אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של נשמה וכפרה

חדשות התקווה: נשמה מעולפת
לפני 18 שנים. 31 ביולי 2005 בשעה 8:39

ימים מוזרים עוברים עליי עם מומו. מאז שניצחתי את נשמה ושכבתי איתה, מאז שהמתח ירד אחרי שאזקתי את מומו והבהרתי לו שאני אשה לצידו ולא מתחתיו, אני מוצאת את עצמי במין שמחה פנימית שלא הכרתי. אני צוחקת יותר מאי פעם, מזדיינת יותר מאי פעם ולראשונה, נהנית מהחיבוק של אחרי ומלישון ביחד.

בעבר גברים היו עבורי כמו פאקמנים שצריך להוריד עם האנטר. שכבתי עם כמה שיותר, בשביל הכיף, בשביל האינטרס או סתם כדי להפיג מתח מיני. עם מומו זה פתאם כל כך שונה שזה מפחיד.

לקחתי אתמול את כל החבורה לבית קפה כפרי באזור השרון. שולחנות עץ, מזרונים נעימים על ספסלים מעוצבים. צחקנו, היה שמח, נשמה ואני עשינו עיניים לתענוגם של הגברים. הגישו לנו את ארוחת הבוקר. מומו ישר אמר שאומלט נראה לו בדיוק כמו חביתה ואלה סתם פלצנים. ז'קי צעק שמה זה לחמניה אחת לכל בן אדם ומה זאת הקמצנות הזאת ויאללה שיוציאו מיד פיתות ולאפות וחלות של שבת. נשמה ואני רצינו לקבור את עצמנו באדמה מרב בושה, אבל בסוף החלטנו לצחוק על הכל ונהנינו. אני רק חושבת שאם פעם אצטרך לקחת את מומו לאחת מההשקות הרבות שאני מוזמנת אליהן והוא יקריץ לי כזה משפט, השם שלי ימחק לנצח מרשימות המוזמנים. מה אני עושה בכלל עם הגבר הזה, חסר ההשכלה הרשמית, בוגר כלא רמלה לדורותיו
ובעל המראה העברייני בצורה שבלתי משתמעת לשתי פנים?

אתמול הזדיינו בלי סוף. פעם ראשונה שגבר מצליח להפיל אותי מהרגליים. היתה אינטימיות, היתה שמחה, היו ליטופים ואז הייתי חייבת לומר לו: "מומו מאמי שלי, אתה זוכר שזה רק לעוד שלושה ימים, נכון?"

מומו הביט בי בהלם: "חשבנו שגמרנו עם הקטע הזה. אמרנו שזה ניסיון לשבוע, לא אמרנו שאת צריכה ללכת. טוב אם את רוצה לחזור הביתה אני יחזור אתך".

נשמתי עמוק ועניתי: "מומו, אני חתולת רחוב, לא מתאים לי להיות חתולת בית. אני לא בנויה למחוייבות הזאת, אני לא בנויה להיות עם גבר אחד ואני בטח לא בנויה לפעול כל הזמן תוך שיקולים על כבוד של מישהו אחר".

מומו נמתח: "הזין שלו מומו לא מספיק לאשה שלו? את צריכה שאני יביא בך את כל שכונת התקווה כדי שתיי מרוצה?"

"מומו זה לא העניין של הזיון. נפלא לי להזדיין אתך, אבל אני צריכה את הספייס שלי, את החופש שלי", עניתי.

"ומי ישמור עלייך בלילה כשאת מפחדת? מי יחבק אותך כל לילה כשאת חוזרת מהעבודה שלך?", הוא שאל

"מומו, אני לא מפחדת מכלום. ממה יש לי לפחד? אתה לא יודע שחתולות תמיד נופלות על הרגליים?", שאלתי.

"בטח שאת מפחדת מאמי שלי, את מפחדת מאהבה. אבל אין בעיה מאמי, יש לי שלושה ימים להוכיח לך למי את שייכת, למי הכוס שלך שייך. למה הוא מכור, זה לא ירצה יותר שאף אחד אחר יגע בו חוץ ממומו, מהידיים של מומו, הלשון של מומו והזין של מומו. כל החיימים נשים נלחמו עליי, לא נורא פעם אחת אני יריב על אשה, למה את שווה את זה".

ניסיתי להתווכח, אבל הוא פתח לי את הרגליים והתחיל לשחק לי בדגדגן עד שהתחלתי לגנוח ולהימתח ולהשתולל. "למי הכוס הזה שייך שרמוטה שלי?", הוא שאל. "לך, רק לך!", צרחתי, אבל רק בגלל שרציתי לגמור. "למי הכוס הזה מכור?", "הכוס שלי מכור לך, שייך לך, אני השרמוטה שלך", צרחתי לו יותר חזק, אבל רק בגלל שידעתי שאם אני לא מודה הוא לא ממשיך לזיין אותי.
ואז הוא חדר אליי ולא הפסיק עד שצרחתי לפתע שאני אוהבת אותו. לא יודעת מאיפה זה בא לי.

