צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 9 ביולי 2022 בשעה 17:11

הי. חלק נוסף בסיפור. מוזמנים כמובן לקרוא את החלקים הראשונים. תאמרו לי מה חשבתם 😊

 

רוק וצרטר קשרו את השפחות החדשות זו אחר זו בקולר. אמרלד תחילה ואחריה בלו. הם הובילו אותן מחוץ לאזור המכירות שם מצאו את לינה עם הכרכרה שכבר היתה עמוסה בקניות האוכל ודברי הבית. לפני שהאדונים העמיסו את רכישתם אל תוך מושבי הכרכרה, צרטר ניגש אל עמדה שנפתחה לכבוד אירועי מכירת השפחות. הוא קנה אביזרי אילוף ואימון ויעזרו לאדונים לממש את ההנאה משפחותיהם.

"הייתי ממליץ לך לשבת מקדימה עם הנהג, לינה". לינה מלמלה לעצמה את מה שחשבה על הסידור אך טיפסה וישבה בקידמת הכרכרה. רוק וצרטר נכנסו אל הכרכרה. כמו אצל רוב הגברים בעיר שהשתתפו באירועי אחר הצהריים הצטבר אצלם לחץ שאופק במשך היום. לעומת רוב הגברים לרשותם עמדו שתי שפחות עם חזה חשוף שמטרתן היתה לשחרר לחץ זה. *צרטר נתן אות לנהג והכרכרה החלה את נסיעתה אל עבר האחוזה. רוק שחרר את קולרה של בלו מזה של אמרלד, עד לאותו רגע שתי השפחות היו מחוברות זו לזו כשידיהן מאחרי גבן. הוא העביר את ידו על פניה של אמרלד בליטוף בעלותי, שחרר את ידיה זו מזו וחיבר אותן באמצעות צמידי הידיים אל דפנת הכרכרה כך שגבה צמוד אל החלון, הסגור בוילון, ופניה ושדיה אליהם. את הבד שעטף את איבריה ואת חגורת הצניעות השאיר. היא תהיה עונג שמור למועד מתאים בעתיד.

לעומתה גורלה של בלו היה שונה. כוונתו של רוק היתה לנצל את הרכישה הטריה ושהיא תתחיל לממש את תפקידה באופן מידי. גופה היה שייך לו והוא משך אותה אליו, הושיב אותה בין רגליו כשהתחת שלה, עדיין עטוף בבד השפחה, צמוד אל הזין שלו ומשפשף אותו עם קפיצות הדרך. פניה היו אל צרטר שהחליף את הגאג הכדורי בכזה עם המחזיק את פיה פתוח ומאפשר שימוש ללא סכנת נשיכה. למרות שעדיין לא היתה מאולפת היא תענג אותם בגופה.

צרטר החל ללטף את החזה ולצבוט את הפטמות של השפחה. "נצטרך לעטר את הגוף שלה" אמר בעודו מעמיד את הפטמות צובט ומושך אליו כך שכל החזה נמשך מעלה. "מה אתה חושב על עגילי פעמון דרך פטמותיה?"

"כן זה בהחלט יכול לתרום לה, הצלצול העדין שכל תנועה שלה תייצר תודיע על מיקומה" ותשלח זרמים אל בין הרגלים של כולם הוא חשב. הוא המשיך להזיז את השפחה על הזין המתקשח שלו.

בלו הזדעזעה למשמע השיח בין האדונים. פעמונים על הפטמות? כמו בובה או חתול, בלי היכולת לבחור כיצד להשתמש בגוף שלה עצמה. כל תנועה שלה נבחרת עבורה. פיה היה פעור עם המכשיר שהורכב בו, וצרטר החל מושך אותה באמצעות הפטמות מטה כשראשה אל עברו. רוק העלה את רגליה על מושב הכרכרה כך שהיתה על ברכיה כשהוא בין רגליה, הזין הקשיח שלו משתפשף דרך מכנסיו בקפליה ולולא הבד כבר היה נכנס אל גופה. בתנוחה זאת צרטר יכול היה למשוך את ראשה ולהוריד אותו לעברו כך שגופה היה גשר בין שני הגברים שישבו זה מול זה בכרכרה, ידיה עדיין מאחורי גבה.

צרטר החזיק בפיטמה בידו האחת והחל להתעסק עם אבזם מכנסיו, בשניה. בקצה השני של בלו, רוק חיקה אותו ושניהם שלפו את הזין שלהם. צרטר כיוון את פיה הפעור של בלו ושקע אל תוך גרונה הרטוב ללא שום אפשרות למנוע ממנו את הכניסה, הוא החל מעלה ומוריד את פיה עליו. רוק הרים את הבד מעליה ובדחיפה אחת החדיר עצמו עמוק לגופה. שני הגברים החלו לדחוף ולמשוך אותה, מנסים לשחרר את הלחץ שנבנה בהם במשך היום ובזמן הרכיבה בכרכרה כשהתעסקו עם גופה.

