לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 16 שנים. 11 בפברואר 2008 בשעה 22:46


Upon her pain getting deeper.
Though my love wants to relieve her.


הנסיעה אליה היתה זהה ככל הנסיעות שקדמו לה, אך הפעם הכל היה שונה. היתה זו הפעם הראשונה בה אנו נפגשים כשאנו כבר לא מוגדרים כ"זוג". את הרעיון לתביעת זכותי ל"סקס עם האקס/ית" היא העלתה בחצי חיוך, אך לקחתי אותה די ברצינות. חילופי הודעות בשישי בצהריים הפכו את התוכנית הדי מוזרה הזו למציאות שעתידה להתמשש. בדרך לשם שמעתי את "Sad Lisa" של Cat Stevens שלקח אותי למקומות רחוקים בהרבה משנסעתי אליהם.

היא עמדה בכניסה וההילה שתמיד הקיפה אותה לא נעלמה גם הפעם. כנראה שיש דברים שלא משתנים, גם כשהתואר משתנה. כשנכנסו לחדר הנשיקה היתה קצת שונה, היא היתה קצרה יותר וקצת יותר מרוחקת, אך זה די הגיוני לאור העובדה שלא ממש ידעתי היכן למקם אותי בחייה. לאחר שיחת נימוסין שארכה כמה דקות, היא יצאה מהחדר והשאירה אותי לבד למס' דקות מועט.

לאחר שהיא נכנסה לחדר שנית התקרבתי אליה לפתע והורדתי ממנה את החולצה בבת אחת. בזמן שהתנשקנו הורדתי ממנה את החזיה ואז השלכתי אותה למיטה. התקרבתי אליה באטיות, פורם את כפתור הג'ינס שלה, פותח את הרוכסן, אוחז בג'ינס ובתחתונים שלה יחדיו ומושך אותם אלי בבת אחת. היא עדיין צחקקה בחצי הפתעה, אך היתה זו רק ההתחלה.
התכופפתי לכיוון התיק שלי והוצאתי משם את החבלים שלי. התחלתי מידיה היפות; הצמדתי וקשרתי אותן לראש המיטה. לא היה שום צורך לרחם עליה, אז הפעם גם הידקתי יתר על המידה וידעתי שהיא תעריך זאת. את הרגליים שלה הצמדתי וקשרתי בחבל לקצה המיטה. היא כעת מתוחה כולה ולא יכולה לזוז.

עליתי על המיטה והתיישבתי מעליה, מניח רגל מכל צד של גופה. נהניתי לחוש את מגע השדיים העדין שלה משתפשף בזין שלי. מחצתי אותם בחוזקה עליו, התעללתי קצת בפטמות המדהימות שלה ואז התקדמתי קצת למעלה, רואה כיצד היא מתאמצת כדי לנסות ולמצוץ את הזין שלי, מנסה בכל כוחותיה להגיע לפוזה שתוכל להכניס אותו אליה, אך לא מצליחה.
הסתכלי עליה לרגע ואז סטרתי לה בבת אחת. היא היתה לרגע בהלם, אך הסטירה השניה לא אחרה לבוא, דואגת להוציא אותה מההלם שאחז בה. הגברתי את הקצב ואת הכח, נותן ללחיים הבוהקות שלה לקבל צבע אדמדם וכדי שלא תזוז יתר על המידה, אחזתי ביד אחת בשערה ובשניה דאגתי לסטור לה ולעשות זאת כמה שיותר.
כעבור כמה דקות, כשהיא כבר חצי מרחפת, התיישבתי על הפנים שלה. מניח לה ללקק את הביצים שלי בעוד הזין שלי מזדקר מעל עיניה התכולות. כשחשתי שהיא עשתה זאת מספיק, דחפתי את ראש בין רגליי, מניח לה לבצע לי רימינג עמוק במיוחד. לעתים הייתי מתיישב עליה קצת, לא מאפשר לה לזוז וכתוצאה מכך רואה אותה מתחילה להשתולל כשהיא מבינה שהיא לא מצליחה לנשום. כ"כ כיף לראות אותה נאנקת מתחתיי...

שחררתי את רגליה מהמיטה, אך לקחתי את החבל שהן קשורות בו וקשרתי אותו לקשר הידיים שלה, שהיה מעל לראשה. זה הכריח אותה להשאיר את הרגליים שלה צמודות לחזה שלה ולי אפשר לחדור אליה כמה שאני רוצה ובעומק הרצוי לי.
התחלתי לשחק בעדינות עם השפתיים שלה. פותח אותן קצת, מתעלל בה, ואז משחק בפתח של הכוס שלה. כ"כ נהניתי לחוש את הרטיבות שלה מתפשטת לאט לאט, את הידיעה שהכוס שלה כבר ממתין לזין שלי, שלא אחר לבוא.
החדירה הראשונה היתה עוד די עדינה, אך אלה שבאו אחריה לא היו כאלה כלל וכלל. בכל חדירה אליה רק חדרתי עמוק יותר וחזק יותר, נהנה לראות את העיניים שלה מתכווצות מעומק וכאב החדירה, אך יודעת שהיא לא מסוגלת לעשות כלום, אלא רק להתמכר לכאב הזה, להרגשה שהזין שלי חודר אליה עמוק כ"כ. כעבור 15 דקות עברתי למקצב קבוע וראיתי איך היא בונה לאט לאט את הגמירה שלה. היא השפריצה כשגמרה, מה שהתברר כפעם הראשונה מסידרה מכובדת שתהיה בהמשך.