"כל חתולת רחוב רוצה בית מאמץ", מומו אמר, "גם החתולה שלי והחתולה שלי יודעת מי היד שתלטף אותה ותעניש אותה", הוא סיכם ואמר "בעוד שלושה ימים את לא תרצי ללכת לשום מקום. את שלי, את רק עוד לא יודעת את זה".

קשה לתאר מה חשתי באותו הרגע, אבל לומר שחשתי מרקדת על גג פח לוהט יהיה קרוב ביותר למציאות. החום, הנעימות, השריפה, הרצון לקפוץ ולברוח כל עוד אפשר.

כן, אני מאוהבת במומו אוחיון. לא, אני לא יכולה לאפשר לעצמי להשאר אחרי השבוע הזה. יש לי חיים לחיות, יש לי חופש שאני לא מוכנה לוותר עליו, יש לי קריירה ויש לי שם. פעם מומו אוחיון יהיה רק עוד סיפור על אחד משורת המאהבים שלי. אבל היום הוא צובט לי בלב.

מומו וז'קי מהתקווה​(שולט) - כפרה שלי, אישה יפה
אתמול בלילה מתי שחיבקתי אותך ושיחקתי לך בשיער וידעתי שאת האישה היחידה שאני רוצה לעשות מאושרת. את מבינה כפרה שלי, את ואני זה סיפור שרק יתחיל והסוף שלא עוד רחוק מאוד מאוד, אולי פעם הסוף של הסיפור שלנו יבוא, מתי שנייה כבר זקנים ואחרי הרבה שנים שני יפנק אותך ויואהב אותך, וישמור עלייך. למה כל חתולה צריכה לדעת שיש לה תבית שהיא תמיד יכולה לחזור אליו, ושהיא תמיד תרגיש בו בטוחה.
וחשבתי ככה וליטפתי אותך עד שנרדמת והיד שלך מחזיקה תיד השניה שלי שלא תפסיק לחבק אותך וככה נרדמתי בסוף.
את מבינה כפרה שלי, אני יכול לביא אותה בצחוקים ובקטעים וליכנס במי שצריך מתי שהדם עולה לי לראש אבל איתך זה אחרת. אז אני לא יודע הכל למה אני תחינוך שלי קיבלתי כמו שכבר כתבת בכלא, אבל אני כן יודע לאהוב אותך כמו שבחיים לא אהבו אותך. למה שאני יודע איך לביא לך תכבוד שלך בתור אישה אבל גם יודע איך לביא אותך הכי שרמוטה של הגבר שלך. וממי אני גם יודע איך לחבק אותך ולביא לך תילדה שיש לך בנשמה ושלא רוצה ליות רק חתולה, הילדה שיש לך בנשמה רוצה שיחבקו אותה בלילה וישחקו לה בשיער ויספרו לה שהכי אוהבים אותה בעולם.
תכל זה אני יביא לך למה מומו אוחיון לא יודע לאהוב אחרת, ומומו אוחיון בחיים שלו לא אהב כמו שהוא אוהב אותך.
לפני 18 שנים
stallion - כפרה אחות שלי האשה היפה של מומו... תגידי לי ת'נכון מה שווים כל הקוקטיילים וההשקות וכל החארטה הזה אם את הולכת לשם בלי חשק למה שאת חושבת על מומו? מה הם שווים אם כשאת חוזרת הביתה ,הבית ריק במקרה הטוב ומלא באיזה מלעון קירח ושמן שוואלה יודע להגיד את הדיבור הנכון בקוקטיילים אבל עומד לו הלולב רק בסוכות?? באמת אמיתי שחתולות נופלות תמיד על הרגליים אבל מה קורה מתי שהרגליים שלהם עייפות מלברוח מכל מיני כלבים מוזילי ריר שנושכים אותם עד שלחתולה כבר אין חשק וכוח לברוח ובא איזה בולדוג אחד שם לה קולר על האצבע ומאז היא רואה אותו רק נובח בקוקטילים של פח הזבל או במלונה חורפ ? מה זה? לא נפילה על הפנים? יותר עדיף אם יש לך משהו טוב ביד אפילו אם הוא קצת לא לפי מה שבצפונבוניה מלמדים בשיעורי האדם הנאור לתת בו קצת ליטוש של צפונבונית איזה נימוס אחד או שניים כמה מילים מהספרים אולי איזה פפיון על חולצת משי ושעון במקום הגורמט ויאללה יש לך גבר לכל החיים . עזבי אותך מכל הדאווינים של חופש וקריירה ומה יגידו השכנות הפולניות של האמא שלך בצפונבוניה... מה שהכי חשוב זה שתהיי מאושרת ושהחיוך לא ימחק לך מהפנים אף פעם. ותחשבי על זה כפרה כי באמאמא שלי אם את תפילי למומו ת'כבוד ..אפילו אם תחזרי על ארבע ,הוא יתן לך לדבר ללמפה .אז אל תגידי שלא אמרתי לך.
לפני 18 שנים
נשמה וכפרה המהממות​(נשלטת) - סטליון ידידי,
אני בדיוק חושבת על זה. היום היום האחרון...
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י