צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 11 ביולי 2022 בשעה 20:47

הי. זה תיאור של בית זונות שבו הנשים הן שפחות.

אם אתם עוקבים אחרי הסיפור אז זה בית הבושת שאליו ספיר נלקחה (שפחה ברת מזל... not). לא חייבים לקרוא את החלקים האחרים כדי להנות מהחלק הזה. תאמרו לי מה חשבתם.😊

 

בית הבושת של גריום

בית הבושת היה מבנה אבן עתיק בן שלוש קומות, עם דלתות עץ גדולות ומזמינות מכיוון רחוב מקביל לרחוב הראשי. מעל הדלתות התנוסס השלט בית הבושת של גריום. הבניין התעורר לחיים בשעות אחר הצהריים המאוחרות, אוסף אליו את דרי העיר והפרוורים, מבקרים ומלחים שספינותיהם עגנו בנמל וכיסיהם מלאים מטבעות שהיו שכר הפלגתם. גברים מכל המעמדות הגיעו ושילמו על מנת לשכוח מעמל היום בתוך גופה וחוריה של אישה צעירה. הם היו מוכנים להפרד מכספם ולהגשים את חלומותיהם שאם רק שמעו אותם, נשותיהם היו מתעלפות.

החל משעות הערב, קולות אנחות ההנאה, פרצי הצחוק וצווחות הכאב המזדמנות שבקעו מהבניין מילאו את הרחוב ונפלו על אזניהם של עוברי האורח התמימים (והתמימים פחות), משכו את עיניהם אל הבניין ואת מחשבותיהם אל התענוגות האסורות שבתוכו*הכניסה דרך דלתות העץ של בית הבושת החליפה בן רגע את חיי היומיום לעולם של חוויות ותשוקה, לפחות  עבור הלקוחות.

לעומתם, שפחה צעירה שעברה לראשונה דרך דלתות המבנה נכנסה אל תוך עולם שבו גופה הוא שעשוע עבור גברים. עיניה נפערו לרווחה ורגליה רעדו למראה עיניה. נשים מוצגות לראווה קישטו כל חלק בחדר, חלקן בזרועות לקוח נחדרות לעיני כל ואחרות נמשכות במעלה מדרגות אל חדרים חשוכים וגורל לא ידוע. והיא הובלה בקולרה צעד אחר צעד אל גורלה כאחת מהן.

זונות בלבוש מלצריות התרוצצו בין שולחנות והגישו שתיה לאורחים. בחזה חשוף ידיהן נקשרו מאחורי גבן ומגשים חוברו בחגורה סביב מותניהן וכתפיהן.

על במה במרכז החדר הוצגו זונות פנויות לשירות לקוחות בתצוגות משתנות. פעם בפיסוק על בירכיהן במבט מושפל מטה כשפיסת בד זעירה בלבד מסתירה את פטמוטיהן ואת חוריהן התחתונים. פעם בשורת שפחות צפופה על ידיים וברכיים רוכנות קדימה עם אחוריהן אל על  כשכוס ותחת צמודים בשפע בחירה ללקוח. בפעם אחרת מקלות שגובהם מתכוונן ובראשם דילדו פוזרו מזדקרים מרצפת הבמה. על כל מקל שופדה זונה, עומדת מעליו והוא מוחדר כלפי מעלה עמוק כל כך שגם על קצות אצבעותיה לא היתה יכולה להחלץ ותנועותיה הוגבלו לסיבוב חסר תכלית סביב עצמה.

גריום היה יצירתי באוצרו את תערוכות הנשים. לפעמים הן היו רוקדות על עמוד משפשפות עצמן עליו לפקודות עובד שהיה אחראי שלא יפסיקו את הגירוי העצמי ולא יגיעו לגמירה. ככלל גריום החשיב גמירה של זונה ללא לקוח או עובד שיהנו ממנה בזבוז. הרי הזונות היו עבור הנאת הגברים לא עבור הנאת עצמן. הוא היה משתמש בחגורות צניעות ומקפיד על עונשים עבור שפחה שגמרה ללא רשות עובד או לקוח.

והאמת שיש לי עוד מלא רעיונות לגבי זה אם זה מעניין אותכם...

ירושלמיתבדם - תכתבי כל מה שאת רוצה, זה זהב.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י