אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 15 שנים. 28 ביולי 2008 בשעה 17:46

אני חושב שלא ניתן להגדיר יותר טוב את התחושה הזאת של הבטן המתהפכת לה עמוק בפנים ובו ברגע את העלמותו של כל זכר לתיאבון שלי.



היא בטח היתה מאושרת כעת לשמוע על כך לו היינו עדיין ביחד; לדעת שאני מקנא לה כ"כ ומשתגע אפילו בגלל שמועה ששמעתי בחצי אוזן ולגמרי במקרה.
אבל אנחנו לא ביחד, היא אוספת את שבריה ואני את שבריי. אני עושה זאת בעיקר בניסיון עקר להתרכז בדף הנוסחאות שמולי והיא לבטח עושה זאת בדרכים קצת יותר פעילות. אולי עכשיו מתלהבים ממנה כמו שבאמת מגיע לה שיתלהבו ממנה, מהגוף שלה, עורה הצחור, מעיניה הכחולות ופניה היפות. ובנוסף לכך, היא באמת הזיון הכי טוב שגבר יכול לבקש לעצמו, בטח אם הוא חובב BDSM.

כששוחחתי על כך עם מכרה נבונה שלי, היא אמרה שהיא מקווה שהיא מזיינת עכשיו כל מה שזז וגורמת לעצמה להרגיש נחשקת ומוערצת, בדיוק כמו שמגיע לה (ויש פה יותר מדי "היא", אך המשפט עדיין ניתן להבנה בצורה סבירה, לענ"ד).
אני לא ידעתי אם לקוות זאת בשבילה או להתרכז בכאב הראש שרק המחשבה על כך גרמה לי.
אולי זה "החטא ועונשו" בגירסתו הפרטית שלי. את רסקולניקוב אוכלים יסורי האשמה והפרוניה. אותי אוכלים לאט לאט הקנאה וההרגשה הזרה לי כ"כ - להרגיש בלעדיה.

מה ניתן לאחל לאדם שאוהבים, אך מבינים שניתן לגרום לו בעיקר צער...?

פלונית - כנראה שמעולם לא הבנת אותה באמת. הקנאה היתה רק דרך בשבילה לדעת איך אתה מרגיש כלפיה. היא לא תשמח לדעת שעכשיו אתה מקנא, כי עכשיו זה מאוחר מדי לקנא.
כמה טוב להיות הקדוש המעונה שיכול רק להביט מרחוק על הדברים ולהתייסר בליבו, אבל אפילו ישו היה צריך לסחוב את הצלב בעצמו בסופו של דבר.
לפני 15 שנים
The-Who​(שולט) - כנראה שאולי לה יותר קל לחשוב שמעולם לא הבנתי אותה באמת. אולי היא לא הבינה שהרגש לא נעלם, אך משהו אחר השתנה ולא משהו שהוא רצה בו.
אז היא קמה והלכה לה - לא כי היא רצתה בכך, אלא בטח כי היתה חייבת ולו בגלל שהיא לא הרגישה מספיק את מה שהוא רצה והיה צריך לתת לה להרגיש.

אין פה קדושים מעונים. יש פה צד פגוע שלא מגיע לו להפגע וצד פוגע שלא רוצה בכלל לפגוע, אך מרגיש כה חסר אונים.
לפני 15 שנים
זיקית - ושני הצדדים סביר להניח פגועים ועצובים. אפפעם לא קל לפרק חבילה שמתוך הקריאה בבלוג נראית מאוד טובה..
לפני 15 שנים
טרבולי והקצפת - When the gusts came around to blow me down
I held on as tightly as you held onto me
I held on as tightly as you held onto me

http://www.youtube.com/watch?v=QB0ordd2nOI


תור. לשיננית.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י