בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של נשמה וכפרה

חדשות התקווה: נשמה מעולפת
לפני 18 שנים. 11 בנובמבר 2005 בשעה 14:23

עכשיו זה כבר באמת פאתטי. דון קיחוטה היה עושה לזה תקציר מה זה מהמם: הלכתי-חזרתי-ברחתי לאילת-הוצלפתי-חזרתי-הציעו לי נישואים-עשו לי אאוטינג וגילו מי אני באמת- גיריתי את יריב-ארזתי-עזבתי-חזרתי. בשפה שלו זה נשמע הרבה יותר טוב. אבל פאתטי או לא פאתטי, כשהמלך שלי אומר אני עושה וז'קי אומר שיש לי עונש ראשון לכתוב תבלוג ולהציל תכבוד שלו, אז מה נשאר לי לעשות? דוז פואה למשיב נכונה.

בקיצר, ארזתי את כל הבגדים ועזבתי את הבית ונסעתי להורים שלי, שלא הבינו מה אני עושה אצלהם בחדר ילדים ולא בבית של האיש הזה שמביא להם שמפניה ופינוקים. לא רציתי להגיד להם מה אני חושבת על הבת הקטנה שלהם, אז בצעד קיצוני וחד פעמי סתמתי את הפה.

ישבתי בבית ובכיתי כמו משוגעת ובכל פעם שז'קי התקשר אמרתי לו שאני מצטערת אבל לא מתאים לי לחיות בהרמון ועוד שהאשה השניה שלו היא אחותי הקטנה וז'קי נשבע לי שהוא אוהב אותי וזה לא ישנה כלום באהבה שלנו ואני מסתגרת ומתנתקת ולא מקשיבה למילה.

ככה עברו שלושה ימים שהשחור היה בהם גוון ורדרד של גלידה פטל. בסוף אתמול ז'קי התקשר ובפעם הראשונה בחיים שלי שמעתי אותו בוכה כמו ילד שלקחו לו תסוכריה על מקל.
וז'קי בוכה ואומר לי שאני האוויר שלו ושהוא לא יכול בלעדיי ודי שאני אחזור הביתה ואני שואלת מה עם ההיא וז'קי מבטיח לי שהוא לא יגע בה עד שהיא תגדל, אבל שהוא מאוהב גם בה וכשהיא כן תגדל הוא דווקא יגע. אמרתי שאם ככה אני לא חוזרת הביתה, אבל ז'קי שכנע אותי להגיע רק לפגישת פרידה.

איך שהוא יצא שאת הפגישת פרידה הוא רצה לעשות במיטה ואיך שהוא יצא שזדיינו כמו שני שפנים שלא ראו גזר שבועים ואז ז'קי אמר לי שבכלל אין לי בחירה שאני שלו והכלבה שלו והזנזונת שלו והבעיה איתי ששחררו לי את הרצועה אז עכשיו הוא הולך להחזיק לי אותה קצר כמו הפתיל שלו (הפתיל של העצבים אל תתחילו לזלזל, הפתיל האחר דווקא ארוך).

וזה העונש הראשון שקיבלתי על זה שהעזתי להטיל ספק באהבה של האדון שלי. אני מקווה שהוא יצא מרוצה, כי אני מה זה מתפדחת מחוסר העקביות שלי וגם מזה שאם אני כבר כותבת אני רוצה מיליון תגובות ואתם קשה לכם אפילו להזיז את העכבר לכתוב איזה משהו וללחוץ אנטר.

שבת שלום ומבורך ואל תשכחו להדליק נרות.

דסדמונה{שטן} - כל אחד אוכל את מה שהוא מבשל...ומי שבישל בערב שבת...יאכל בשבת :)

דסדמונה
לפני 18 שנים
מהות הכלום - רק כי ביקשת - אני והפתיל הארוך שלי מחכים בקוצר רוח לפרסום הבא.
לפני 18 שנים
kael - תראי נשמה אם את רוצה להיות להיות ורק איתו תעשי את זה, אל תתפשרי!

ועם כל הכבוד לז'קי {כן, יש כבוד- המון כבוד!} אם את רוצה מערכת יחסים מונוגמית שיבחר- או את או אחותך, זה לא משנה מה הגיל של הילדונת. זה בכלל לא רלוונטי.
מה שרלוונטי זה מה שאת רוצה. כן, את השפחה שלו וגם לשפחות יש חוקים, גבולות ודרישות מינימליות ממערכות היחסים שלהן עם אדוניהן.

יכול להיות שאני טועה ולא מבין כלום, יכול להיות שלא. מה שחשוב זה שתרגישי בטוחה, אהובה, ותקבלי בדיוק מה שמגיע לך- את כל הטוב שבעולם.

kael
לפני 18 שנים
מומו וז'קי מהתקווה​(שולט) - אך יה קייל, רק בגלל שאתה נשמה טובה, אני מכבד תדברים שאתה אומר שבדרך כלל לא הייתי מתווכח עליהם בכלל.

ונשמה שלי, תלחצי על הלינק שאני מביא לך פה. עמדת בעונש הראשון שלך בכבוד. עוד שניים מחכים לך והם יהיו טיפה יותר קשים.
http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=14011
לפני 18 שנים
Scorpio1120​(שולט) - יש לך כשרון לכתיבה עממית, יפה, ומושכת.

והחשוב הוא שאת משאירה הרבה לדמיונם הפרוע של הקוראים.

תמשיכי בכך.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י