמה והולכת? השאלות צפו ועלו בבת אחת, כמו מקהלה כאוטית, ואז השתתקו. הסלון היה דומם. הכל נראה כמו חלום. 

היא בלעה את הרוק שלה ואט אט גלשה ממקומה על הכורסה אל השטיח, על ברכיה. עיניה היו נעוצות בזין שמולה. הוא היה עבה וארוך, מרשים בהרבה מזה של בעלה. הוא רק חייך לעצמו ואז התקרב אליה בעדינות, בעודו מחזיק את האיבר בידו. 

"תפתחי," אמר. היא פתחה את פיה. הכיפה הספוגית נכנסה פנימה. היא הרגישה את המרקם הצמיגי והרך שלה, ובאופן אינסטינקטיבי נזהרה שלא לשרוט אותה בשיניה. לשונה נשלחה וטעמה את העור החשוף שבתוך פיה, את הפרנולום העדין - ...

... - ואז סגרה את שפתיה והחלה למצוץ. ידו פרעה את שערה, מלטפת אותה בהיסח-דעת, והסלון התמלא בצלילים מגונים של רוק. 

 

5.

היא שכבה על גחונה, על השולחן בסלון, בדיוק בתנוחה בה ראתה את הבחורות שקדמו לה. ידיה ורגליה היו קשורות לרגלי השולחן, והיא לא יכלה לזוז גם אם רצתה. ראשה היה מונח על השולחן, מוטה על צידו, לחי צמודה לעץ האלון החם. 

על גבה מישהו רשם במרקר שחור, "הצעצוע של יותם וענבר." הוא כרע על ברכיו מאחוריה, והזין הארוך שלו היה שקוע לעומקו בפי הטבעת שלה. היא יכלה לחוש באשכיו מכים בדגדגן שלה עם כל תנועה, כל הלימה. הוא היה עדין, איטי ומחושב, אך היא ידעה שזו רק שאלה של זמן לפני שיגביר את הקצב והיא תאלץ לייצב את עצמה כנגד השולחן. מימינה היא ראתה את הבלונדינית העגלגלה חוגרת למותניה את הסטרפאון השחור, הארוך, טרם ניגשה אליה והגישה את צעצוע הסיליקון אל שפתיה. מיכל פתחה את פיה, בעוד הזין מפלסטיק נדחף פנימה עמוק, אל תוך לועה. היא השמיעה צלילי השתנקות כשחלף על פני הענבל שלה. ריר נזל מזויות פיה בכמויות ונאגר על השולחן תחתיה. הבלונדינית תמיד נהנתה לראות את רפלקס ההקאה שלה צץ ומופיע לפרקים. היא הייתה הרבה יותר סאדיסטית ממנו. זה היה רק משחק מקדים לפני שהוא יגמור, והיא תחליף אותו; היא הייתה פראית בהרבה, ובער בה איזשהו רצון בלתי נשלט להכניע את מיכל, לשמוע אותה נאנקת תחתיה בעודה מועכת את שדיה הגדולים כנגד הגב שלה. 

מיכל עצמה עיניים. אולי מישהו נשאר בבית ורואה אותם, אבל לא היה לה אכפת; היה טיפסה לאיטה אל עבר השיא, הריחה אותו, טעמה אותו, בעוד הזין באחוריה מקרב אותה אליו צעד אחר צעד. גופו הגברי והשרירי של יותם נצמד אליה, עטף אותה, והדומיננטיות שלו חילחלה לכל סדק וחור במרחב ביניהם. גניחותיה נשמעו מבעד לחלון הפתוח של הסלון, בבוקר יום רביעי עצל, והיא חשה כיצד היא מפרפרת ללא שליטה ומציפה את שולחן העץ במיציה.

לפני 6 חודשים. 11 באוקטובר 2023 בשעה 9:08

רק חיים, צחוק, אהבה יכולים לעמוד לנו כנגד רוע מוחלט.

ביום ראשון נאלצתי לנסוע למודיעין, לקניון עזריאלי, מסיבות השמורות במערכת. המחזה שנגלה לעיניי היה עצוב: הקניון היה נטוש, החנויות סגורות. התאורה דלקה אך פרט לכך לא היה ניתן לראות נפש חיה במבנה. במקום בו היו חיים עד לפני יומיים כעת שרר שקט, כמעט כמו בשורה מתוך שיר. אם ציפורים אינן נראות, המוות פה מולך, כדאי לצאת מפה מהר, הנה אני הולך.

שלושה ימים אחר-כך הרחוב הישראלי שב לחיים, גם אם לאט-לאט. אל מול החידלון שמציעים לנו אויבינו, נפתחו חנויות, אנשים שבו לעבודה, מסעדות נפתחו, מוקדנים שבו לאייש מוקדי שירות. ובכך, בעודנו בוכים ומתאבלים, הנשק הכי טוב שיש באמתחתנו להילחם בשנאה שמופנית כלפינו הוא החיים עצמם, וההוכחה שגם מול שיטנה יוקדת אנו יודעים לעמוד בגו זקוף ולא להרכין ראש. לחיות. להיות חברה מלוכדת, חיה, עם אחת הכלכלות החזקות בעולם עם תוצר לנפש שעולה על זה של גרמניה. גם בכלוב אני מחכה ליום בו אנשים ישובו להעלות פוסטים של זימה. זה ייקח זמן, אבל זו הצורה שלנו להתריס כנגד המוות ולומר לו, לך בבקשה, אנחנו עסוקים; אל תפריע לנו להזדיין.

