צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 7 ביולי 2022 בשעה 12:36

הי זה החלק השלישי. אפשר לקרוא את החלקים הקודמים לפני. תאמרו לי מה חשבתם 😀

שלושתם עשו את דרכם בכרכרה אל עבר העיר והנמל. הם בדקו באזור שוק העבדים בנמל את זמני המכירה. פתיחת השערים לבדיקת הסחורה נקבע לעוד שעה. בזמן הזה לינה יצאה אל שוק המזון והירקות על מנת למלא את מלאי האחוזה. 

רוק וצרטר המשיכו אל מרכז העיר ונכנסו בדלתותיו של בניין עתיק אך מתוחזק. מעל הדלתות התנוסס השלט בית התענוגות של גריום. אדון רוק סרק בעיניו את הנשים שמלאו את חלל הטרקלין והיו במצבי לבוש שונים. כאשר איתר אותה ניגש אליה ומשך בה אל עבר חדר חשוך בקומה השניה של בית הבושת. צרטר התיישב ורק בחן את הנשים ללא התעניינות מיוחדת באף אחת מהן למרות שרבות מהן ניסו לתפוס את מבטו של הגבר הנאה. האדון רוק יצא לאחר דקות בודדות כשהזונה מאחוריו והוא וצרטר עזבו את המקום ועוד הספיקו לשתות ספל בירה ולהגיע לשוק העבדים כמה דקות לפני שהשערים נפתחו.

הם הנהנו אל עבר גריום, בעל בית הבושת שממנו הגיעו, שהגיע על מנת לרענן את מבחר הבנות שיפתחו את רגליהן עבור לקוחותיו. על השער היה שלט פרסום עבור המכירה הפומבית. הוא הודיע שכל השפחות המוצגות נלכדו באותה העיירה הרחוקה מעבר לים, שפחות מקומרות עם חזה גדול וירכיים שניתן לתפוס יביאו שעשוע גדול לקונה בר המזל.

השערים נפתחו ולעינהם התגלו כעשרים בחורות צעירות כשידיהן קשורות לקורת עץ מעל לראשן. השפחות הולבשו בעטיפת בד סביב מותניהן שהגיעה עד אמצע הירך וללא חלק עליון. הידיים המשוכות מעלה הבליטו את השדיים שהתנדנדו עם כל תזוזה מוגבלת של שפחה שניסתה למצוא תנוחה שתשפר אפילו במעט את הנוחות שלה.

המבחר לא היה מאוד גדול. סוחרי הספינה המשיכו אל ערים גדולות יותר בפנים היבשת עם רוב הסחורה והשפחות. רוק ושאר הנוכחים סרקו את הנשים החצי עירומות. הוא התקרב אל השפחה הקרובה אליו והביט בה מעוותת את פניה כאשר תפס וסובב פטמה ורודה ומזדקרת הוא חפן את שדיה והחליק את ידיו על המתניים החלקות. זו היתה השפחה עם החזה הגדול בפער משאר הנשים הקשורות. השלט על ידה קרא "ספיר"

הוא עבר בין השפחות וסימן לעצמו שפחות שתפסו את עיניו. הוא נעצר על יד אחת מהן, הביט בה. היה לה גוף מקומר שזעק שיגעו בו ויצבטו אותו ויפליקו לו, הוא סתר לחזה הגדול וראה איך זה רוטט ומתנדנד. בכרטיס שעל ידה היו המילים.

 בלו

שפחה מעיירה מעבר לים

בת 23 בתולה בחור האחורי

הוא ניגש אל האחראי וביקש להוריד את הבד שעטף את חלקה התחתון על מנת שיוכל להמשיך בבדיקתו המקיפה. כשהשומר ניגש להוריד את הבד, בלו החלה להתנגד ולהזיז את גופה בניסיון למנוע את החשיפה, אך ההתנגדות היתה לשווא היא היתה מוגבלת בידיה והם היו חזקים ממנה ועד מהרה התחת העגול ושפתי הכוס שלה נגלו לעיני כל. תחת השגחתו של השומר, רוק העביר אצבע לאורך החריץ ושהה על הדגדגן שהזדקר החוצה מתוכו. בלו הטיחה שלל קללות שקנו לה גאג שנועד לשפחות עם פה גדול. הכדור חסם את פיה וכעת היא יכלה להשמיע אך ורק יללות ללא יצירת מילים. רוק משך את רגלה מעלה כך שעמדה על רגל אחת וקפליה היו פתוחים לפניו. הוא הכניס אצבע לתוכה להרגיש כמה היא הדוקה ורטובה. הוא סיים את הבדיקה בהפלקה בישבנה שריקד עבורו, עזב את רגלה ובעוד שהביט בה מנסה להחזיר את שיווי המשקל החליט שעבורה הוא יתן הצעה. 

"אתה תצטער אם לא תלך לראות את זו"  הסוחר הראשי ניגש אליו עם מבט שניסה להיות מקסים, הוא ידע שאחוזת צוק גל יכולה להרשות לעצמה יותר מהלקוח הממוצע. "אני חושב שהיא האישה היפה ביותר שראיתי מימי והיא מוצעת כאן למכירה".

רוק התקרב אל הבחורה, ומיד הבין למה הסוחר התכוון. בעוד שבלו היתה מלאת קימורים סקסיים ושפתיים מלאות הבחורה שעמדה שם קשורה עם ידיה מעל ראשה ועם מבט כניעה בעיניה שנגרם מכך שעברה צביטות והצלפות של מספר רב של קונים פוטנציאליים.

רוק הרים את ראשה מהסנטר והסתכל אל תוך עיניה הכחולות. היא היתה שונה משאר השפחות המוצגות בשוק, גבוהה ובהירה עם מבנה גוף צר וקימורים נשיים פחות מודגשים מהנשים האחרות שהוצעו למכירה מאותה עיירה רחוקה. הוא קרא את הכרטיס שהונך על ידה.

"אמרלד

בת ראש העיירה.

אבן חן אמיתית לכל רוכש"

רוק היה מהופנט, הוא ביקש מהסוחר לבדוק את השפחה מקרוב כפי שעשה עם בלו. הסוחר חייך חיוך מסתורי והוריד את הבד שגילה חגורת צניעות שננעלה במנעול בין רגליה של אמרלד. "היא בתולה, אסור לבחון אותה לפני הקניה"

רוק וצרטר יצאו מאזור טרום המכירה והמשיכו אל המושבים שסביב במת המכירה.

 

 

1...הקודם(2)...הבא(4)

פרלין​(נשלטת){ש} - כמה מגרה!
לפני שנה
Balonso - נשמע שעבור שתיהן מחכה עתיד מזהיר כשפחות, נעים יותר או פחות. הכתיבה שלך מענגת מאד, חושנית אך עצורה במידה מתאימה. אהבתי את הסגנון ואמשיך לעקוב.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י