צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 8 ביולי 2022 בשעה 9:58

הי. זה חלק מסיפור אפשר לקרוא את החלקים הקודמים. וכמובן תאמרו לי מה חשבתם.

הם ישבו על מושבי במת המכירה. רוק שדקות לפני כן כבר החליט בדעתו שירכוש את בלו, השפחה העסיסית והווקלית היה כעת שקוע בהרהורים על עיניה הכחולות וגופה האלגנטי של אמרלד השפחה הבהירה שנראתה כנועה תחילה אך מהמבט בעיניה רוק הבחין בעומק שלא ציפה לו.

השפחה הראשונה שהועלתה אל הבמה זו היתה השפחה השחרחורת עם החזה הגדול שרוק נהנה לצבוט. המוכר הכריז על "ספיר שפחה עם קימורים שתענג ותשעשע כל גבר הנמשך לנשים". הוא הוביל אותה סביב הבמה, סובב אותה כשפניה רחוקים מהקהל וגבה מופנה אליהם. הוא כופף את השפחה על חמור עץ שהונח במרכז הבמה והחל להציג את סחורתו תוך פרשנות שוטפת "שימו לב איך היא מתקפצת כשאני נוגע כאן... תראו את החור תחת הקטן הזה, לא תרצו לדחוף לשם דבר מה ולראות איך החור נמתח והחפץ נבלע בתוכו?... מי יהיה זה שירחיב את הכוס הזה".

הוא מתח את קפליה ופתח את השפחה לעיני כל. דמעות כבר זלגו מעיניה ובמורד לחייה אל מעמד העץ שעליו היתה מכופפת, חוריה פתוחים מתוחים ומוצגים ומספרים נקראים מעבר הקהל, מספרים שיקבעו כמה אותם חורים שווים, בכמה הם יקנו ומי יהיה הקונה.

ספיר נקנתה על ידי גריום, בעל בית הבושת, אך כמובן שלא ידעה מי הוא. היא הורדה מהבמה ורק מאוחר יותר כשנכנסה בדלתות העץ הגדולות שמעליהן השלט ואת הנשים החצי עירומות שקישטו את חלל הכניסה נפלה עליה ההבנה שהיא הולכת להיות כלי שעשוע לגברים, שחוריה יתמלאו שוב ושוב בכל שעות היום להנאתו וכאוות נפשו של מי שישלם עבור שירותיה והיא פרצה בבכי.

על במת המכירות שפחות נוספות הובלו והוצעדו. הן הוצגו נפתחו, הוצלפו ונמכרו, לחלקן מילא המכריז את החורים בפלאגים לצהלותיהם של הקהל שחלקו הגיע רק כדי לראות את המופע בחינם.

רוק היה עדיין שבוי בהתלבטות קשה, האם לרכוש את בלו שהיתה אובייקט מיני מושלם, עם קימורים ורוח, בדיוק מה שרוק חיפש על מנת לקדם את האחוזה ואת העסק. או לקחת את אמרלד האלגנטית עם המבט העמוק שקרא לו וריתק אותו, הוא הרגיש שהוא חייב לחקור את האישה שעמדה שם כך עם המבט, אך היא פחות תתאים לשימוש לסגירת עסקה או פרס לעובד אחוזה מצטיין.

לבסוף הגיע להחלטה. הוא ידע מה עליו לעשות.

כאשר שמה של בלו נקרא הוא השתתף בקרב המכירים. המכריז כלל לא היה צריך לגרום לה להתרוצץ או להשתמש בטכניקות אחרות, הקרב היה סוער אך מהיר. רוק הכריז על המספר הגבוה ביותר ובלו נעצה בו מבט שאמר את כל מה שהיתה אומרת אילולא עדיין היתה עם רסן בפיה. היא הובלה מהבמה באמצעות חבל שנקשר לקולר שסביב צווארה. רוק אסף אותה ושילם בעמדת התשלומים.

השפחה הבאה והאחרונה שעלתה על הבה היתה אמרלד. היא רק עלתה ומיד מספרים החלו להקרא. רוק הקשיב למספרים המאמירים וכשהמספרים החלו להאט הוא הוסיף את קולו להכרזה. צרטר הסתכל עליו בפליאה אך רוק רק נענע בראשו והעלה את המספר בהתאם לאדם שמולו התמודד. בעל האחוזה השני שנשאר מול רוק בהכרזות עבור אמרלד לבסוף כחכח בגרונו ולא הכריז מספר נוסף. המכריז צעק נמכרה! ורוק שילם והפך לבעלים של שתי שפחות. שתיהן יהוו לו הנאה כל אחת בדרך שונה שאותה יבחר עבורן.

 

1...הקודם(3)...הבא(5)

ירושלמיתבדם - כן כן תמשיכי ❤️
לפני שנה
פרלינה​(נשלטת){בעלי} - עוד!!
לפני שנה
שולט ובן אדם​(שולט) - מ ד ה י ם !!!
תענוג צרוף לקרוא אותך כותבת.
לפני שנה
Balonso - הכיוון נראה מבטיח עבור שתיהן. נראה שלבאי האחוזה של רוק יחכה עונג צרוף ואיכותי. כתוב נפלא ואני ממשיך לעקוב בשקיקה.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י