רק חיים, צחוק, אהבה יכולים לעמוד לנו כנגד רוע מוחלט. כל אלה, וגם לא מזיק איזה קנה אחד חלול ואפל של תבור X95 פלאט-טופ, עם ניצרה משוחררת, שמביט לרוע ישר אל תוך הלבן של העיניים. שכנינו מעבר לגבול לא הקימו מעולם חברה מצליחה, או בית חולים ברמה עולמית, או מוסד אקדמי שאפשר להתגאות בו, משום שכל מה שהם יודעים הוא רצח ואלימות; הם מחנכים את ילדיהם לאנטישמיות והתקרבנות במקום ללמד אותם את לוח הכפל או את המגנה-כרטה. השנאה שטבועה בהם לא רק מתפרצת כלפי חוץ אלא גם מכרסמת בהם ומעכלת אותם  מבפנים. הם רק קו-מתאר חלול של עם. במשך עשורים הם לא השכילו להיטיב את עצמם ולהעריך את העובדה שהשמש זורחת עליהם כל בוקר. הם אף פעם לא למדו איך לחיות, כמונו; ועכשיו, הם עומדים ללמוד איך למות.

לפני 6 חודשים. 7 באוקטובר 2023 בשעה 8:47
לפני 6 חודשים. 25 בספטמבר 2023 בשעה 11:38

למי שקרא את הפוסט מאתמול "טריוויה ליום כיפור", הנה התשובות (ומי שלא קרא, מוזמן להקליק, לנסות ואז לחזור לכאן ולקרוא.)

(רווח לבן מתבקש כדי להימנע מספויילרים.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. אם נשרשר את כל כלי הדם בגוף זה אל זה, מה יהיה האורך המצטבר שלהם?

כ-100,000 ק"מ, או, כפי שנאמר באחת התגובות, "פעמיים וחצי היקף כדור הארץ", שהוא כ-40,000 ק"מ בקו המשווה.

2. מי ממצמץ יותר, נשים או גברים?

נשים.

3. מי משהק יותר, נשים או גברים?

גברים.

4. כמה זמן נמשכת אורגזמה של חזיר מבוית?

חצי שעה. מי מצטער עכשיו שלא נולד חזיר?

5. כמה עיניים יש לדבורה?

חמש. מזל שדבורים לא צריכות לקנות משקפיים.

6. כמה ימים במצטבר בחיינו אנחנו מבלים בישיבה בשירותים?

בהנחה שאנחנו יושבים על השירותים כ-5 דקות ביום (אני לא כולל את אלה שקוראים YNET בפנים), וחיים עד גיל 80, אז זה יוצא כ-100 ימים רצופים (ללא שינה או הפסקות).

7. שינת חורף נקראת היברנציה. איך נקראת שינת קיץ?

אסטיבציה. בין החיות שעושות זאת: קרוקודילים, צפרדעים וחלזונות (שתמיד מופיעים הרי בחורף).

8. השם של איזו מדינה בארצות הברית מורכב מהברה יחידה?

מיין.

9. מי הפך את השם Wendy לפופולרי?

ג'יימס בארי, הלא הוא הסופר של פיטר פן.

ובתשובה לשאלת הבונוס בתגובות: מי הפך את השם מאדיסון פופולרי לנשים (השם היה פופולרי לגברים בעבר): הסרט Splash בכיכובה של דריל האנה, בו היא משחקת בת-ים שרואה את השלט עם שם-הרחוב (על שם גנרל מדיסון, גבר!) במנהטן ומחליטה לקרוא לעצמה בשם.

10. מתי נשלח האימייל הראשון?

1971.

11. איזה אמן\מוזיקאי מכר הכי הרבה דיסקים (פיזיים) ב-2016?

מוצרט (כ-1.25 מיליון עותקים), יותר מביונסה או קניה ווסט. מי אמר שמוזיקה קלאסית מתה?

12. מה השם המלא של בארבי?

ברברה מיליסנט רוברט. ברברה על שם בתה של ממציאת הבובה.

13. מה יותר גדול: העין של בת יענה, או המוח שלה?

העין.

14. איפשהו בעולם יש אי שנקרא Busta Rhymes Island. איפה הוא נמצא?

מסצ'וסטס, ארה"ב.

ושאלת בונוס למזוכיסטים ו\או מתמטיקאים ו\או מתכנתים מבינינו: בכמה דרכים אפשר לפרוט שטר של דולר באמצעות מטבעות אמריקאיים? ,

תשובה: 293.

שנה טובה לכולם!