לקחתי את הרגליים וקשרתי שנית לקצה המיטה, אך הפעם סובבתי אותה על הגב, לא לפני שהנחתי זוג אטבים על הפטמות הורודות שלה. בזמן שהיא עדיין מעולפת מהגמירה האחרונה שלה לקחתי את החגורה מהמכנסיים שלי, קיפלתי אותה לשניים והתחלתי להצליף בה בכל מקום אפשרי. הסימנים לא איחרו להופיע; פסים ורדרדים ארוכים לאורך הישבן והגב שלה. המשכתי ככה עד שראיתי שכל החלק האחורי של גופה צבוע בצבע ורדרד אחיד.

התרתי את החבלים שעל רגליה (היא ככה כבר די הרבה זמן), הפכתי אותה על הגב ומשכתי את ראשה אחורה, מחוץ למיטה. כשהראש שלה בתנוחה הזו, התכופפתי לעברה ודפקתי את הפה שלה. היה כיף לשמוע אותה נחנקת עם כל חדירה, מנסה להתנגד, אך לא מסוגלת בגלל ידיה הקשורות.
אחרי שבאתי על סיפוקי, התרתי גם את הקשר שעל ידיה ודחפתי אותה למרכז המיטה.
פישקתי את רגליה והתחלתי לזיין בשיא הכוח שלי. מאפשר לכל המשקל של גופי לרדת עליה בזמן שאני חודר אליה, פותח אותה כל פעם מחדש. לגמירה המאד רטובה שהגיעה אח"כ גם לא ציפיתי, אך היא בהחלט היתה שם, מרטיבה את המיטה היטב בזמן שהיא מפרכסת.

אחרי חצי דקת מנוחה (ואל תגידו שאני לא רחום וחנון) העמדתי אותה בדוגי. היה כ"כ כיף לחדור אליה כששיערה המדהים בין אצבעותיי והיד השניה משחקת בשדיה לפרקים. החלק הכי מהנה בדוגי הוא להצמיד את החזה שלה למיטה, לקחת את שתי ידיה בידיי ולהניח אותן על הישבן שלה, כשאני מונע ממנה לישר את הגב ומכריח אותה להשאיר אותו מקומר. החדירה כ"כ עמוקה שהיא עושה הכל כדי להתחמק מהחדירה, אך לא יכולה בגלל שאני אוחז בידיה.
את הגמירה הפעם היא דווקא גמרה בדוגי רגיל, כשהיא נשענת על ידיה. היא בבת אחת העיפה את עצמה קדימה, נשכבה על המיטה והתחילה לרעוד. את הנקודה המאד רטובה שנוצרה שם ראיתי רק לאחר שפישקה את רגליה...

הפעם גם אני התחלתי להראות סימני עייפות, אך לא הייתי מסוגל שלא לרדת לה. רק המחשבה על מגע השפתיים שלה הנמרח על הלשון שלי, על מגע הדגדגן שלה, על הטעם שלה ועל תגובתה המטורפת כשאני מחדיר את הלשון שלי לתוכה, פשוט עוררו בי את הרצון לעשות זאת. הגמירה שלה הגיעה כעבור זמן סביר בהחלט, אך מעולם לא חשתי את הפה שלי מתמלא בכ"כ הרבה נוזלים בן רגע. זו היתה ההשפרצה השלישית שלה ואולי הרטובה מכולן.
כנראה שעם האוכל בא התיאבון, אחרת לא ניתן להסביר למה היא התחננה שאדפוק אותה עם האצבעות שלי. מה שהחל בתור טיזינג חביב, המשיך כחדירה עמוקה וחזקה של האצבעות שלי לתוך הכוס שלה, כשאני ביציאה דואג להזכיר לה על קיומה של נקודת הG שלה. רצף הגמירות שלה הפעם היה מדהים ורטוב לא פחות.

אחרי זה היה ברור לי שהיא הולכת לישון היטב. באופן מקרי בהחלט, זה מה שקרה כעבור חצי דקה מבלי שאפילו אני שמתי לב - היא פשוט נרדמה לה.
את הפגישה שלאחר מכן, עשינו שנית כ"זוג"...

פלונית אמנם נחמד, אתה נשמע מוצלח, אבל - זה נשמע חובבני.
תיאור יבש משהו.
אתם לא זוג, אתם מזדיינים וזה כל מה שאתה מספר?
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - יש דברים שהשתיקה יפה להם, יקירתי.
אפילו כאן.
לפני 16 שנים
מיתוסית​(שולטת) - אני דווקא התחרמנתי פה פחד :)
דה הוא יודע לכתוב היטב והוא צריך לכתוב יותר דברים כאלה ;)

בואי נאמר שכיף לבחורה הזאת שיש לה זיון כזה ועוד מאקס שמשקיע כאילו הם עדיין יחד...
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - באמת שאיני רואה מקום למחמאות כאלה, בעיקר אחרי שקראתי את הפוסט האחרון שלך...
מדהים מה שאתם עושים ביחד. :-)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י