צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 12 ביולי 2022 בשעה 19:41

זה חלק נוסף מהסיפור. מוזמנים לקרוא את החלקים הקודמים, וכמובן לאמר לי מה חשבתם

 

פנטזיה 1 - חלק 8 גורלה של ספיר

ספיר הובלה משוק העבדים דרך רחובות העיר. גריום פסע לפניה והלך בדרך מפותלת כדי להציג את התוספת החדשה לאוסף שלו. הוא אהב להכניס זונה חדשה אל בית הבושת. הוא אהב את המבט בעיניה כשנכנסה לראשונה, הוא אהב את התחנונים והוא אהב לבדוק את השפחה לפני שהציעה אותה למכירה. הוא משך את הרצועה שחוברה לצווארה עד שהיא היתה מספיק קרובה כדי לצבוט פטמה שהזדקרה מהחזה הגדול שלה, הוא טייל עם ידיו וחפן את ישבנה כך המשיך להוביל אותה כשהוא מפנה ומכוון אותה דרכו.

"תפקידך יהיה לשרת את לקוחותי בעסק שלי. אבל אני חושב שאני אבדוק אותך קודם, מה את אומרת, מותק? את רוצה למצוץ את הזין הגדול שלי? שהוא ימלא את החורים שלך?"

ספיר התחלחלה למשמע דבריו. הוא היה אדם קירח נמוך קומה ובטנו שהלכה לפניו העידה על חוסר היכולת שלו לדחות את גרגרנותו. הוא חייך ודיבר אליה בטון מתוק כדבש, דבש מורעל היא חשבה. ולמה התכוון כשאמר שהיא תשרת לקוחות בעסק שלו?

גריום, לעומתה, כבר העלה במוחו את אשר יעולל לה בהגיעם. הוא היה אדם של פרטים ותמיד מצא דרכים יצירתיות להשתמש ולהציג את הנשים להנאתו ולהנאת לקוחותיו. הוא ראה אותם נכנסים בדלתות העץ, ראה איך, עוד לפני שהיה לספיר רגע להבין לאן היא נכנסה, הוא מוביל אותה אל משרדו שם הוא מוריד אותה אל בירכיה ונותן לה להכניס את הזין שלו לפיה ולהעמיד אותו. לאחר מכן היתה בכוונתו לפרוס אותה על שולחנו לאזוק את ידיה ורגליה לקצות השולחן ולדגום את חוריה. אחרי שיבצע בה את זממו הוא יציג אותה על במת החדר, ויראה איך הלקוחות מתנפלים על הזונה, גדולת החזה, החדשה. היא קרוב לוודאי תהיה מבוקשת מאוד מבין שאר הבנות.

לא כל הזונות בבית הבושת היו שפחות. היו מספר מצומצם של נשים שהגיעו על מנת להתפרנס. גריום לפעמים היה משתעשע במחשבה שנשים אלו היוו יותר בעיות מאשר תועלת. אך הוא החשיב את עצמו איש טוב לב ונתן לזונות אלו לעבוד, אחרי הכל, הרהר, מציצה מאישה חופשייה היתה שונה מזאת של שפחה, היא ניתנה ולא נלקחה. לכן וידא לקבל שירותים אלו באופן תדיר וכתנאי להעסקת הזונה, מעבר לאחוזים משכרן.

אך תועלת הזונות החופשיות שוב עלה למחשבותיו ברגע שנכנסו. הוא התרתח לגלות שסול שוב בצרות. לקוח גרר אותה אל אחד משולחנות הכוך האחוריים וניסה להרכיב אותה ולזיין את התחת המעוצב שלה.

אחראי תורן עמד ליד השולחן וניסה להסביר ללקוח שהזונה אינה שפחה ושהחור האחורי מחוץ לתחום "אתה יכול לראות שהיא איננה עונדת קולר וצמידים, היא תשמח לשרת אותך בחוריה האחרים" אך הלקוח לא היה מרוצה הוא החל להתרעם על כך שהיא זונה ושעליה לשרת אותו בכל דרך שירצה. 

