סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 16 שנים. 2 ביולי 2007 בשעה 15:00

היו זמנים שבהם הייתי כה משועמם, עד שישבתי וחשבתי לעצמי, כיצד הייתי רוצה שתראה הצלע שלי (או במילים אחרות, הבחורה שהייתה אמורה להיות מיועדת לי ובטח כבר מזדיינת להנאתה עם מישהו עשיר יותר, חכם יותר או סתם אחד שיש לו זין גדול יותר).

בכל אופן, באותה תקופה נאורה בחיי, המצאתי את כלל שלושת ה-ח'. בחרתי דווקא ב-חחח משום שזו נראתה לי בדיחה מאד טובה לצפות שאכן מישהי כזו קיימת.
שלושת ה-ח', למקרה שתהיתם הינם:
ח-מודה (אופי ומראה)
ח-כמה (אינטליגנציה)
ח-רמנית (מינית)

הייתי כה משועמם באותה תקופה, שאפילו ירדתי לפרטי פרטים:
אופי נורא קשה להגדיר, אך אם הייתי צריך להגדיר זאת בכ"ז, הייתי אומר שהיא צריכה להיות טובת לב. אחת שאכפת לה מאחרים (ובעיקר ממני) ושהיא מאד חברותית ונוחה (רגועה בד"כ. אני מניח שעל הוסת היא לא תוותר בכל מקרה).
במראה האידיאלי שלי דווקא אין ספק: נמוכה (עד 1.70), שיער חלק וארוך, צבע עור בהיר, עיניים בהירות, מבנה גוף צר ונשי (מלאות בצורה סבירה עוד תתקבלנה בברכה, אך מעבר לכך ממש לא), חזה זקוף (גם כאן הגודל לא קובע...), פטמות קטנות וורודות והחלק האחרון נשמר במערכת מטעמי צנזורה.
בחוכמה אין לי יותר מדי מה להגדיר. בסה"כ שתהיה אשת שיח מעניינת. נחמד מאד להיות עם מישהי שמאתגרת (ולא מאותגרת) שכלית. בקטע הזה אף תהיה לי העדפה ברורה למישהי הומנית ולא ריאלית (מספיק שיש אחד שמתעסק במקצוע משעמם באזור).
חרמנית... אני חושב שכאן אני עדיין בשלבי גיבוש. דברים רבים השתנו אצלי לאחרונה. ברור לי כיום שמקומי אינו באתר הזה כ"כ. מה לעשות, איני מתחבר כ"כ לכאבים פיזיים צורמים, השפלות קיצוניות או כמעט לכל דבר קיצוני אחר. אפשר להגיד שאני כמעט קינקי, שמאד נהנה מסקס אגרסיבי טהור בשילוב של קשירות, מילות גנאי וקצת ספאנקים. וגם זה השתנה כ"כ לאחרונה, שאני רחוק מלהגדיר את עצמי כמודע לעצמי בעניין (וק"ו לרצון שלי אצל המיועדת).


ולקטע הכי חשוב: מה היא מקבלת בתמורה?
לא הרבה, לצערי. הכותרת של הבלוג אומרת הכל, לא?
:-)

מיתוסית​(שולטת) - תציץ בפרופיל שלי ;)
לפני 16 שנים
The-Who​(שולט) - לא יאומן!
גם גנבת זאת ממני וגם תאריך העדכון שלך בפרופיל הוא לפני תאריך פרסום הבלוג שלי.
כמה שלמת לכרובי כדי שישנה את התאריך...? :-)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י