צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 5 ביולי 2022 בשעה 22:30

אני אוהבת פנטזיות על סיטואציות. בעיקר סיטואציות של חוסר הסכמה והכרחה. אבל גם לא בדיוק אונס. 

למשל עולם שבו להחזיק שפחה הוא דבר מקובל, השפחה לא תמיד תרצה את תשומת הלב של הבעלים שלה אבל היא מחויבת אליו. זה לא אונס מבחינת האדון שלה כי היא שייכת לו והזכות לגוף שלה שייכת לו. אם הרצון עולה בו אז הוא יכול לממש את זכותו, לזמן את השפחה ולממש את ייעודה הלא הוא לספק הנאה מינית לאדון.

 

אז למשל פנטזיה של חטיפה על ידי פיראטים. בחורה צעירה שהפליגה אל עבר נישואים לגבר לא מוכר, כששודדים פושטים על הספינה ובתמורה לחייהם של שאר הנוסעים היא מוקרבת ונלקחת אל הקפטיין שלוקח את בתוליה כאקט ניצחון.

או לדמיין שוק עבדים, שפחות יחפות ואזוקות זו אחר זו מובלות בשורה אל במת המכירה הפומבית. חייהן כנשים חופשיות הסתיימו, הן מתפללות לבית בו יהיה עליהן לבשל ולנקות. אך זוהי שיירה של שפחות צעירות ונאות והן מושכות קהל יעד בהתאם. בשנים הקרובות רובן ימצאו את עצמן שוב ושוב תחת גבר במיטתו, או לא במיטתו. הן יגיעו לבתי הבושת שם ימשכו בידיהן אל חדרים אפלים אין ספור פעמים בלילה. הן ישמשו כמשרתות עירומות באחוזות שם תפקידן יהיה לשעשע אורחים, הן יבחרו ויולבשו בקפידה על ידי מעצבות כחלק בלתי נפרד מהעיצוב. וחלקן ימצאו את עצמן חלק ממשק בית, מענגות את הגברים בגופן ונתונות למורת רוחן של נשותיהם הקנאיות.

ואם כבר בחרתי את הכינוי הפייתי, אז פיות עירומות בצנצנות כקישוט או תאורה. ציידי פיות יוצאים ליערות ובאמצעות רשת פרפרים לוכדים את הפיות הצעירות שזה עתה התחילו לעופף בין העצים. בגדיה של פיה שנלכדה נחתכים ממנה בעדינות באמצעות סכין זעירה, הפיה מושלכת אל תוך צנצנת מיועדת שמיד מפוקקת. כשמנערים את הצנצנת יש אפקט כפול, אבק הפיות יוצא מהפיה המסכנה, נלכד בתוך הצנצנת ויכול להאיר כשעה, והפיה מטלטלת, החזה שלה מקפץ והפטמות הקטנטנות  מציירות שמיניות. יש כאלה שאוהבים לשקשק את הצנצנת כדי לראות אילו חלקי גוף ימעכו על הדפנות השקופות. הציידים ימכרו את הצנצנות והקונים יוכלו להשתמש בהן כתאורה רומנטית למרפסת. חלקם יוציאו את הפיה ויחזירו אותה פנימה כשידיה קשורות לאחור וחפצים פאליים קטנים כמו למשל עפרון יזדקרו מתוך חוריה של הפיה. לא מעט מהפיות אף ימתחו כשבעלי הצנצנות ילבישו אותן על אצבעותיהם כדי לראות אותן נמתחות סביבן.

 

כמובן שכולם מעל גיל 18 ושדברים כאלה הם נוראיים ולא צריכים לקרות. ועדיין זה מדליק אותי ואני משתפת. מה חשבתם?

 

mister z​(שולט) - לא יודע כמה זה לגיטימי לומר את זה בכלוב אבל הייתי שמח לצאת לשופינג בשוק השפחות שתיארת
לפני שנה
ירושלמיתבדם - אני גם רוצה לצאת לשופינג שם חחחחח
לפני שנה
SilverFairy​(נשלטת) - מה היית רוכש שם? ואיך היית משתמש בצעצוע החדש?
לפני שנה
עוצמת התשוקה - אחלה פנטזיות.
לפני שנה
PainGivingMan - בפנטזיה הכל מותר
ואלה פנטזיות מהממות
לפני שנה
Skyfall​(שולט) - אני אומר שזו דרך טובה לפתוח את הבלוג....בהצלחה
לפני שנה
אלפא ש​(מתחלף) - כתיבה מהממת
פנטזיה נהדרת
לפני שנה
Balonso - נשמע כמו בלוג ששווה לעקוב אחריו. דמיון מפותח הוא כלי מבורך כאן בכלוב :)
לפני שנה
שועל הלילה​(שולט) - שאת מדהימה והדימיון שלך לגמרי פורה, את כותבת נהדר
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י