אמרלד היתה מחוברת אל דפנות הכרכרה, היא ראתה את בת העיירה שלה משופדת בשניים מחוריה על ידי הגברים שהן עכשיו בבעלותם. היא הודתה בפני עצמה שחשה הקלה שזו בלו בינהם ובתוליה לעת עתה נשמרים. אך היא ידעה שלרוק היו תכניות עבורה. אדם המסוגל לקחת אישה, אפילו שהיא שפחתו ולהשתמש בה כך, לא יחוס עליה. ולמה למה לו? הרי היא כמו בלו היתה שפחת תענוגות עבורו, גוף שנועד לספק יצרים. אולי המראה השונה שלה או העובדה שהיא מעולם לא לקחה גבר הגנה עליה מלהיות חפץ לשימוש יומיומי כמו שנראה היה שגורלה של בלו, אך היא לא השלתה את עצמה, היא ידעה שגם היא חפץ בעינהם, שנועד לענג את האדון, האדם שהיא בבעלותו.

בלו התרכזה בלנשום בין עליה לירידה על הזין של צרטר. היא הרגישה את רוק בתוכה מגביר את הקצב. רוק גנח מעליה נכנס לתוכה עמוק יותר וחזק יותר. צרטר לעומתו הנמיך את הקצב, הוא רצה לדגום מחוריה הנוספים בתורו.

רוק זיין חזק, לקח ממנה את העונג שלו. בלו החלה להרגיש את הגוף שלה מייצר נוזלים ומרטיב את מנהרתה. רוק נכנס בקלות יותר עוד ועוד עד שתפס את שדיה ובדחיפה אחת עמוקה רוקן את עצמו בתוכה. הוא החזיק אותה משופדת על איברו עד שהטיפה האחרונה יצאה ממנו. כשסיים הוא הרים אותה מעליו, הוריד לה את רסן הפה והעביר אותה לצרטר שמיד חדר אליה ומילא את תעלתה פעם נוספת.

עם כל רגע שחלף בלו נעשתה רטובה יותר בעל כורחה. קולות האנחות שלה מילאו את הכרכרה. היא החלה להרגיש את העליה אל כיוון השחרור בגופה עם כל חדירה של צרטר. כשלבסוף דחף עצמו לתוכה בחוזקה היא כבר כמעט הגיעה לשחרור משלה, רק כמה לטיפות על הדגדגן, אם ידיה לא היו קשורות... אבל הוא סיים לרוקן את עצמו בתוכה והיא נקשרה על הרצפה לרגליהם, כחפץ ששימושו הסתיים.

קולר הצואר שלה חובר לתחתית אחד המושבים כך שלא היתה יכולה לשבת זקופה, היא יכולה היתה לשכב על תחתית הכרכרה או לשבת שפופה כשצוארה מושך אותה מטה.

רוק וצרטר נרגעו וחייכו לאחר שפרקו את יצרם. רוק שחרר את אמרלד שהיתה עדה לכל המתרחש מדפנת הכרכרה. הוא הושיב אותה במושב לידו והחל להעביר את ידיו עליה והרהר לגבי ההמשך.

 

1...הקודם(4)...הבא(6)

michalc - מוכשרת !!
לפני שנה
פרלינה​(נשלטת){בעלי} - לא מבינה איך אין לך יותר לייקים עד שסוף סוף יש פה משהו מחרמן לקרוא.
לפני שנה
SilverFairy​(נשלטת) - חחחחח לייקים זה נחמד בסה"כ. חשבתי על זה.
אבל זה בכל זאת בלוג וכמות החשיפה היא נמוכה וכל חלק הוא ממש ארוך יחסית, אז אנשים שרק מדפדפים לא קוראים. לעומת מישהי שמעלה תמונה של חזה חשוף.
אבל האמת שיש לי כל כך הרבה פנטזיות בראש ואף פעם לא חשבתי שלשבת לכתוב אותן יהיה כל כך כיף.
לפני שנה
פרלינה​(נשלטת){בעלי} - לא תמיד חזה חשוף גורר לייקים, הפכו להיות מאוש בררניים פה ומחפשים גם מקוריות וזווית צילום טובה.
בכל מקרה תכתבי! נשמח מאוד לקרוא :)
יש לי גם מלא פנטזיות שהייתי רוצה לכתוב אבל בגלל שאני כותבת הרבה על עצמי וגם מתחילה להכיר פה אנשים פחות נעים לי לשתף אותן.
לפני שנה
SilverFairy​(נשלטת) - חחחחחחח מפונקים כל השולטים פה. אבל צודקת. זה כיף האנונימיות
לפני שנה
פרלינה​(נשלטת){בעלי} - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - מעולה! תודה!
לפני שנה
Balonso - זה פשוט כתוב נהדר. מאמין שגורלן צופן להן עוד הרבה הנאות תחת טייטל השפחות... אעקוב בשמחה!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י