צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 10 ביולי 2022 בשעה 20:42

* אז יש כאן מלא שמות של דמויות ומקומות. כל שם הוא פשוט הדבר הראשון שעלה לי. מקווה שתהנו, ואם קראתם תרשמו לי מה חשבתם😇

הוא ליטף את פניה ובטנה על שדיה ופטמותיה. הוא היה סקרן לגביה, כיצד היא הגיעה להיות חלק מהסחורה על הספינה. הרי היא לא היתה כמו שאר השפחות שמראם היה כשל רוב השפחות שהכירו בארצו. שפחות אלו היו הציד האהוב על הסוחרים: עיירות על חופי יבשת שבה הנשים עגלגלות ולבני העיירה נשקים כל כך מיושנים שאפשר היה פשוט להכנס לעיירה לקחת את הנשים ולהפוך אותן לשפחות עם מעט מאוד בני עיירה נפגעים.

אבל אמרלד נראתה כאילו הגיעה מיבשת אחרת. תוי פניה התאימו לנשות יבשת רחוקה יותר, רוק הכיר את היבשת כי כמה שנים לפני כן יצא למסע בעולם, הוא למד רבות התיידד עם סוחרים ולמד על אנשים וקהילות מעבר הים. הוא שמר עם חלקם על קשרים חסויים. כך הוא ידע שאמורה להגיע ספינה עם שפחות עוד לפני שלינה הזכירה זאת. הוא תהה אם אפילו אמרלד עצמה יודעת איך הגיע להיות בעיירת החוף ועוד בתו של ראש העיירה.

מחשבותיו סטו לכיוון עסקים ותוך שידיו רקדו על גופה של אמרלד בהסח הדעת הוא וצרטר המשיכו את שיחתם מאותו הבוקר לגבי האחוזה ונתיבים עסקיים שהתכוונו לקחת. זה היה זמן טוב לחלוק עם צרטר את מה שגילה בבית הבושת בתחילת ביקורם בעיר.

אמרלד ישבה בידיו של אדונה ללא ניע בעוד בלו קשורה תחת רגליהם, לשם נקשרה לאחר סיום השימוש בה. הן האזינו וניסו לעקוב אחרי שיחת הגברים שדיברו על ענייני עסקים, אחוזה מתחרה, מיסים מתושבים וכמובן על המכירה שבה הם כולם היו נוכחים. בשלב זה בשיחה רוק סובב את פטמותיה של אמרלד חזק יותר מאשר לפני כן והיא צייצה בהפתעה, רוק וצרטר חייכו ורוק החל להחליק את ידיו מטה עד שעקב אחרי החגורה שהייתה מונחת בין רגליה ומנעה ממנו מגע ישיר עם קפליה. הוא נאנח כשחשב על המפתח הקטן שהיה מומח בכיסו.

"אני לא ראיתי את קיד, במכירה" אמר צרטר, בהמשך לשיחה על קניית שפחות "הייתי מצפה שירצה גם הוא להעלות את ערכה של אחוזתו. זה ידוע שאין ברשותו שפחה".

"עוד לא סיפרתי לך!" קרא רוק. "היו בפי סול חדשות והעבירה מידע היום"

"ולא אמרת כלום מהבוקר בביקורינו בבית הבושת?"

"היום היה כל כך עמוס, אני כמעט שכחתי" המשיך רוק.

"קיד משקיע בספינה שהפלגתה מתוכננת בהמשך השבוע. זוהי ספינת סחורה אך יעדה היבשת הרחוקה טולפר" הוא אמר ומבטו נח על אמרלד.

"אתה הזכרת את טולפר במסעותיך!" נזכר צרטר

"אכן"

"והוא מתכנן לחזור משם עם סחורה כדי להפיץ בארצינו? אתה אמרת שאנשי טולפור מפותחים כמעט כמו אנשינו בברילטר, למרות שהם דוברים שפה שונה. הוא חושב שהוא פשוט יכנס לשם יחטוף את נשותיהם ויפליג בחזרה? הוא יכול להתחיל מלחמה!"

"כך סול מסרה לי, אתה יודע איך זה, בבית בושת מעט מאוד סודות נשארים סודות ולסול לקוחות מגוונים ומעניינים, היא שווה את העסקתינו".