גריום הבין שהמצב עגום, הוא בכל זאת רצה לשמור על הזונות וסול בפרט, הוא ידע שהלקוח לא יתרצה אלמלא יוצע לו משהו שלא יוכל לסרב בפניו. הוא ניגש אל השולחן והעלה חיוך מתחנחן "מה דעתך על שפחה טרייה שחורה האחורי זמין ומוכן, אתה תהיה הלקוח הראשון שלה והיא עדיין לא מאולפת" סיים בקריצה.

לפני שהלקוח סיים להרהר בהצעה גריום משך את סול מידיו ונפרד בצער מספיר כשדחף אותה לעברו. ספיר היתה המומה, לא עברה דקה מאז שנכנסה, וכבר היא היתה בידי לקוח שחור התחת שלה הייתה על כוונתו. הוא קרע ממנה את בד השפחה והמשיך מאיפה שהופסק עם סול, הושיב אותה על רגליו כשגבה אליו, ובכמה דחיפות חזקות מצא וחדר אל התחת של השפחה שזעקה והתפלה מכאבי המתיחה. היא התחננה שיפסיק, בכתה שיהיה עדין יותר, אך הלקוח רק הגביר את הקצב ואת חוזק דחיפותיו, הוא שילם עבור השימוש בה והוא יהנה ממנה באיזה אופן שירצה ללא כל התחשבות בסבלה, להפך הפיתולים והזעקות דחפו אותו קדימה. כך גופה הפך לשעשוע הערב של הלקוח וחבריו שהעבירו אותה בינהם עד שאורות המקום התחילו להכבות והשפחות העייפות החלו את ניקיון האולם.

גריום, הוביל את סול אל שולחן אחר בו ישבו לקוחות שהגיעו באותו היום עם ספינה מהנמל והשירות שדרשו היה עדין יותר. תוך שהם חוצים את החלל המלא אנחות וצווחות הוא מלמל לעברה "הנה, כמו שאת אוהבת אנשים שהגיעו מבחוץ, שלא תחשבי שאני לא יודע שיש לך עסק נוסף שאת מנהלת, אני ארצה חלק גדול יותר מהטיפים שלך מאלו. אני פספסתי הזדמנות להיות הראשון שבוחן שפחה חדשה כדי להוציא אותך משם.

"תהנו רבותי" הוא קרא וחייך כשהגיעו אל הגברים והוא הגיש להם את סול.

בינתיים הלקוח שספיר היה בידיו לא בזבז זמן בלקרוע את בד כיסוי השפחה שלה. "אני אראה לך מה זה זין, הזין שלי ימתח אותך" צעקות הכאב של ספיר נבלעו בתוך רחש והמולת המקום. רק סול, שהחלה בתנועותיה לחימום הלקוח ישבה עם גבה צמוד אל בטנו וישבנה נע בסיבובים על מכנסיו שהתנפחו והקשיחו במהרה, נתנה את תשומת ליבה אל זעקות הכאב של שפחה חדשה שגופה נפרץ על ידי לקוח לראשונה וללא רחמים.

אך, גם סול לא יכולה היתה להתעקב על סבלה של שפחה בודדה בבניין מלא במקרים דומים. היו לה עניינים דחופים יותר להתמקד בהם. היא הסתובבה עם פניה אל הגבר הזר, החלה לנוע מעליו בריכוד פתיינות. תנועותיה היו לאורך כל גופה, היא דאגה שחזה ילטף ויצמד אל חולצתו תוך דאגה ששאר בתווך ראייתו. גופה נע עליו ורק לעתים נח על הבלוטה, האזור שבו הוא היה זקוק למגע. היא הגבירה את הקצב וכן את תנועות האגן שלה שיותר ויותר פגעו במטרתן דרך מכנסיו ושיגעו את האיש. לחייה נמרחה על לחיו ושפתיה היו באזניו "הזין שלך משגע אותי! אני רוצה שתתן לי להרגיש אותו בתוכי, מותח אותי" היא שיחררה אנחה קטנה שהייתה אמינה דיה, שכן הלקוח היה מוכן לקרוע את בגדיו ולחדור אליה שם על השולחן. הוא עשה תנועה לכיוון פתיחת אבזמו. "לא כאן. בבקשה! אני חייבת אותך בתוכי אבל אי אפשר לעשות לך כאן את מה שאני רוצה."

