צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 12 ביולי 2022 בשעה 13:16

הי זה סיפור בחלקים. אפשר לקרוא את זה לבד ואתם כמובן מוזמנים לקרוא את החלקים הקודמים . תשתפו אותי במה חשבתם.

 

פנטזיה 1 - חלק 7 - בלו על הגדר

דרך הגדר שאליה היתה קשורה עם הראש כלפי מטה בלו ראתה את נהג הכרכרה מוביל את הסוסים, לאחר שהברישם ונתן להם לאכול, אל תאיהם באורווה. הוא נתן לכל אחד מהם תפוח ונפרד מהם בגירודים ולחישות מרגיעות.

כשלבסוף הסתובב אל עבר בלו, הוא היה מוכן לממש את פרסו שלו. הוא עשה את דרכו לעברה בצעדים קלים אך בטוחים, הוא ידע שגם היא תשושה מיומה שהתחיל בשוק עבדים ומכירה פומבית וכעת מגיע לקיצו על גדר אילוף סוסים, ככלי שעשוע לגבר שישתמש בחוריה בפעם השלישית תוך שעות בודדות. 

הוא ידע כיצד לגשת אליה, הניח את ידו על ישבנה המובלט והחל ללטף. ידו היתה חמימה על ישבנה כנגד רוח היום שנגמר. הוא לקח את הזמן, ליטף והרגיש אותה, מעביר את ידיו על ירכיה ובמורד רגליה אל כפות רגליה הקשורות לשלב התחתון בגדר. הוא המשיך את ליטופיו מעלה ומטה והוסיף את שפתיו שנישקו וטעמו את חלקה התחתון של השפחה שהיה מהעבר הקרוב של הגדר. הוא העביר את ידו בחטף על קפליה של השפחה ומדד את תגובתה. 

בלו העבירה את השעות האחרונות כשגופה מענג את הגברים בכרכרה ולאחר מכן קשורה תחילה אל רצפת הכרכרה ואז אל הגדר. האזור שבין רגליה לא הניח את מחשבותיה לרגע בכל העת שהיתה מוגבלת, אלמלא הייתה קשורה ידיה כבר היו זוחלות ומספקות את עצמה.

לכן, כשידיו של הפרש חלפו על הגרעין שבין רגליה שום כוח בעולם לא היה יכול לעצור את אנחת העונג שיצאה ממנה וברגע התחלפה ליבבה חרישית כשידיו חלפו רק לרגע וחזרו למסעם הלוך ושוב במעלה ובמורד רגליה.

הוא חייך למשמע הקול. העביר את ידיו פעם נוספת על חורה הרטוב ושמע את אותה האנחה שנמשכה מפיה. בפעם הבאה עבר פחות זמן עינוי עד שידיו שוב נגעו בה. הוא השאיר אותן שם והחל מלטף בקצות אצבעותיו בעדינות שהובילה אותה לשגעון. היא יללה ונאנחה והוא לבסוף נחת עם אצבעותיו על כפתור העונג שלה הגביר את הלחץ והחל משפשף. את אצבעות ידו השניה החדיר לתוך הכוס הרטוב שלה וקנה ממנה אנחת הנאה קולנית. הוא המשיך את מגעו תוך כדי שפיו מנשק ונושך קלות את ישבנה.

ורק אחרי שגוף השפחה התפרק בידיו, כל גלי ההתכווצויות חלפו, ועוד דקה ארוכה עברה כשאצבעותיו נעוצות בתוכה מוודא שאפילו הדהוד בודד מהגלים לא יחזור ויפגוש בחור ריק, רק אז הוא הוציא את אצבעותיו, ניגב אותן על גופה עלה עליה והתחיל לרכוב על השפחה ולקחת את גמולו. 

כשהוביל את השפחה אל בניין האחוזה לאחר שהאכיל אותה, שטף אותה ודאג שתהיה יבשה ולא תתקרר, הלילה כבר ירד ואור הנרות מהאחוזה האיר את דרכם.

 

1...הקודם(6)...הבא(8)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י