לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המתת השור

לפני 14 שנים. 22 בספטמבר 2009 בשעה 11:04

זאף מבלבל
אנו נשים כול כך בטוחות שאלה אוהבים אותם רק רזות וצעירות
זה כול כך לא נכון
זה כול כך מגוון
אבל אנו כול כך לא יודעות אתזה
למה ? מה קרה באמצע ?

מושפעברכות - הכל נובע מהראש...
לפני 14 שנים
llulu​(נשלטת) - little e
אתה צודק לחלוטין.....ומעבר לזה, יש מין רודנות של תמונת האישה בנושא הזה. גדלתי בפאריז. חשבתי שאני מפלצת במשקל של 60 קילו. סבלתי כול חיי מי זה ועכשיו, אני מגלה אחרי הרבה זמן שהכול הולך, שכולם אוהבים את כולם, בכול מצב ובכול גיל....האדם, הגבר הרבה יותר נבון ועמוק ממה שהמגזינים רוצים להעביר...הם אוהבים נשים איך שהן....אלוואי שכול האופק יפתח ושאנשים יפסיקו לסבול סתם.
יש עוד הרבה מה לומר על זה
לפני 14 שנים
קשקש​(מתחלף) - זה נכון. זה אפילו מאוד פשוט אני זוכר כשהייתי ילד קטן, כל פעם כשפגשתי משהו שונה הוא התחיל להטמע לאט לאט.
במקרה של נשים אם ראיתי מישהי שונה ממה שאני מכיר לדוגמא שופעת במיוחד או עם שיער מיוחד או אפילו שרירנית במיוחד (אם נתקלתי בתחרות בודיבילדרס בטלויזיה) היא התחילה להופיע אצלי בחלומות ובדמיון.... לעיתים אונסת אותי או מרביצה לי -) וכך התרגלתי קונספטואלית, אך לא ממשית (כי עוד לא באמת נמשכתי אליהן במציאות אלה רק בגירסתן שבחלום). לקחו כמה שנים כדי לזהות מה באמת סקסי במה שאני רואה במו עיני ולהימשך.
המוח זו המצאה גיאונית. וגם קצת יותר פשוטה ממה שחושבים (-
לפני 14 שנים
llulu​(נשלטת) - מתקש, אתה גם כותב פה על הסתירה שבין 2 צרכיים שלנו : הצורך במסגרת והמצאות של הנפש האינדיוידואליסטי. צריך הרבה עומץ כדי לפעמים להעיז להיות נתול שברריות מפני הלחצים החברתיים שנותים תמיד להיות שמרניים לדעתי.
אני רואה אתזה אפילו על תדרים של סיביליזציות, כאשר העולם "החופשי" מבחינה מינית כול כך מזעזע חברות יותר שמרניות. תמון בזה הרבה מתח ואלימות. וזה, אנו נושאים לפעמים על כתיפינו הקטנות שלנו...גם
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י