לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 16 שנים. 5 באוגוסט 2007 בשעה 17:01

אנו ביחד כבר זמן רב.

אני מתבונן בו כעת. הוא יושב לו בודד וגלמוד במרכז השולחן ומחכה שאגע בו, שאלטף את מקשיו הרכים והכה מדוייקים ואגאל אותו מבדידותו. ואני, אני יומיים לפני מבחן כשכל החומר אצור בתוכו. שנינו מתבוננים אחד בשני ואנו לא יכולים לעשות מאומה. אפילו לבכות איני יכול (הוא רגיש כשבוכים לידו).

ארבע שנים הוא מהלך עמי. תמיד לצדי. העבדתי אותו בפרך והוא רק הודה לי. כל מה שביקשתי ממנו הוא עשה. שיחקתי איתו כששעמם לי, קראתי בעזרתו ספרים רבים ואף כתבתי בו תוכניות רבות. כשהעמסתי עליו מעבר ליכולותיו, הוא נאנק בכל כוחו ע"מ לשרת אותי. מידי פעם, הייתי שומע את המאוורר הקטן שלו מתחיל לעבוד כשהיה לו חם. לא מתלונן, רק דוחק בעצמו יותר ע"מ לעמוד בקצב. הוא תמיד המתין לי שם - שחור כולו ועם מסך בוהק. ממתין רק לי.
כעבור שנתיים, כשהיה לו קשה מדי, הרחבתי לו את הזכרון. הוא הודה לי על כך מיידית. כבר מאותו רגע הוא התחיל לעבד במקום לבצע Swaping מיותרים למיניהם ולהסתובב לו בגנים. הכל היה נפלא ואנו היינו מאושרים.
כל שנה חגגתי לו יום הולדת (ועוד מעט היה אמור להיות יום הולדתו הרביעי). קניתי לו כרטיס (הרחבה) ליום ההולדת, הבאתי לו ג'וק מתנה ואיחלתי לו עד 120,000 שעות עבודה, חישוב, עיבוד, קלט ופלט.

אני זוכר שכשקניתי אותו, היה ביננו הסכם שנבע מהרקע הדתי ממנו הוא הגיע (או שזה היה הרקע שלי?): הוא עובד ואני שומר על תמימותו. לא יראה בו דבר ערווה ושאר מרעין בישין ר"ל.
ההסכם הזה נשמר בחריש ובקציר, בבדידות ובאושר, בלילה ובבוקר.

לפני כשבוע הפרתי את ההסכם לראשונה עקב צוק העתים ויובש הזמנים.
אתמול מת לו המטען...

אוקינוס - איזה מוזר אותו הדבר קרה גם לי שבוע שעבר (בלי עניין הטהרה כי המחשב שלי מעולם לא היה תמים).
אצלי לא רק שהמטען מת אלא גם כשהחלפתי מטען אומנם המחשב עבד אבל סרב להטעין לי את הבטריה. מקורות יודעי דבר אומרים שמדובר בבעיה בלוח אם ואני משקשקת מלהכניס אותו לתיקון. כל החיים שלי עליו ואני לא יכולה להיפרד ממנו ככה אפילו לכמה ימים.
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - ראשית, אני משתתף בצערך. תנוחמי בתוך שאר מחשבי ציון וירושלים.

שנית, אני בספק אם הבעיה היא בלוח האם. לוח האם אחראי על תעבורת הנתונים בתוך המחשב ועל תיאום כל שאר רכיבי המחשב, אך במחשב נייד טעינת הסוללה לא קשורה ללוח האם, אלא לרכיב אחר שאחראי על זיהוי זרם החשמל במחשב.

שלישית, אני מכיר מישהו אחד לפחות (וגם את מכירה אותו) שיש לו דיסק קשיח נייד מספיק גדול כדי להכיל את כל הדיסק הקשיח שלך במלואו. תוכלי לבצע גיבוי מושלם ולמסור אותו לתיקון.
זה אמנם אומר להפרד ממנו למס' ימים, אבל זה עדיף מאשר להיות עם מחשב נטול סוללה זמן כה רב.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י