"כן? ומה מתכננת את?" הלקוח השיב להתגרותה, וסול בתחושת ניצחון קלה שמה לב למבטא שבקולו.

היא משכה אותו בידו והם עשו את דרכם במעלה המדרגות אל קומת החדרים שסיפקו פרטיות עבור השימוש בנשים אך גם איפשרו להוציא מידע כשהלקוח חושב שאין מי שיקשיב. "להשכיב אותך על המיטה ולרכב עליך עד שכבר לא תוכל יותר ואז להמשיך" 

האיש חייך ונכנס איתה לחדר בשקיקה. הדלת נסגרה וקולות האולם למטה דעכו. מהחדר הסמוך ניתן היה לשמוע את זעקותיה של שפחה שנקשרה עם ידיה אל התקרה ולקוח שניסה על גופה את כלי ההצלפה השונים שהחדר הכיל.

סול דחפה בעדינות את הגבר אל המיטה. היא השכיבה אותו על גבו ומשכה מעליו את מכנסיו. הזין שלו קפץ ועמד מוכן, עוקב אחר תנועותיה. "וואו, הם בטוח לא באים עם כאלה כאן" היא החמיאה לאיברו.

"בואי , תרכבי זין טולפורי" גם בשפה חסרה הוא ידע לאמר מה הוא רצה באותו רגע. 

היא עלתה על המיטה כשגופו בין רגליה, היא הורידה את משקל גופה לאט והרגישה את הזין שלו, ממלא אותה. " כן. תמלא אותי כל עוד אתה כאן" היא היתה צריכה להוציא ממנו עוד מידע לפני שהוא ישקע ויאבד לחלוטין בתוך יצריו. "אני רוצה שתבוא לזיין אותי כל יום שאתה כאן"

"כן תרכבי על זין זונה, מחר לא פה"

"אהה... אתה חוזר לאישה שלך בטולפור" הי אמרה בקריצה

"אין אישה, אבל לא נורא" הוא גיחך "עוברים ליפטא ספינה, שפחות חדשות ירכבו זין" הוא הפליק בישנה תפס את מתניה והחל להזיז אותה עליו.

"בשביל למכור בטולפור?" 

"כן, להחליף שפחות, כאן מוכרות כסף הרבה. עכשיו שקט, זין ממלא זונה" הוא החל להזיז אותה עליו. היא העלתה והורידה את גופה, דאגה שהשדיים שלה יקפצו להנאת הזר שעקב אחריהן ותפס אותם בידיו, הוא לחץ ומחץ עד שזעקה נשמעה מפיה ואז חייך הוא המשיך לחדור אליה עד שגמר. שילוב האלכוהול והשחרור גרם לו להרדם וסול המשיכה לשבת שם עליו כשהוא בתוכה ולהרהר במה שסיפר, עד שכעבור דקות ספורות שהוא לא התעורר היא שחררה עצמה מהזין שלו בקול פלופ ויצאה מהחדר להשטף ולעבור ללקוח הבא.

 

1...הקודם(7)...הבא(9)

heisenberg​(שולט) - שמישהו יאמלק לי.
זה יותר ארוך מאורך הגלות ה 💩 הזה.
לפני שנה
פרלינה​(נשלטת){בעלי} - מאיפה צצת את? מושלמת, תמשיכי לכתוב!
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - מעניין! ומחרמן! אני במתח!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י