הכרכרה המשיכה לעשות את דרכה במעלה השביל אל עבר אחוזת צוק גל שישבה על הצוק עם פניה לגלים. כל נוסעי הכרכרה ישבו שקטים ובהרהוריהם. לינה עברה בראשה על המצרכים שקנתה ותכננה את הארוחות להמשך השבוע, נהג הכרכרה השתעשע במחשבות על שתי השפחות שהיו במטענו, צרטר עיקל את החדשות לגבי קיד ותוכניותיו המסכונות, ורוק הרהר בכל מאורעות היום תוך כדי שהמשיך ללמוד את גופה של אמרלד שהמשיך להקסים ולסקרן אותו.

אמרלד היתה צריכה בכל כוחה לא להשמיע קול מליטופיו של רוק שנהיו יותר ויותר מרוכזים בבטנה התחתונה ובירכיה והתחילו להזרים דם מגופה, שלפני כן לא ידע מגע גברי, אל בין רגליה, מידי פעם יצאה לה גניחה חרישית. בלו היתה עם המחשבות הממורמרות ביותר, כנראה. היא היתה קשורה בצווארה למושב הכיסא בזמן שאמרלד, בת ראש העיירה, שפחה כמוהה ישבה על המושב תוך ליטופיו של האדון. היא נאלצה לשרת את האדונים בגופה ובחוריה. והנורא מכל, הגוף שלה אהב את זה. מגע הגברים השאיר אותה עם צורך עז ולא ממומש ואיבריה התחננו למגע, לכל מגע כדי להקל על השריפה.

כשהכרכרה הגיעה אל האחוזה לינה מיד החלה לאסוף את המצרכים ונעלמה במטבח. רוק וצרטר הוציאו את השפחות אחריהם, מובילים אותם מתוך הכרכרה. נהג הכרכרה החל את תהליך שיחרור הסוסים והכנתם ללילה.

בלו החלה להתלונן על מצבה ועל רצונה להתנקות, היא המשיכה עד אשר צ'רטר הצליף בה הצלפת הזהרה עם שוט הסוסים. רוק החליט שהיא צריכה ללמוד את מקומה ויפה שעה אחת קודם. הוא סימן לנהג ששירת את האחוזה נאמנות במשך שנים, העביר לו את קצה החבל שאליו בלו היתה קשורה בלולאת הצואר. "היא מרגישה קצת מלוכלכת, תדאג גם לה לאוכל ולניקיון, בנוסף על הסוסים. מעולם לא השתמשו בחורה האחורי ואשמח שזה יישאר כך לעת עתה. אני חושב על עריכת תחרות עבור העונג של להיות הראשון בתוך החור ההדוק שלה."

"תודה אדון רוק" הוא אמר ולקח ממנו את החבל.

רוק אמרלד וצרטר התבוננו בו בזמן שקשר את השפחה במיומנות האופיינית לפרש ותיק ואחראי אורווה, אל גדר האורווה. פניה היו אל כיוון טבעת אילוף הסוסים, הוא העלה את רגליה כך שהיו בשלב הגדר הראשון וקשר אותן מפוסקות במרחק הגדול ביותר שהצליח זו מזו. לאחר מכן כופף אותה וקשר את ידיה מהעבר השני של הגדר כך שהיתה פתוחה ומופנית אליו. כשסיים את הקשירה הוא הפליק לישבנה תוך מלמול של "ילדה טובה" וחזר להתעסק בהברשת הסוסים והאכלתם, השפחה תמתין לתורה. יהיה זמן לתענוגות אחרי שיסיים את מחויבותיו.

שלושתם המשיכו אל כיוון דלתות האחוזה. אמרלד הרגישה עצב ואשמה על גורלה של בלו שהושארה כעונש וכפרס על שירות האדון. חוריה יתמלאו בפעם השלישית באותו היום ועוד קשורה ככה על גדר אורווה, פתוחה כשהחור שלה חשוף וממתין להתמלא. היא שחררה אנחת צער ושלחה מבט אחרון לאחור.

רוק ראה את המבט שבו שאמרלד הסתכלה על בלו. "זה תפקידה אמרלד, בדיוק מסיבות אלו רכשתי אותה, היא תהווה פרס לאנשי, גופה יתמלא, יתרוקן יוצלף ויקשר כפי שאראה בו צורך, היא שפחה והיא תמלא את יעדה."

"כן אדוני"

 

1...הקודם(5)...הבא(7)

bondage with a smile​(מתחלף) - את כותבת יפה אחותי :)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י