צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 7 ביולי 2022 בשעה 10:21

זאת פנטזיה, משהו שאפרסם בהמשכים כל עוד תשב עלי המוזה. זה החלק השני, הראשון מוקדם יותר בבלוג. כמובן שאשמח לשמוע מה חשבתם...

כדרכיהן של שמועות, השמועה בדבר הגעתה של הספינה המלאה בסחורה אל חופי הנמל התפרסה בעיר במהירות וזלגה גם לפרברים ואל אחוזתו של רוק.

"הם כבר עגנו והם פורקים אל הנמל שטיחים, תכשיטים, בדים, שפחות צעירות, וגם נשקים". אמר הנער שהגיע עם החדשות אל אחוזת צוק-גל בתקווה שתמורת המידע יקבל פת לחם או אם יתמזל מזלו דבר מתיקה מלינה הטבחית המוכשרת והעגלגלה שהיתה אחראית לארוחותיו של האדון רוק.

"אז עכשיו יסתובבו כאן שפחות צעירות ורעננות ויסיחו את דעתם של כל האדונים והמשרתים" רטנה לינה והגישה לנער שלוש חתיכות פאי לימון שיצא זה עתה מהתנור ויועד לשעת אחר הצהריים.

כשהאדון רוק ואדון צ'רטר, חברו הטוב ושותפו העסקי, עברו במטבח לינה הגישה לאדונים פאי לימון וקפה שהוכן מבעוד מועד. כמובן שמיהרה להעביר את החדשות "אולי כדאי לרכוש שטיח לחדר השינה שבקצה המדרגות, שמעתי שספינת סחורה עגנה בנמל".

"אז הספינה הגיעה היום. אם כך תהיה לנו עצירה נוספת היום בביקורנו בעיר" אמר מר רוק ללינה המופתעת ולצ'רטר שגיחך. "כבר זמן מה אני תוהה ברעיון של הגדלת משק הבית עבור מטרות שעשוע. תכולתה של הספינה אינה מסתכמת בשטיחים, הלא כן לינה? בכוונתי לרכוש שפחה בביקורינו בעיר. שפחה למטרות פנאי עבורי ועבור אורחי האחוזה. נראה מה תהיה העצה על במת המכירות היום."

בעת שלינה יצאה מהמטבח אדון רוק המשיך אל שותפו "החזקה בשפחת תענוגות היא לא רק לשם ההנאה שתוספת זו לרכושי תביא עמה. מעבר לכך שהיא סמל למעמד האחוזה,  ניתן לעשות שימוש עסקי בבחורה צעירה שגופה ברשותי. אפשר להשיג מידע ולסגור עסקאות שעבור עסקן אימפולסיבי ההבטחה להנאה המיידית שגופה של שפחה מקנה תסגור עסקאות שהיו מתמהמהות ועולות לנו יותר."

 

1...קודם(1)...הבא(3)

Balonso - האדון רוק בעצם רוצה לשלב ביזנס ופלז'ר - דרך מתוחכמת מאד לומר זאת. נראה כמו כיוון מעניין להתמקד בו בהמשך.
אני תוהה האם לינה אחראית לספק רק שירותי טבחות או שהיא משמשת גם למילוי צרכים נוספים. הייתי שמח לקבל גם תיאור שלה ושל קורותיה בבית זה בהמשך (מישהו אמר ספין-אוף לינה?)
לפני שנה
SilverFairy​(נשלטת) - חחחח בכלל לא חשבתי על זה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י